ÇİKOLATA

6.7K 277 9
                                    

----HERMİONE----

Hemen kafamı önüme döndüm aptal kız niye bakıyorsun ki.Ben niye kendime kızıyorum ki, o beni dikizliyordu pis sapık.Dur.Draco Malfoy beni dikizliyormuydu.Bu hem hoşuma gidiyor, hem de gitmiyordu.Draco Malfoy kızların hayran olduğu herif beni beğenmişti bu hoşuma gitmesinin nedeni ama bu acayip yakışıklı çocuk benim baş düşmanımdı buda hoşuma gitmemesinin nedeni.Nerden geldiğini bilmediğim bir cesaretle ona yine baktım aynı bıraktığım gibi bana bakıyordu.Ama bir garip bakıyordu gözlerinin içi herzaman olduğu gibi soğuk değildi sıcaktı insanın içini ısıtacak derecede sıcaktı ve...bu harikaydı bu gözlere saatlerce bakabilirdim.Ama o kadar zamanım yoktu.Ona''Hey sen züppe beni dikizlemeye utanmıyormusun'' bakışı attım.Anlamış olacak ki hemen önüne döndü.Elimdeki kitabın parasını ödeyip dışarı çıktım.Ama kalbim bi ağırlaşmıştı.İçeri geri girmek istiyordum ama bunu yapamazdım nedenini anladınız herhale.Okul alışverişimi yapıp,Dianna'nın yanına alışveriş merkezine doğru yol aldım...

----DRACO----

Gerizekalı niye hala ona kös kös bakıyorum ki.Aptal.Granger saçlarıyla oynamaya başladı bu  içinde iç savaş veriyor demek oluyor.Tek eliyle saçlarını geriye doğru attı.Saçları gerçekten çok güzel çikolata gibi kesinlikle kokusuda öyledir.Ayağa kalktı kitabın parasını ödeyip dışarı çıktı.Ahh nereye gidiyor bu kız yine.İç seslerimden biri bana''kalk kızı takip et'' diğeri ise ''şu lanet olasıca yerden çık ve kendine gel'' diyor.En mantıklısı ikinci seçenek.Yine o ifadesiz surat ifademi geçirdim yüzüme ve çıktım sahi ,ben buraya niye gelmiştim ki ?

DRAMİONE ♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin