Hazırım

2.1K 144 42
                                    

Şimdi bana yeni bölümü neden bu kadar geciktirdin diye kızacaksınız biliyorum ama vote ve yorumların az olması tüm yazma hevesimi kaçırıyor.O nedenlede geç yazıyorum ama artık sınır koymaya başlayacağım sınırı geçtikten sonrada direk yazacağım.İyi okumalar :D

Şarkıyla beraber okuyunuz.

Kısa oldu ama diğer bölümde söz daha uzun yazarım.

----Hermione-----

Yanımızdaki büyük ağacın tam önümüze  devrilmesiyle ikimizde durduk.Draco beni sıkıca tuttu ve arkasına aldı.O anın şaşkınlığıyla o ne derse onu yapıyordum.

''Bu sadece bir uyarı Draco.Hermione'yi bana ver.''

Hermione'yi bana ver mi ?Bu beni bir mal eşya olarak mı görüyor.Ben Hermione Jane Granger.

''Kiminle konuştuğuna dikkat et Derek Ridd.Ben bir mal bir eşya değilim.Kendi seçimlerimi kendim verebilirim.''

Hemen yüzüne yapmacık bir gülücük takındı ve omuzlarını silkti.

''Ben mi dediklerime dikkat edeyim.Ben Liderim.''dedi ve eliyle beni gösterdi.

''Sen ise sadece Ustasın.Bu yüzden ediklerine sen dikkat et.Sen benim emrim altındasın.Eğer emirlerime uymazsan s-

Lafını kestim.

''Aileden mi atılırım.Hah''

Elini indirdi ve kafasını salladı.

''Tek bir sözüme bakar.Hem bu çok kolay olur baksana yanındaki herife.O o bir kurt.''

Gülümsedim.Ve Draco'ya baktım.Yüzünde hala o sert ve kendinden emin ifadesi vardı.

''Bunu yaparsın.Yapabilirsin.Ama bu senin içinde aile içinde iyi olmaz biliyorsun Derek''

Yüzündeki o iğrenç gülümseme silindi.Öne doğru eğildim ve sanki kimsenin duymasını istemiyormuş gibi bir hava verdim ve şöyle dedim.

''Aile bölünür.''

Sonra geri dik konumumu aldım ve ellerimi önümde birleştirdim.

''Eğitim süremde bitti sayılır Derek artık bir Lider olabilirim.Hemde senden daha iyi.Bir düşünsene kim artık bariş olsun istemez ki.Büyük bir bölüm artık barış istiyor.Onlara barış sözü verebilirim.Hem oldukça zeki ve güçlüyüm''dedim ve asa kullanmadan artık arkamızda kalmış kütüğü havaya kaldırdım ve başka bir yere fırlattım.

Ellerime baktım cidden bunu ben yapmıştım.Güçlüydüm kabul ama bu kadarınıda beklemiyordum.Draco bana oldukça şaşırmış halde bakıyordu.Ciddiyetimi bozmadan ona doğru bir adım attım.Draco hala yerinde duruyor ve beni izliyordu.Bana güveniyordu çünkü.

''Bu iş burada bitmedi Hermione Jane.Ben hala Lider'im.Ve ben istediğim herşeyi elde ederim.Herşeyi.Bunlar arasında sende varsın ve seni elde edeceğim Hermione.Anlı-

''Dilkilit''

Benle beraber Derek kafamızı Draco'ya çevirdik.

''Mantıklı konuşmayacaksan hiç konuşma daha iyi''dedi ve elini bana uzattı.

Elini hızlıca tuttum ve ona gülümsedim.

Derek ise hızla kaşlarını çattı ve asasını yere vurdu ve buharlaştı.

Kafamı Draco'ya döndüm kaşları çatıktı ve bir noktaya odaklanmış bakıyordu.

''Hogwarts'a gitmeye ne dersin''dedi bir anda.

''Harry Ron Ginny onlarada haber veririz birkaç gün orada kalır sonrada Derek'in Liderlik süresi  bitene kadar buralardan kayboluruz.''diyerek devam etti.

Ellerimi ellerinin arasına aldı ve öptü.''Beraber bunların üstesinden gelebiliriz.Biliyorsun.Biz başarabiliriz.''

Kafamı olumlu anlamında salladım.

''Artık gidelim mi ?''

Kafasını olmulu anlamında salladı.

Ellime uzandı ve tuttu.Belki herşeye yeniden başlayabilirdik.Yeni bir hayat.Belki Kanada'da olabilirdi.Hayır orası çok soğuk olur.Belkide Türkiye.Yok hayır orasıda olmaz yönetim biçimini beğenmiyorum.Belki Roma karar veremiyorum o kadar çok seçenek var ki.

Draco'nun elimi sıkmasıyla ona döndüm.

''Hazırmısın bebeğim''

Kafamı salladım ve 

''Hazırım''

dedim.

Evet gerçektende hazırım.Yeni bir hayata.Yeni anılara.

30 vote 15 yorum

DRAMİONE ♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin