3

44 1 3
                                    


După ce Jaro sau cum l-o chema a plecat cu șurubelnița mea și o bere Taki s-a dus la mine în cameră și s-a băgat ca nesimțitul la mine în pat și a adormit. De jumătate de oră tot vreau să mă sui peste el în pat dar ceva mă oprește. Sunt tare curios ce...

Taky:-Neața!!!

Ce dracu? Deschid ușor ochii și dar de privirea lu Taky care e la distanță ce câțiva centimetri.

Cail:-Unde arde?

Îl întreb închizând ochi.

Taky:-În bucătărie!

Cail:-Ce!

Dau să mă ridic rapid dar am uitat că Taky e călare pe mine și mai este și aproape de fața mea așa că fruntea mea a făcut cunoștință cu a lui.

Taky:-Ușor tigrule!

Cail:-Ce arde?

Taky se dă jos de pe mine eu putând să mă ridic.

Taky:-E mâncarea pe foc! Asta arde!

Mă întorc spre Taky și îl văd cum își ține mâna la frunte.

Cail:-Și de ce m-ai speriat în halul ăsta?

Taky:-Unu la mână nu vroiam să te sperii ci doar să te trezesc. Doi la mână mâncarea e gata în zece minute așa că dute și fă un duș și trei la mână auu!

Cail:-Fie.

Îi răspund nepăsător și mă duc spre baie când văd că ceasul e 7:16.

Cail:-Tu ai văzut cât e ceasul?

Taky:-Da Cail.

Cail:-Și de ce m-ai trezit la ora asta?

Taky:-Pentru că am presupus că muncești azi și trebuie să mănânci iar eu trebuie să plec îndată.

O Doamne am uitat de muncă. Mă întorc și mă duc direct în baie fără a mai spune ceva. Mă dezbrac rapid aruncând hainele în coșul cu rufe muldare și intru în duș, dau drumu la apă care e foarte rece și mă face să tremur dar, doar pentru câteva secunde pentru că apa s-a încălzit și iau șamponul să mă spăl rapid pe cap după mă spăl restul corpului rapid și ies din duș gol goluț.

     Taky:-Ești dotat nu glumă.

     Mă întorc rapid spre ușă și îl văd pe Taky lângă ușă uitându-se la mine. Nici nu mi-am dat seama că era aici.

     Cail:-Ce dracu faci?

     Taky:-Te privesc.

     Cail:-Asta văd și eu! Dar de ce ai intrat în baie dacă eram eu aici?

     Taky:-Ca să te privesc.

     Îmi răspunde cu calm iar asta mă enervează la culme. Nu sunt pudic sau ceva de genul dar diminețile sunt super enervante și la ce trezire am avut îmi vine să dau cu pumni în pereți ca să mă calmez. Nici o dată nu pot să dorm cât vreau.

      Taky:-Vrei violat?

     Mă uit uimit la Taky neștiind exact ce a spus. Parcă a spus ceva de viol. Mă privește intens dar în nici un caz nu se uită la fața mea ci mult mai jos.

     Cail:-Ce? Nu! Eu violez nu sunt violat!

     Îi răspund mai mult țipând de parcă aș avea 3 ani. Am mai avut reacții proaste dar asta e prea de tot. Taky începe a râde cu lacrimi așa că mă duc lângă el și îl împing afară trăgând ușa la baie și o încui rapid. Încă îl aud pe Taky râzând dar încerc să îl ignor și mă duc la ghiuvetă pentru a mă spăla pe dinți iar apoi îmi usuc părul apoi mă dau cu deodorant după ies gol din baie și merg în camera mea. Taky nu mai era acolo și nici râsul lui nu îl mai auzeam.

Doar noi doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum