Κεφάλαιο 3ο

661 116 252
                                    

Ανοίγω τα κουρασμένα ματιά μου μέσα στη μέση της νύχτας. Τα φώτα είναι όλα κλειστά στο δωμάτιό μου, εκτός από αυτό του γραφείου μου. Φαίνεται πως με πήρε ο ύπνος όσο διάβαζα.

Πραγματικά με ενοχλεί όταν συμβαίνει αυτό. Όχι μόνο κοιμάμαι άτσαλα πάνω στα τετράδιά μου, αλλά πιάνεται το κεφάλι μου επίσης.

Αφού κατέβασα την εφαρμογή 'Cheater App', δεν είχα αρκετή όρεξη ώστε να την ανοίξω και να την εξερευνήσω. Έτσι, απλά σηκώθηκα και αποφάσισα να κάνω τα μαθήματά μου. Δηλαδή, ποιο φυσιολογικό παιδί προτιμά τα μαθήματα από τα παιχνίδια στο κινητό του;

Κατευθύνομαι μέχρι το κρεβάτι μου και φοράω τις πιτσάμες μου με την βοήθεια των φώτων απ' έξω —αφού έχω σβήσει το λαμπατέρ μου.

Ο ύπνος δεν με πιάνει και δεν νιώθω καθόλου κουρασμένη, όπως όταν πριν μερικά λεπτά ξύπνησα. Η κοιλιά μου γουργουρίζει ασταμάτητα έτσι αποφασίζω να κατέβω στην κουζίνα και να φάω κάτι. Ας μου βρει κάποιος, σας παρακαλώ, έναν άνθρωπο σαν εμένα που τρώει εικοσιτέσσερις ώρες το εικοσιτετράωρο. Θα κάναμε τέλεια παρέα.

Κατεβαίνω αθόρυβα τα σκαλιά, σαν μία βρεγμένη γάτα που ψάχνει για καταφύγιο. Το ψυγείο είναι το καταφύγιό μου.

Η ώρα είναι 5 τα ξημερώματα, έτσι κανένας από το προσωπικό της κουζίνας δεν είναι στο σπίτι, εκτός από την Μάρθα και την Σούλα που κοιμούνται στα δωμάτιά τους.

Ανοίγω με λαχτάρα το ψυγείο χαρούμενη με το γεγονός πως είναι πάντα γεμάτο.

«Σοκολατόπιτα; Και εσύ ξύπνια;» ψιθυρίζω και βγάζω το κουτί της σοκολατίπιτας έξω. Παίρνω ένα κουτάλι και ανεβαίνω ξανά αθόρυβα στο δωμάτιό μου.

Με το κουτάλι στο χέρι, το ταψί στα πόδια και το κινητό στο άλλο χέρι, νομίζω πως βρίσκομαι στον παράδεισο ενός εφήβου. Φαγητό, απαραίτητη μοναξιά, ίντερνετ. Ναι, είμαι.

Ανοίγω την νέα μου εφαρμογή, η οποία παραδόξως δεν χρειάζεται ίντερνετ.

Γειά σου και καλώς ήρθες στο Cheater App, την εφαρμογή που χρειάζεται κάθε έφηβος με άσχημο ερωτικό παρελθόν!
Εγγραφή;
Είσοδος;

Επιλέγω την εγγραφή και κατευθείαν με οδηγεί σε μία φόρμα συμπλήρωσης. Όσο και αν βαριέμαι τις εγγραφές, αυτή φαίνεται μικρή. Αρχίζω να την συμπληρώνω.

Όνομα χρήστη: chrysa_pap
Φίλο: Άλλο.

Εφόσον έχουν που έχουν αυτή την επιλογή, για ποιον λόγο να μην την χρησιμοποιήσω;

App Double Trouble | On HoldOnde histórias criam vida. Descubra agora