Zarf

2.9K 132 59
                                    

---------------2 hafta sonra------------------

   Hermione

Önümdeki metal kapıyı itip büyük beyaz odaya girdim.Odanın duvar boyası hafif kalkmış içerisi rutubet kokuyordu içerisi boş sayılabilirdi.Ortada üzeri kağıtlarla kaplı büyük cilalı tahta bir masa ve odanın sağ köşesinde bir bilgisayar bulunuyordu.Bilgisayar epeyce eski model gözüküyordu.Yavaşça masaya doğru ilerledim ve masanın üzerindeki kağıtları elime alıp incelemeye başladım.Her kağıtta tehlike oluşturabilecek kişilerin isimleri ve tehlike durumları yazıyordu.İlk elime geçen kağıdı incelemeye başladım.Tyler Moah.Tehlike durumu:Üst düzey.Kağıdı masaya geri bırakıp başka bir kağıt aldım.Dianna Lugan.Tehlike durumu:Üst düzey.Bu kağıdıda masaya bırakıp ayağa kalktım ve odanın ışık kaynağına yani büyük cama ilerledim.Kim düşünebilirdi yıllarımi verdiğim insanlarla birgün karşı karşıya kalacağımı.Ama kararlıydım.Davam uğruna ölmek varsa ölecektim.Benim görevim buydu.Barışı getirmek.Çoğu insanda kurtta bunu istiyordu.Artık savaşmaktan yorulmuşları.Artık ölüm haberlerinden bıkmışlardı.Acı çekmek artık onlara göre değildi.Nefret etmek yerine birbirlerini sevmeleri gerekiyordu.Bunun içinde ben onların yanında olacaktım.Camdan dışarıda çalışan savaşçıları izliyordum.İnsan kurt karışık eğitim alıyorlardı.Bu benim birazda olsa işimi başarıyor olmamı düşündürüyor.Belkide ben bu isyanı başlatmasam bu hayatta olmazdı.''Kes sesini Hermione.Ego benim işim''gelen sesle arkamı döndüm.''Doğru söylüyorsunuz Bay Ego.Pışpışlanmak sizin işiniz''.Gülümsedi ve bana doğru yaklaştı.''Hadi ama sevgilim kızma''dedi ve bana sarıldı.''Tanrım seni ne kadar özledim haberin var mı Hermione''Bende onua sarıldım ve  beyaza dönük pembe dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum.''Haberim yok ama tahmin ediyorum Malfoy.Kim benim gibi zeki ve güzel bir kızı özlemez''Benden ayrıldı ve masadaki kağıtlara uzandı.Mavi ve gri karışımı gözlerini benim koyu kahve gözlerimden çekince içimden bir ürperti geçti.Eline birkaç kağıdı aldı ve tek tek isimlere baktı.Kağıtlardan birkaç tanesini aldı ve diğerlerini masaya bıraktı.Aldığı kağıtları bana uzattı.Tek kaşımı kaldırdım ve kağıtları incelemeye başladım.Ciddi bir ses tonuyla''Hassam Kadril,Tina Stars ve kurtlardan Akram Asa,Dana Ed teslim oldular ve bizimle savaşmak istediklerini söylediler.''Kağıtları inceledim Tehlike oranları sırasıyla tehlikeli,tehlikeli,az tehlikeli,çok tehlikeli.Kağıtları geri Dracoya uzattım.''Peki gerçekten güvenilir olduklarına ve doğruyu söylediklerine emin misin Draco?''Kağıtlardan gözünü ayırmadan eliyle önüne düşen saçlarını geriye attı ve bana baktı.''Tabiki eminim Hermione veritaserum içirdikten sonra sorguya aldım.''Kaşlarımı istemsizce çattım."Sihir Bakanlığı sorun çıkardı mı?"kafasını hayır anlamında salladı."Savaş zamanında olduğumuz için pek sorun çıkarmıyorlar."Kafamı salladım."Sence onlar.Yani karşı taraf.Onlar mı kazanacak?"Gülümsedi ve elimi tuttu''Savaşı kazanamayacaklarını düşünüyorlar.Her geçen gün bizim tarafımıza geçmeye çalışan insan sayısı artıyor.Barışı destekliyorlar ama taraf değiştirmeye korkuyorlar.''Elimi elinden çektim ve elindeki kağıtları geri aldım ve''Şu konuya gelirsek eminsin değil mi Draco Hassam Kadril'i tanıyorum bir zamanlar öğrencimdi ve hiç barış yanlısı olduğunu söyleyemem''elini omzuma attı ve başını salladı.''Tamam Draco sen çık ben birazdan geliyorum''Alnımdan öptü ve birşey demeden odadan çıktı.Kağıtları düzenleyip bende arkasından çıktım.Karşılaştığım herkes bana başını eğerek selam veriyordu.Yakınımdan gelen hızlı nefes alış veriş sesiyle birlikte arkamı döndüm.Arkamdaki küçük çocuk hızla arkamı dönmemden dolayı biraz korkmuş olmalı ki bir iki adım geriledi.Ne oldu dercesine kafamı sallayınca elindeki zarfı gösterdi.Sonrada arkasına bile bakmadan koşarak gitti.Koridordan kayboluncaya kadar ona baktım.Sanki birinden kaçarcasına koşuyordu.Etrafıma baktım sonra elimdeki zarfa baktım.Burada açıp okumak olmaz diye düşünerek cebime attım.
   

Merhabalaaaar çooook uzun süredir yazamıyorum çünkü TEOG.Elimden geldik kısada olsa yaza ağrım artık.

50 VOTE + 20 YORUM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DRAMİONE ♛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin