---bölüm 4---
İlkenin evi- saat 6Uyanıp telefona baktığında saatin henüz 6 olduğunu gördüğünde homurdanıp tekrar gözlerini kapadı İlke. Alarmın çalmasına daha iki saat vardı. Güzel, uyumaya devam etmeliydi. Ama ne mümkün. Yok İlke kim ki tekrar uykuya dalsın. Osura osura uykusuna devam etsin. Hayvan herif yine gelmişti aklına. Evlenicekmiş. -iyi bok yiyosun evlen bakalım. Hayvan öküz salak. Bir de gelmiş bana anlatıyo gerizekalı. Bana ne lan bana ne!! Gerdeğe de ellerimle sokayım seni oldu olacak. Oha lan bunlar bi de sevişecek.
Tuhaf görüntüler gözünün önüne gelince. Tövbe estağfirullah çekip yatağından kalktı İlke.
-allahım ben çok kötü bir insan da değilim. Bu kulunu bu kadar sınamasan hani. Yazık değil mi benim gibi minnoş bir kıza. Bok yazık sana. Oh iyi oldu sen mi arkadaşına fanfinfon gözüyle bakarsın müstahak sana. Otur mutluluklarını izle şimdi. Alkış tut. Damadın yakasına tak çeyreğini yelloz Selinin de yanaklarından öp -ayy ne güzel olmuşsun, çok mutlu olun inşallah de. Ayy çıldırcam ağlıcam şimdi ya. Oha dur bi de çeyrek mi takıcam ben bu hıyar bostanına. İçeceğine şap mı atsam yelloz selin de ilk geceden bu adamdan bi cacık olmaz diyip boşar belki ha.
Cümlesi bittiğinde İlke kahkaha attı. Kafayı yemişti hadi neyse de şimdi de oturup yediği kafayı sıçıyordu resmen. Her şey bir yana İlke gerçekten Mete'nin mutlu olmasını diledi. Sonuçta onun hiçbir şeyden haberi yoktu. İlke'nin kalbi pırpır etmeye başladığında adamın sevgilisi vardı zaten.
Balkona geçip dertlerinin üstüne güzel bir sigara yakmıştı. Sanki derdi yok olacakmış gibi.Umut'un evi-saat 6
Ağız dolusu küfür edip uyandı Umut. Oha lan böyle rüya mı olur? Ceren çıkagelmiş Umut'tan af diliyordu. Umut tam affedecekken bir anda kabız kamil Caner piçi ortaya çıkıyor ve Ceren'le kahkaha atarak Umut'a gülüyorlardı. Tüm bunlar olurken bir anda şu meşhur kız Ceren'i saçlarından yakalayıp yere yatırıyor ve bir güzel dövüyordu. Bu sırada da -sen benim sevgilimin yanına nasıl gelirsin orospu senin saçını yolarım. O orospu ağzını kulaklarına kadar yırtarım- diyordu. Umutsa şok bir şekilde bu sahneyi izliyordu. Tam bu sırada da Caner piçi Umut'un gözüne yumruğunu indiriyordu. Küfürler havada uçuşurken birbirlerini dövüyorlardı ki kız Caner'in üstüne atlayıp yüzünü tırnaklarıyla çizmeye başlamıştı. Adam daha ne olduğunu anlamadan kız Umut'un elinden tutup - ne bakıyosun koşsanaaa- diye bağırdı. Birlikte koşmaya başladılar. Nereye gittiklerini bilmiyorlardı. Bir uçurumun önüne geldiler ve kız Umut'un gözlerine bakarak - neyse ben kaçtım hadi görüşürüz diyip kendini uçurumdan attı. Umut tam bu anda sıçrayarak ve küfür ederek uyanmıştı.
- ulan kıçım başımda açık değil bu nasıl bir rüya ya. Kız sanki kapıdan çıkıyo gibi uçurumdan atladı bi de hadi görüşürüz dedi. Elini tutmuştu bi de. Havanın sıcaklığına rağmen ne kadar da soğuktu elleri. Lan Cereni nasıl dövdü öyle be.
Umut kahkaha atmaya başladı.
-lan oğlum siktiri boktan bi rüya görüyosun bi de kalkmış kızın elleri diyosun. Saat kaç lan. Oha altı mı? Hah şimdi nah uyurum ben. Lan kız kavga ederken ne güzeldi be. Hele o piçin üstüne atlayıp nasıl çizmişti tırnaklarıyla yüzünü.
Umut bir anda yüzünü asmıştı. - lan elin adamının üstüne atladı. Sana ne kızım adamın derdi benle sen niye adamın üstüne atlıyosun?? Gece gece siktirtmeyin lan belanızı. Yok yok ben kafayı yedim. Rüya lan oğlum bu rüya. Sana ne kız kime atlarsa atlar. Bok atlar kime atlıyomuş? O çırpı bacaklarını kırar eline veririm. Elin adamlarına atlıcakmış.
Öyle bir homurdanmıştı ki bir an komşuların onu duyduğunu düşündü. Onun farkında bile olmayan kızı kıskanmıştı. - ne kıskanması lan ben kimseyi kıskanmam. Onun iyiliği için diyorum yani. Devir kötü adamların üstüne atlar sonra orta da kalır. Lan tövbe tövbe kendi kendime konuşuyorum. Delirttiniz lan beni sonunda. Ayağa kalkıp balkona çıktı. Hem yıllar sonra o sürtükle piçi görmüştü hem de o güzel kızı. Bir sigara yakmak için güzel bir bahaneydi bu.
Dumanı üflerken tekrar kızı düşünmüştü. Lan gözleri ne renkti öyle. Yeşil miydi? Niye ağlamıştı ki? Hah öyle elin adamlarına atlarsan ağlarsın şimdi. Yok lan ondan değildir. Hem o öyle bir kız değil yani başka bir şey vardır. Annesi kızmıştır, arkadaşıyla kavga etmiştir. Ne biliyosun oğlum ne biliyosun. Belki de sevgilisi kızdırdı. Lan bu adam kıza kötü bir şey mi yaptı yoksa? Ağzına sıçıyım lan kafayı yicem! Kim lan bu kız?Birbirlerinden habersizdiler ama kader ağlarını örmeye başlamıştı bile.
Birbirlerinin başına gelen en güzel şey mi yoksa en kötü şey mi olacaklardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ MÜ?
RomanceAsla yapmam dediği şeylerin en önde bayrak taşıyanı olan, aşktan yana şansı sifon çekilip lağıma gönderilmiş, kuruntular kraliçesi İlke ile çocukluk aşkı tarafından en yakın arkadaşıyla aldatılmış, şanstan yana nasibini bahtsız bedevilerden almış, f...