♛WereWolf

4.1K 212 15
                                    

----2 YIL SONRA-----

-DRACO'DAN DEVAM

Ellerimi kıpırdatmaya çalıştım.Olmuyordu her kareketimde vücudum dahada geriliyordu.Bulunduğum odanın.Daha doğrusu mahzenin sadece küçük bir penceresi vardı.Odayı tek aydınlatan ışıkta oradan geliyordu.İstesem kollarıma ve ayak bileklerime bağlanmış zincirleri rahatlıkla koparabilirdim ama beni bir şey engelliyor,güçsüzleştiriyordu.Kurtboğan.Odadaki kurtbağan kokusu adeta derimi kesiyordu.Kafamı zorluklada olsa bileklerime doğru çevirdim.Kızarmışlardı.Kapının açılmasıyla kafamı o yöne çevirdim.İçeriye üç kişi girmişti.Mahzende bulunan küçük masanın oraya doğru yürüdüler.Hararetli hararetli birşeyler konuşuyorlardı.Onlara odaklandım.Havada bulunan koku yüzünden bu biraz zor oluyordu ama yinede onları duyabiliyordum.''Buraya doğru hareket ediyorlar.Sayıca bizden fazlalar.''kadife sesi kulaklarımı delip geçerken söylediği sözleri anlamaya çalışıyordum.Kim oldukları çok belli.Buraya geliyorlar.Beni kurtarmaya geliyorlar.Biraz geciktiler ama yinede geliyorlar.Derek denilen o herif benim onları dinlediğimi anlamış olacak ki''Sana son şans Malfoy ya konuşursun yada ölürsün ha hangi seçim''dedi ve elinde tuttuğu sopayı sallayarak güldü.Seçim.Yüzüme o pis sırıtışımı taktım.''Derek,Derek biraz hızlı davransan iyi olur zamanın azalıyor.Dur hatta çokça yaklaştılar kalp atış seslerini buradan duyabiliyorum.Seçim senin ya şimdi ölürsün yada seni öldürmem için biraz daha beklersin''Şu an yalan söylüyorum.Ama tahmin edin kim çok iyi bir yalancı.Öldürme kısmı doğru onu kendi ellerimle öldüreceğim.Biraz bekledi sonra hızlıca kapıya yöneldi.Diğer adamla beraber dışarı çıktılar.Odada turlayan Hermione'ye baktım.Burada sadece ikimiz vardık.Şu iki yılda ne kadar çok şey yaşamıştı.Yaşamıştık.''Anlat''dedi.Kendinden emin emir veren bir ses tonuyla.Ama sesinin altındaki endişeyi hissedebiliyorum.Bunun şu anda olduğum durumla alakası yok.Sadece onu çok iyi tanıyorum.Eline Dereğin bıraktığı sopayı aldı.Ve şöyle bir döndürdü.

H:Bunu yapmamı istemezsin.

D:Onu sevmediğin halde emirlerine uyuyorsun.Yazık sana.

H:Onu sevmediğimi kim söylemiş.Oldukça yakışıklı zengin ve romantik ayrıca beni seviyor.Yalancı değil.Yalancılardan ne kadar nefret ettiğimi biliyorsun.Zaten sadece aptallar yalan söyler ve sen bu işi gerçekten iyi beceriyorsun Malfoy.

Lanet olsun.Ben onu ne kadar iyi tanıyorsam oda beni o kadar iyi tanıyordu.Konuşmasını birdaha gözden geçirdim.Kurtboğan algılama yeteneğimide kısıtlıyor olmalıydı.Bana oldukça imada bulunmuştu.Beni gerçekten seviyor.Sanki ben onu hiç sevmedim.Eskiden yani şimdi bilmiyorum bilemiyorum.O çok değişti.O asi kız bir anda yok oluverdi.Emirler altında bir köleye dönüştü.Cani acımasız biri çıktı karşıma.Ama yinede ona zarar gelmesine acı çekmesine yaralanmasına katlanamıyorum.Tabi bende değiştim.Karşındakiler bu kadar acımasızken,Karanfil atarak savaşı kazanamazsın.Kendimi geliştirdim.Yeteneklerimin farkına vardığımdan beri onları eğitmek için uğraşıyorum.Merhamet duygumu sıfırladım.

H:En kötüsüde ne biliyor musun Malfoy?İnandığın sevdiğin herşeyin yalandan ibaret olduğunu öğrenmek.Bu gerçekten fazlasıyla acı veriyor.

Hızla masaya doğru ilerledi ve üstünde duran oku omzuna taktı.Tam kapıdan çıkacakken.

D:Dur.Gitme Hermione.

H:Bana gitme deme Draco.

Bana gitme deme bunu  iki yıl öncede söylemişti.Bana gitme deme.Sadece gitmeme izin verme.O an nereden geldiğini bilmediğim bir güçle elimi hızla hareket ettirdim.Bir zinciri koparabilmiştim.Diğer elimide kendime doğru çekince,artık ellerim serbestti.Kafamı kapıya çevirdim kapıda kimse yoktu.Demek gitmişti.Gitmesine izin vermemeliydim.Birkez daha izin vermemeliydim.Bunları düşündükçe çıldırıyordum tüm gücümü  kendimi zincirlerden kurtarmaya harcadım ve son sürat kapıya koştum.Artık havadaki kurtboğan kokusu beni etkilemiyordu.Kapıyı tek ayağımla kırdım.Çıkış kapısına vardığımda gördüğüm tek şey,Hermione Derek denilen o herifin motoruna binmiş ve beline sarılmış son sürat ormandan uzaklaşıyor olmalarıydı.Bir kere daha gitmesine izin verdim.Onu eskiden seviyordum aşıktım kesinlikle emindim ama şimdi bundan emin değilim.Emin olduğum tek şey hala ona karşı içimde birşeyler hissediyor oluşum.Sinirden yerimde duramıyordum.Kafamı Hilal şelindeki aya kaldırdım.Tüm gücümle uludum.Ve birdaha uludum ve birkez daha.Keşke hiç böyle olmasaydık Hermione.Keşke seçim yapmaya zorlanmasaydık.Elimi göğsümün üzerindeki dövmeye koydum.İkimizinden seçimlerinden kaynaklanan damgalar ama kendimizi aşağılamamak için dövme diyoruz.Biz birbirimizi çok sevmiştik.O bana güveniyordu.Ama ben ona şu dünyada yapabileceğim en kötü şeyi yapmıştım.Bana güvenen bir insana yalan söylemiştim.

1085 kişi okumuş.Bu iyi birşey hemde çok :D.

+5vote +2yorum

DRAMİONE ♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin