~7~

290 29 6
                                    

Túl nagy a csend.Miért ilyen kínos ez az egész?A tegnap óta mintha teljesen kicserélték volna.Létezik egyáltalán ilyen?VÁRJ!Talán még mindig álmodok?Meglehet...
Ha ráharapok a nyelvemre és felébredek,esetleg leesek az ágyról és egy újabb halálomat képzelem el,ahogy leérve kitörik a nyakam vagy rámesik valami....Normális vagyok?Áh nem,sosem voltam az.
Miről beszélek?Mindegy...ott tartottam,hogy ez a csend.....zavar.Mikor egyedül vagyok kellemes és nyugtató,de ez emberekkel körülvéve más.Valahogy megkéne törnöm ezt a kínt.

JungKook előttem szedte a lábát,mintha bármelyik pillanatban ráugranék,mint egy angressziv állat és így akarná az életét menteni.Minek annyira sietni?

Mikor már elég közel értem hozzá megragadtam a pólója végét.Megállt.

-Mit akarsz?-rám se nézett.

-Csak kiváncsi vagyok valamire....

-Na mire?Végre érdekelnek a méreteim?-nevetett.Most rám nézett és így ő is észrevethette a reakciómból hogy érzem magam,talán ezért  támadta le egy brutális röhögőgörcs.-Ellenőrizzük?

-H-hülye!!!P-perverz!!

-És?Zavar?-1 lépéssel.....2 lépéssel....3....4.....közeledik!!

-Ne közelíts!-mondtam,beállva  védekező pózba.

-Jaj a cica megijedt,bocs,de a hátad mögött volt egy jó kis áldozat és gondoltam szemügyre veszemXD-nevetett tovább.Várj,áldozat alatt egy lányra gondolt?
Na jó ez tök fura volt,főleg miután azon kaptam magam hogy a kezem a homlokán pihen.

-Beteg vagy?Esetleg lázas?Van nállam gyó-

-Ne érj hozzám!-lökte el a kezem.Meglepődve pislogtam.

-Sajnálom,de...történt valami az este?Megbántottalak vagy miért vagy most ekkora seggfej?

-Nem a te dolgod.-ez a két szó elhagyva ajkait megfordult és így tovább haladtunk előre.

"Nem a te dolgod."Na szuper,megint ez a kínos csend.Ezt vegyem egy igennek?Csak rosszabbítottam a helyzetünkön,biztos többet hozzám se szól.Elképesztő vagy Hye Rim,hozd a szokásos formád.

-Megérkeztünk.-törte meg ezuttal JungKook a csendet.

***

"Yoo Me szemszöge"

M-mit tettem??Mit tett Jimin??Nem,nem,ez normális barátok között,ugye?Ok....nem gáz.

-Yoo Me szivem!Látogatód van!!-kopogott be anyum.Mégis kicsoda?Jimin??Ha ő,mit mondjak neki?Miért ver őrült módon itt bent?Miért nem kapok válaszokat??!

Kinyílt az ajtó és egy ismerős aggódó arc kukkantott be rajta.

-Szia Yoo Me....-Hye Rim mozdulatlanul állt az ajtó elött.

-Gyere csak közelebb-mosolyogtam.Ez a lány tényleg csupa meglepetés.-Hogyan és honnan jössz?

-Hát....GPS-t használtamXDÉs a Holdról jöttem földlakó.-ezen mindketten röhögve kidöltünk az ágyra.
-

Siess vissza Hye Rim! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang