Neler oluyor hayatta?

26 2 0
                                    

Umut sinirli bir şekilde masasına geri döndü ve oturdu. Neden onu umursamıştı ki onu tanımıyordu bile. Bu kızın öylece ona bağırıp çağırmaya hakkı yoktu. Ama yine de bu kıza kızamıyordu.

-15 dakika önce-

Umut kafeye geldi ve her zamanki masasına oturdu. Akşamüstü olmasına rağmen hava hala çok sıcaktı. Birkaç saniye sonra diğer arkadaşları da masaya gelip oturdular. Hep birlikte sohbet ederken Umut kafasını çevirdiğinde onun da orada olduğunu fark etti. Daha önce iki kez kırmızı ışıkta, bir kez markette ve onu gördüğünü sandığı çok kere görmediği kızdı bu. Bu kıza neden kafayı bu kadar taktığını anlayamıyordu. Her zaman kızlar tarafından ilgi gören -ki bunun için bir şey yapmasına gerek kalmadan- ve yakışıklı adledilen biriydi. İlk başta kız ona ilgi göstermediği için kafaya taktığını düşündü ancak sebep bu değildi. Kız onu fark etmişti gerçi bir kere bakıp başını çevirmişti ama mesele bu değildi. Bu kızda onu etkileyen bir şey vardı ve şuanda iki masa ilerisinde oturuyordu. Her ne kadar Umut ilgilenmemeye çalışsa da ona bakmadan duramıyordu. 1.65 boylarında , kumral güzel bir gülümsemesi olan bir kızdı. Çok güzel değildi ama soğuk bakışları onu ilgi çekici ve güzel biri yapıyordu.

Onu her gördüğünde gülümseyen yüzü bu akşam oldukça üzgün görünüyordu. Elindeki kahve bardağını çeviriyor ve etrafına hiç bakmıyordu. Kafasında bir konuşma yaptığı iç çekişiyle ve kaşlarını çatmasıyla belli oluyordu. 5 dakika kadar sonra Umut, kızın parmaklarıyla gözyaşını sildiğini gördü. Bu onu inanılmaz üzdü ve de kızdırdı. Kim üzdü bu kızı hangi hıyar herif? O bunu düşünürken kız çantasını alıp masadan kalktı. Umut bir anda ayağa kalktı ve arkadaşlarına " çocuklar kusura bakmayın benim bi işim vardı onu hemen halletmem lazım" deyip onların ne dediğini dinlemeden kalktı ve kızın peşinden kafeden çıktı. Nereden geldiğini anlayamadığı bir cesaretle kızın kolundan tuttu ve " pardon" dedi. Kız yaşlı ve şaşkın gözleriyle ona baktı. Gözleri yeşil gibi bir renkti galiba çözemedi. Bu sırada kız kolunu çekip " bir sorun mu var?" Dedi. Umut "kusura bakma biz birkaç kere karşılaştık daha önce, bugünde seni üzgün görünce iyi misin diye merak ettim" Kız gayet soğuk bir şekilde "aklından ne geçiyor bilmiyorum ama şuan hiç sırası değil" dedi ve tekrar arkasını dönüp yürümeye başladı. Umut tekrar kolundan tutup " aklımdan bir şey geçmiyor ben seni gerçekten merak ettim." dedi. Kız bir hışımla geri çekilerek " sana ne, sen kimsin ya, beni niye merak ediyorsun, sapık mısın manyak mısın? Merak falan etme beni!" Diyerek bağırdı. Umut o kadar şaşırmıştı ki hiçbir şey söyleyemeden kız hızlıca yürüyüp yanından uzaklaştı.

SÖZ MÜ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin