-Aish.........ez így nem fog menni,jó éjszakát-kiszaladt a szobából.
"Most zavarba hoztam?"Nevetve a párnába furtam fejem és lehunyva szemeimet mély álomba estem.***
-Miattad történt ez az egész!
-Miattam?
-Már a kezdetektől távol kellett volna tarsunk!
-Nem,én..-
-Elég legyen!Tünj el-nézett a szemembe sötét tekintettel JungKook.
-Rim......ez igaz?-Yoo Me könnyes szekellel méregetett.
-Nem-
-Mondom elég.Huzz vissza oda,ahova tartozol!-JungKook hangjától elhagyott az erő.Nem kaptam levegőt.
***
-Hye Rim......HYEE RIIIIIIIIIM,ÉBRESZTŐŐŐ~-V megelégelte és egy sunyi mosollyal képén az arcomra ugrott.
-Ne már TaeHyung.....megakarod folytani?-nevetett J-Hope.
Az oxigén hiány érzetébe hamar felébrettem.-KIM TAEHYUNG!!SZÁLJ LE ROLLAM!!
-Igenis hercegnő!Kérésed számomra parancs-Te sirsz?-mosolya hamar lehervadt arcáról.Sirok?
-N-nem sirok....
-Ennyire fájt?Nem gondoltam volna,hogy ilyen kis vézna vagyXD.
-KIM TAEHYUNG!!!
-JóJó.....akkor valami rosszat álmodtál?
-Talán,valami olyasmi..
-És szabad tudnom,hogy m-mondatát korgó gyomrom szakította meg.
-Éhes a mi hercegnőnk?-mondta egy édes mosoly után.Mi van???Mióta hív hercegnőnek??-Öltözz át és gyere,Jin Hyung mindjárt kész van a reggelivel.-éreztem a jobbnál jobb illatokat szállni a levegőben,amitől még éhesebb lettem s gyomrom valóságos harcot folytatott.
-Valaki etesse meg mielött én tenném meg.-szólt egy mérges hang a kanapé felöl.
-Kész a reggeli!
Kimentünk a konyhába.RapMon már az asztalnál ült kávéját iszogatva.
-Jó reggelt Hye Rim.Hogy aludtál?-mosolygott.Azok a göndröcskék khm...nagyon jól állnak neki*-*élőben még szebbek.
-Jól.-az álmomhoz képest...tényleg csak álmodtam?Olyan valódinak tűnt.Aish...mindegy.Csak egy álom volt nem?
-Ennek örülök,foglalj helyet.
Eközben a többiek is összegyültek és helyet foglaltak mellénk.
-Az az én helyem.-szólalt meg egy hang a hátam mögül.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Siess vissza Hye Rim!
Fanfic***2024-ben járunk. Kim Hye Rim egy átlagos 18 éves lány,aki oda van a BTS bandáért,viszont már rég lejártak a lemezeik,a banda szétoszlott és már semmit sem hallani rolluk. Hye Rim bármit megtenne a fiúkért,amire sor is kerül.A lány visszautazik az...