9

21 1 7
                                    


Taky pov..

Taky:-Seara abia a început.

Mă apropii de el sărutândul ușor pe buzele alea dulci și pufoase după care mă îndepărteze la fel de ușor dar ies rapid din apă.

Taky:-Hai!

Cail:-Unde?

Se uită mirat la mine dar îi pot observa un pic de roșeață în obraz chiar dacă și ochii îi strălucesc.

     Taky:-Să îți arăt cadoul de la mine.

     Cail:-Dar nu era nevoie.

     Taky:-Ba era foarte mare nevoie plus că o să împărțim cadoul daca nu te deranjează.

     Cail:-Ce? De ce? Depinde.

     E tot roșu la față, sunt un pic curios să știu la ce lucruri indecente și pornografice s-a gândit dar sunt șanse să fiu dezamăgit așa că prefer să nu întreb.

     Taky:-Ușor șoricel o să îți placă la nebunie.

     Cail:-De unde știi?

    Taky:-Fadi.

     Cail:-La naiba că fata aia mă cunoaște mai bine decât oricine, chiar mai bine decât mine.

     Taky:-Mă bucur să aud asta.

     Cail:-De ce?

     Taky:-Că știu sigur acum că o să îți placă cadoul.

     Cail:-Aha.

     Și cum să te fac să mă Iubești rapid și ușor. Muhahaha...

     Cail:-Sigur vrei să mă omori.

     Taky:-Ce? Nu. De ce spui asta?

     Cail:-Pentru că ai făcut o față de psihopat complet nebun și în cazul în care nu ți-ai dat seama ai și afișat pe față un zâmbet malefic.

     Taky:-Upss...

     Cail:-Știam eu că vrei să mă omori.

     Of...viitorul meu soț are o problemă cu moartea....

     Taky:-Nu e cazul șoricel, acum hai că se lasă cu rece.

     Ceil:-E ar fi fost și culmea ca ziua mea de naștere să fie ceva memorabil, în sensul bun, cel puțin.

     Taky:-Ce dracu o să mă fac eu cu tine că ești tare negativist.

     Cail:-Mă omori?

     Îmi ridic mâna ducând-o rapid la frunte astfel lovindumă singur.

     Taky:-Nimeni nu omoară pe nimeni acum hai!

     Cail:-Fie.

     Cum văd că iasă din apă mă duc și aduc un prosop să se șteargă și haine să ne îmbrăcăm. Trag pe mine o pereche de boxeri gri paltaloni negri și o bluză tot neagră. Cail are o pereche de boxeri tot gri, o pereche de paltaloni gri, un tricou negru si un hanorac tot negru. După ce mă îmbrac iau cravata de unde am lăsat-o și mă duc lângă Cail așteptând să se îmbrace.

     Cail:-În nici un caz nu mai pun cravata aia.

     Taky:-Atunci închide ochii dă mâna și hai.

     Cail:-Chiar trebuie să închid ochii?

     Taky:-Da.

     Cail:-Fie.

Doar noi doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum