Me, my friends and he

663 42 10
                                    

Może zacznę od tego że NIE MAM zamiaru pisać książek o Leondre takich jak wszystkie chociaż na początku może wam się tak wydawać ale czytając dalszą jej część zrozumiecie że tak wcale nie jest i mam nadzieje że nie skończycie na paru pierwszych rozdziałach ale będziecie ciekawi dalszych losów naszych bohaterów ;)

Lauren - Ma jasnobrązowe włosy (po pofarbowaniu na różowo rozjaśniły jej się na blond ) do połowy pleców i żółto-zielone oczy (jej kolor oczu czasami się zmienia na niebieski). Dla przyjaciół jest miłą osobą z poczuciem humoru. Wokół innych jest nieśmiała no chyba że ktoś ją zdenerwuje wtedy "pokazuje swoje rogi" ( czytaj: jest nie miła, zołzowata, umie kogoś zdenerwować). Kocha ironie i często z niej korzysta wobec innych ( nie licząc jej przyjaciół). Pięknie śpiewa ale w swoim czasie "odkryje" swój talent. Nienawidzi rodziców za to że ciągle ją krytykują, porównują do innych i poniżają. W grudniu kończy 15 lat. Jest poniżana i gnębiona w szkole. Ma dwóch przyjaciół Olivie i Ashtona (są parą i należą do tych populasów). Mieszka w Polsce w Toruniu. (Do czasu ale to będzie powiedziane w rozdziale)

Leondre - Idol miliony nastolatek na całym świecie. Raczej nie muszę go opisywać bo wiecie jak wygląda. (Nie w mojej książce nie jest bad boy'em)
Olivia - Przyjaciółka Lauren i dziewczyna Ashtona. Razem ze swoim chłopakiem należą do tych populasów. Nie ukrywają przyjaźni z dziewczyną. Jest ciemną blondynką z jasno niebieskimi oczami. Chodzi z Lauren i Ashtonem do klasy. Jest miłą i sympatyczną dziewczyną. ( wygląda podobnie do Chloe )
Ashton - Jest chłopakiem Olivii i przyjacielem Lauren. Chodzi z dziewczynami do klasy. Jest blondynem z niebieskimi oczami (wygląda troche jak Luke Hemmings) Gra na gitarze i perkusji. Był tak zwanym bad boy'em ale jego dziewczyna i przyjaciółka go zmieniły na lepsze. Z Olivią są już prawie 2 lata.

Przy okazji zostawcie gwiazdki i komentarze. Wyszło 241 słów. *-*

Forever? No, never L.D.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz