İlk Öpücük

5K 234 32
                                    

Alex'le iyi anlaşıyoruz(!).Tek sorun ise beni Ron ve Harry'den kıskanması,her dakika garip bir anısını anlatması,beni durduk yere sulu sulu öpmesi ve en önemlisi geceleri beni yasak ormana götürüp okçuluk çalıştırması.Yapamıyorum anlamıyor.Kanımızda var diyor,yaparsın diyor gaz veriyor yapamayıncada.Kanı bozuk nasıl bir Argent'sın sen deyip duruyor.Evet tek sorunumuz bu ama alışmaya çalışıyoruz.Bu gün şu balo var ve ben kardeşimle gidiyorum çünkü kimse bana teklif etmedi.Daha doğrusu edemedi.Yanıma gelen her yakışıklıya bir lanet gönderiyor.Kıskanç kardeşim.Kendimi yatağın masum kollarına bıraktım.Onunla evlenmeyi düşünüyorum.Tabi Malfoy bana evlenme teklifi etmezse.Gözlerimi kapatıp tekboynuzlu atların olduğu rüyama dönerken.Ginny'nin o iğrenç sesiyle birde şarkı söylemesiyle,bütün bunlar mahvoldu.''Harry'le dans edeceğim çünkü Harry'nin eşi benim''tam sustu demişken''Kıskanmayın çünkü o benim o bana aşık''nasıl bu kadar kötü şarkı sözü yazabilirki.Yastığımı kafama bastırmaya çalıştım ama nafile.Olmuyor.''Sus lütfen sus merlin lütfen''diyerek feryat ettim.Demez olaymışım.Hayvan üzerime atladı.''Kalk Hermione seninde çok yakışıklı bir eşin var.Tabi kardeşin olması dışında.Ama olsun.Yakışıklıııı''aferin kızıma bide sen bas yarama tuz.Kalktım ve önce kısa bir duşa girdim sonrada kahvaltı için ortak salona indim.Harry ve Ron'un tam ortasına oturdum.Harry'nin tarafında Kıyafetlerini son güne bırakmış ve kumaş seçmeye çalışan kızlar.Ron'un tarafındaysa akşam eşleriyle ne yapmayı planladıklarını arkadaşlarını söyleyen piçler.Alex dağınık saçlarıyla karşıma oturdu ve günaydın balo eşim''dedi.Şu işe bak ya.Önce bir gizemli yabancı sonra bir kardeş sonra bir balo eşi yakında evleniriz diye düşünüyorm.''Hangi renk giyineceksin'' dedi.Kırmızı diye yanıt verdim.Kısa ve net.Herkes yemeklerine dönmüştü.Yani sadece ben.Alex Ron ve Harry'le son maçları konuşuyor hayret.Ginny ise Parvati ile konuşuyordu.Tam o sırada önüme bir baykuş kondu.Pençesindeki mektubu çıkardım ve okumaya başladım.Kuş ise Ron'un tabağından birşeyler yemeye çalışıyordu.Tabi Ronda izin vermeyince çok komik bir görüntü ortaya çıkıyordu.Elimdeki mektubu açtım ve okumaya başladım.

Canım Dostum

Ben ve Derek senin fikrini uzunca bir süredir düşünüyoruz.Belkide sen haklısındır kendimizi geliştirmemiz gerekiyordur.Hogwarts müdürü Dumboldor galiba böyle yazılıyordu bizi Hogwarts'da görmeyi çok istediğini söyledi ve okula kayıtlarımızı yaptırdı en yakın zamanda okula geliyoruz.Tyler hala fikrini değiştirmiyor aptal işte.Yakın zamanda görüşmek üzre 

Derek ve Dinna

Sevindim.Umarım buraya alışmakta zorlanmazlar.

