«Χρύσα;» με ρωτά ξανά. Κοιτώ τον Γιάννη σοκαρισμένη, μην έχοντας τι να πω.
«Γιάννη;» ψελλίζω τελικά με την σειρά μου.
«Snapchat!» μου αντιλέγει αυτός χαρούμενα και χτυπάω με το χέρι μου το μέτωπό μου. «Έχω χρόνια να σε δω...» μου χαμογελάει.
«Το...το ξέρω» μουρμουρίζω και κλειδώνω το κινητό μου, ανήμπορη να το πιστέψω.
«Πώς είσαι; Δεν το πιστεύω ότι βρισκόμαστε εδώ! Έχουμε τόσα να πούμε!» γελάει.
Ο Γιάννης ήταν πάντα ένας από τους πιο χαρούμενους ανθρώπους της παρέας. Μέχρι, βέβαια, που φιλίθηκε με την Αντιγόνη.
Με την ανάμνηση του συμβάντος, κάνω ένα βήμα πίσω ενστικτοδώς. Ακούω τη φωνή του Γιάννη πίσω μου να με φωνάζει και γυρίζω να τον κοιτάξω. Πλησιάζει προς εμάς και νιώθω περικυκλωμένη από δύο Γιάννιδες.
«Σε έψαχνα...» μου λέει και ύστερα κοιτά τον πρώην μου. «Το παιδί;» γλύφει τα χείλη του.
Πειράζω το δέρμα στον αγκώνα μου. «Παλιός φίλος» λέω ψέμματα —δεν μπορώ να θυμάμαι πως είχα ερωτευτεί αυτόν τον άνθρωπο. Βουβάλι βασικά αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα.
«Βασικά...δεν ήμασταν μόνο φίλοι. Το αγόρι σου;» ο Γιάννης νούμερο 2 γίνεται ελάχιστα επιθετικός.
«Δεν σημαίνει τίποτα αυτό. Όχι. Είναι φίλος μου. Δηλαδή όχι ακριβώς φίλος μου, απλά οι γονείς μας κάνουν παρέα και...και κάνουμε και εμείς δηλαδή όχι τόσο πολύ εννοώ-» μπερδεύω τα λόγια μου και παίρνω μία ανάσα. Πρέπει να ηρεμήσεις.
«Πρέπει να μιλήσουμε» μου λέει ο Γιάννης νούμερο 2 και ο Γιάννης νούμερο 1 με κοιτά ανήμπορος να καταλάβει.
Πρέπει να τους βρω ψευδώνυμα.
«Δ-δεν έχουμε ν-να πούμε κάτι» τον κοιτάζω απευθείας στα μάτια, τραυλίζοντας μερικές συλλαβές. «Δεν έχουμε να πούμε τίποτα» λέω πιο αποφασισμένα.
«Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί χωρίσαμε, τότε, ξέρεις...» τα μάτια του Γιάννη νούμερο 2 γυαλίζουν. Μπορώ να τον λέω Ματάκια.
«Θα έπρεπε να είχες καταλάβει» μιλάω επιθετικά. «Μπορούμε να φύγουμε;» γυρνάω στον Γιάννη νούμερο ένα που αποφασίζω να αποκαλώ απλά Γιάννη.
«Και μετά λες πως δεν είναι το αγόρι σου» γελάει ο Ματάκιας και γουρλώνω τα μάτια μου.
«Θρασώδη γουρούνι, δεν τον φίλησα μπροστά στα μάτια σου όπως έκανες εσύ!» πετάω απότομα και οι δύο τους με κοιτούν άφωνοι.
VOUS LISEZ
App Double Trouble | On Hold
Roman d'amourΛεγόταν «The Cheater App» ** «Έχετε βαρεθεί να γίνεστε θύματα αγοριών ή κοριτσιών που σας απατούν; Θέλετε να πάρετε εκδίκηση από αυτούς; Το 'Cheater App' είναι για εσάς! Προσοχή: καμία από τις λειτουργίες του 'Cheater App' δεν δέχεται αναίρεση». ** ...