Κεφάλαιο 13ο

407 76 240
                                    

«Αν δεν ήξερα πόσο σκύλα είσαι θα σου την έπεφτα σίγουρα» είναι το πρώτο πράγμα που λέει ο Γιάννης όταν εμφανίζομαι μπροστά του έξω από το κομμωτήριο.

«Είναι κοπλιμέντο ή προσβολή;» σηκώνω το φρύδι μου.

«Παρ'το για κοπλιμέντο» λέει και γελάει βροντερά. «Σου πήγαν πάρα πολύ» μιλά ειλικρινά και χαμογελάω. «Τώρα μοιάζεις ακόμα περισσότερο με κώλο μαϊμούς —είσαι ακόμα πιο κόκκινη» γελάει και τον χτυπάω στο μπράτσο.

«Μήπως κατάπιες κανέναν πάγο και είσαι τόσο κρύος;» ειρωνεύομαι. «Λοιπόν, έχω μία ιεροτελεστία να ολοκληρώσω!»

«Τι ιεροτελεστία;» ρωτά παραξενεμένος.

«Όταν βάφω τα μαλλιά μου πάντα μετά ρίχνω νερό πάνω μου —με διάφορους τρόπους. Και εφόσον έχουμε την πισίνα, λέω να πάω για καμιά βουτιά».

«Τέλεια, επιτέλους πισίνα» τρίβει τα χέρια του μεταξύ τους.

«Πώς σου φαίνομαι;» η φωνή της Σύλβιας μου τραβά την προσοχή και την κοιτώ από πάνω έως κάτω.

Τα μαλλιά της είναι χτενισμένα στην εντέλεια σε κομψές ξανθές μπούκλες και το πρόσωπό της είναι βαμμένο χαλαρά. «Κουκλάρα!» τσιρίζω ειλικρινά και χαμογελάει πλατιά.

«Ουάου, σίγουρα θα εντυπωσιάσεις κάποιον σήμερα» ο Γιάννης την κοιτά από πάνω έως κάτω όπως εγώ.

«Και αυτός δεν θα είσαι εσύ για το καλό σου» τον αγριοκοιτάζω.

«Διακρίνω ζήλεια» λέει τραγουδιαστά η Σύλβια και γουρλώνω τα μάτια μου.

«Θα ήθελε να ζηλεύω. Εγώ το λέω γιατί έχει κορίτσι» χαμογελάω ικανοποιημένη.

«Ε ναι, δεν θα ήθελες να πληγωθεί η κολλητούλα σου η Χριστίνα» λέει ο Γιάννης καλώντας το ασανσέρ.

«Σαχλαμάρες» σφυρίζω και ξυνίζω το πρόσωπό μου μόνο και στην ιδέα μεταξύ εμένα και της Χριστίνας. Μπαίνω στο ασανσέρ και πατώ το κουμπί για να κλείσουν οι πόρτες. «Καλή συνέχεια με της σκάλες» του χαμογελάω ειρωνικά και πριν φωνάξει χερετώ την Σύλβια γελώντας.

Επιστρέφω στο άδειο δωμάτιο και βάζω το μαύρο μαγιό μου. Στην κατηγορία του μαγιό ποτέ δεν ήθελα να είμαι υπερβολική. Πάντα πίστευα και συνεχίζω να πιστεύω πως αν έχεις καλλύγραμμο σώμα σαν το δικό μου δεν υπάρχει λόγος να τραβήξεις την προσοχή με το μαγιό σου —το έχεις κάνει ήδη. Φοράω το παρεό κάτω από τη μέση μου και ανεβαίνω στην πισίνα όπου βρίσκω τον Γιάννη.

App Double Trouble | On HoldМесто, где живут истории. Откройте их для себя