Mint a villám,kipattantam az ágyból és a kijárat felé vettem az irányt.Annyi kérdés járt a fejemben s mindegyik egy választ követelt.
Kiértem a parkolóba Yoo Me-t keresve,de sehol sem találtam.Eszeveszettül rohangálni kezdtem a parkoló kocsisorai közt.
Csalódottan fordultam vissza,mikor egy fekete autó haladt el előttem és megállt.Az ablak leereszkedett és Yoo Me arca csillant fel.-Hye Rim?Mit csináltsz?
-Téged kerestelek.-mondtam megkönnyebülve.
-Valami történt?-pillantott rám aggódó tekintettel.
-Beszélnem kell veled.
-Kisasszony.-morgott a gorilla.
-Csak elbúcsúzunk.-nyafogott a lány.
-Yoo Me,nem beszelhetnénk 4 szem közt?-vágtam bele sietősen.
-Sajnos késésben vagyunk,de...lenne egy szupi ötletem.-kinyitotta az ajtót.-Szállj be.
-De-Semmi de!Velünk jön!-szakította meg a gorillát.
De-Te is kezded Hye Rim?Azt mondtad fontos.Na gyerünk.
-És mégis hova?
-Majd meglátod,most viszont ebben a tempóban tényleg elkésünk.-megfogta a kezem es maga mellé rángatott.
-Biztos nem okozok gondot?
-Ennél biztosabb még nem voltam semmiben.-mosolygott.
Annyira megkönnyebültem,hogy mire észrevettem a könnyeim arcomat mosták.-Hye Rim,minden rendben?Miért sírsz?Fáj valamid?-megráztam a fejem jelezve,hogy minden rendben aztán valahogy összeszedve a bátorságomat,megtettem az első lépést.
-Yoo Me,lenne egy nagyon fontos kérdés-a mondat közepén kénytelen voltam megállni.
-Megérkeztünk.
-Hye Rim.-fordult hozzám Yoo Me.-Nem okoz gondot ha megvársz?
-Dehogy!-nem halasztanák el egy ekkora lehetőséget.
-Nem fog sokat tartani.Ha akarsz velünk tarthatsz.
-Gondolom jobb mint itt taknyozni.-röhögtünk.
***
Az egész szép és jó volt,míg ki nem derült valójában hol is volt dolgunk.
Kiszálva a kocsiból a szám tárva maradt,elkerekedett szemekkel bámultam a bazinagy betűket az előttem magasló épületen."BigHit Entertainment"....
Észre se vettem a nagy tömeget az épület előtt.Csak akkor kapcsoltam,mikor Yoo Me kiszállt a kocsiból.Az óriási tömeg akkora zajt csapott,hogy felébresztett az addigi kómámból.Yoo Me tényleg nem semmi.Imádni való,vicces és nagyon csinos.Egyetlen hibát sem látok.Mi ez az arc?-nevetett.-Haladjunk előre.-talán kicsit túl makacs,de ezt most elnézem.
"Előre",be ebbe az épületbe.Igen,elképzelhetitek mekkora káosz volt a fejemben.
Jobb sodródni az árral,mint ülni és a semmit csinálni."Előre".-Lelehet olvasni az arcodról,hogy ismered a helyet.-kuncogott.
-Kisasszony,várják önt.
-Hye Rim,van egy kis meglepim a végén.Remélem meg tudsz várni.-NEM.
Bólintottam,mire ő szorosan átölelve távozott.
***-Hogy micsoda??Kirugtad?-egy füllhallgatos srác ordibált a telefonba amit később mérgesen kinyomott.
-Nem hiszem el,hogy ilyen idiotákkal dolgozok együtt.-ekkor megjelent gorilla.
YOU ARE READING
Siess vissza Hye Rim!
Fanfiction***2024-ben járunk. Kim Hye Rim egy átlagos 18 éves lány,aki oda van a BTS bandáért,viszont már rég lejártak a lemezeik,a banda szétoszlott és már semmit sem hallani rolluk. Hye Rim bármit megtenne a fiúkért,amire sor is kerül.A lány visszautazik az...