"-Pingviiiiin!"Kiejtem a pirítót a kezemből,mikor a váratlan vendég közeledni kezd felém,kitárja a karjait és.....megölel.
-John bácsi???Miért vagy itt?Nem,nem...hogy jutottál be?
-Hallottam árva maradtál és gondoltam örökbe fogadlak.-kacsint.
-Haha,jót röhögtem...Hogy jutottál be?Ha jól tudom bezártam az ajtót...
-Az titok!-kuncog,aztán újra közelebb jön és megölel.-Hiányoztál Pingvin!-ez alkalommal én is visszaölelem.
-Khmm...nekem is a lüke fejed.
Egy hosszú ölelés után John megfogja a kezem és kirancigál a ház,mármint egy teherautó elé.
-Ez mi?
-Ez a valami történelmet fog írni!!-ugrándozik.
-Hogy mit?-nevetek.-Ne mond,hogy egy új feltaláló cucc?-Igen,ha nem mondtam eddig van egy dilinyós bácsikám,aki imád új kütyüket feltalálni,de hogy őszinte legyek örülék neki ha mellette biztonságban érezném magam,mert amikor John bácsi valamit kitalál annak mindig rossz vége lessz.-Na mi ez a nagy dolog?
-Odáig leszel érte!Egy időgép!Tudod,amivel az időben tudsz utazni meg-
-Igen,tudom.-állítom meg.Izgatna is a dolog ha nem tudnám mi történik mikor beindítja.-Nagyon érdekes...
-Ugye?Akarod látni?
-Biztos vagy te benne,hogy működni fog?
-Ennyire megbízhatatlan vagyok?-kérdi lebigyesztett ajkaival.
-Ne vedd szivre John,de az eredmény mindig ugyanaz...
-Talán igazad van,de ez 100%-osan jól működik.Légyszi bizz bennem!!!Most az egyszer,Ok?
-Nem is tudom,nem akarok kockáztatni meg ilyesmi..-ekkor John bácsi térdre borulva könyörögni kezd.
-Könyörgöm Pingviiin!!!-öleli meg lábaim.
-Ok,talán most az egyszer....-sóhajtok.
-Ez aaaaaaz!!!-ugrándozik még mindig a lábamat ölelve.
-John bácsi...most már fel állhatsz.Az emberek bámulnak!-nyőgöm kínomban.
Persze bele telt egy kis időbe míg leszettem John a lábaimról és elkezdte kicsomagolni masináját.
-Tá-dááá!!!!
-Hűha!-John bácsi kitett magáért.A gép össze-vissza volt festve,mintha ráhányt volna egy unikornis.Eléggé vicces.-Nem semmi.Működik is?
-Hát persze.Kipróbálod?
-Nem,kösz!Majd máskor.-nem akarok robbani.
-Pingvin,megkívántam azt a finom csokis tortát amit a múltkor sütöttél a nagyinak.-mondja hasát dörzsölve.Alig tudtam visszatartani a nevetést.
ESTÁS LEYENDO
Siess vissza Hye Rim!
Fanfic***2024-ben járunk. Kim Hye Rim egy átlagos 18 éves lány,aki oda van a BTS bandáért,viszont már rég lejártak a lemezeik,a banda szétoszlott és már semmit sem hallani rolluk. Hye Rim bármit megtenne a fiúkért,amire sor is kerül.A lány visszautazik az...