-----Balo Gecesi---------

Üzerimdeki kırmızı elbiseye bakıyordum.Kendime itiraf etmekte zorlansamda çok güzel olmuştum.Dudaklarıma kan kırmızısı rujumu sürdüm.Saçlarımı dağınık topuz yapmıştım.Alex'sin masama bıraktığı gerçek pırlanta gerdanlığa baktım.Aile yadigarı dedi ve verdi.İnce topuklu ayakkabılarımı ayağıma geçirdim.Aynada son kez görüntüme baktım sonrada Kızlar yatakhanesinden çıktım.Hızla balo salonuna doğru yürüdüm.Merdivenlerin başına  geldiğimde çoğu kafa bana çevrilmişti.Bir bakan birdaha bakıyordu.Ahh kahretsin çok mu güzelimyoksa gerdanlığamı bakıyorlar kendimi rahatlatmak için birinci seçeneği seçtim.Yavaşça,düşmemeye dikkat ederek inmeye çalıştım.Dediğim gibi sadece çalıştım.Son basamakta tam düşecekken güçlü bir el beni kolumdan yakaladı.Kafamı kaldırıp güçlü elin sahibine balınca adeta dona kaldım.Malfoy.Koluma girdi ve beni piste doğru sürüklemeye başladı.Tam sürkleme denemezdi ayaklarımda onla beraber ilerliyordu.Referans verdi ve kulağıma yaklaştı ''Ödeştik say.Sevgilin gitmiş.Yok.Ne yaptında çocuğu kaçırdın Granger''dedi ve güldü.Parantez içinde içten bir gülüş.Piste geldiğimizde müzik çalmaya başladı.Danstaki konumumu aldım.''Biliyorsun''dedi.Tabiki diye mırıldandım.İtiraf etmeliyim şu anda kendimi çok mutlu hissediyordum.Pistte bizden başka.Merlin biz mi hayır hayır biz değil Malfoy ve benden başka Parkinson Zabini ve birkaç Slytherin vardı hiçmi başka bir binadan öğrenci yoktu.Yine kulağıma yaklaştı ve ''Güzel umarım benim gibi bir profesyonele ayak uydurabilirsin''dedi.Onun bu haline gülmeden edemedim.Koluna girdiğimde,kendimi bayan Malfoy gibi hissettim kahretsin çok hayalperestim.Bizle beraber herkes aynı anada adım atıyordu.Malfoy bana garip garip bakıyordu aslında buradaki herkes bize garip garip bakıyordu.Yine biz dedim.Bir elimi omzuna attım ve oda bir elini belime attı.Şu anda yüzümün elbisemle aynı renk olduğuna yemin edebilirim.''İtiraf etmeliyim Granger bu kadar güzel olabileceğini bilmiyordum''Şu anda güzel miyim dedim dalga geçer gibi.''Kes- ayrıldık ve geri birleştik.Ellerimi sıkıca tutuyordu.Sanki hiç bırakmak istemiyormuş gibi.''Kesinlikle''dedi.Bir kaç dakika daha aynı pozisyonda kaldık.Sonra aniden eş değiştirdik.Yeni eşim bay Argent'a merhaba deyin.''Geciktin'' diye mırıldandım.Beni hiç takmıyormuş gibi bir hali vardı''Malfoylar aile dostumuzdur''ne,diye mırıldandım benim nefret ettiğim adam yani bi aralar.Şu anda o adama karşı bir nefret beslemiyorum.''demek muggle'lardan hoşlanıyorlar''dedim.''Biz muggle aileden gelmiyoruz herm.''.''Aptal geldiğinden beri herşeyi diyorsunda bunu demiyorsun'' diye çıkıştım.Biz konuşana kadar dans bitmişti.Ben Harry'lerin yanına ilerledim.Bana birkaç soru sordular bende geçiştirdim.Malfoy benden hiç gözlerini ayırmadı.Bi ara göz göze geldik elindeki kadehi bana kaldırdı bende gülümsedim.İçkime geri döndüm.Malfoya baktığımda yanında Alex vardı ve konuşuyorlardı.Kesin kötü birşey oluyordur diye düşündüğümde gülüştüler.Balo ilerledikçe ilerliyordu.Şarkı hareketlendiği zaman başımın daha fazla gürültüyü kaldıramayacağını düşündüm ve bahçeye çıktım.Arkamdan biri daha geldi.Önce umusamadım sonra merakıma yenik düşüp arkamı döndüm.''Bana ayak uydurabilen tek kızsın Argent''Argent'ı bastıra bastıra söylemişti.Beklemediğim bir soru sordu''Hep yapmak istediğin şey ne Argent?''.''Yılın ilk karının altında ilk öpücüğümü almak'' diye mırıldandım.Onun duymayacağı kadar alçak bir sesle.Tam ona aynı soruyu soracakken dolgun dudaklarım sıcak ve pembe dudaklarla kaplandı.

birkaç dakika sonra benim isteğimle dudaklarımız ayrıldığındaDudağının üstünde istemsizce''elma''diye mırıldandım.Bir elini yanağımın üstüne koydu diğer elini ise beline koydu.Yanağımı okşadı sontada öptü ve dudaklarıma mırıldandı''çikolata''.Sonra dudaklarımız yeniden birleşti.Bir ara gözlerimi açtım ne zaman kapadığımı bilmediğim.Kar yağıyordu.Yılın ilk karı.Kollarımı onun buynuna doladım.Benim için zaman durmuştu.Ne o Malfoydu nede ben BENDİM.

YAZABİLDİĞİMCE UZUN YAZDIM.DANS MULTİMEDYADA VAR HERMİONE'NİN ELBİSESİDE :D

+5VOTE +2YORUM

DRAMİONE ♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin