Don't hurt me

13.1K 267 15
                                    

Lets start our story ... Selepas kematian Encik Jeon dan Puan Jeon ..Jeon Jung Na tinggal dengan abang dia Jeon Jung kook ..Jungkook tak menyukai adiknya ..dia selalu menyakiti Jung Na .. Until one day ..

PRANK !! ( bunyi kaca pecah )

Jungkook : Jung Na !!!!

' Omma !! Ape yang oppa akan buat lepas ni ..janganlah marah ' Jung Na tergetar-getar takut Jungkook buat ape2 kat dia ..

Jungkook datang ke dapur dengan emosi baran ...tanpa simpati ..dia terus menarik rambut Jung Na ..

Jung Na : Oppa!! Sakitlah !! ( tahan )

Jungkook : Kau ni kan !! Menyusahkan aku je !! ( tampar pipi Jung Na )

Jung Na : Oppa Mian !! ( cuba lepaskan genggaman Jungkook yang menarik rambutnya )

Jungkook : Kau mari sini !!! ( tarik Jung Na masuk ke dalam bilik Jungkook )

Jungkook tolak Jung Na ke katil ...Jungkook longgarkan tali pinggangnya ..dan butang bajunya ditanggalkan satu per satu ..

Jung Na : Ape oppa nak buat ?!! ( menangis sebab takut Jungkook buat benda yang tak diingini )

Tanpa menghiraukan rayuan Jung Na ...Jungkook terus menerkam bibir Jung Na ...Jungkook mencium bibir Jung Na dengan rakus ..

Jungkook : Kalau kau tak balas ciuman aku ..!! Aku rogol kau !! 😏

Tanpa berlengah ..Jungkook kembali mencium Jung Na dengan kasar sehingga hujung bibir Jung Na luka ..Jung Na terpaksa membalas ciuman Jungkook ..

Ting Tong !!! Ting Tong !!

Jungkook melepaskan ciuman ..Jung Na masih terbaring mencari nafas ..

Jungkook : Hish !! Sape pulak tu !! ( baring sebelah Jung Na )

Jung Na bangun menuju ke bilik air ..Jungkook keluar dari bilik ...tanpa mengenakan baju hanya seluar jean yang tiada tali pinggang ..dia menuju ke pintu ..

Jungkook : Erkk!! Seung Cheol !

Seung Cheol : Terkejut tak ..😏

Jungkook : Kau buat ape kat sini ?

Seung Cheol : Kalau ye pon ..ajaklah aku masuk ..

Jungkook : Masuklah ..rumah aku kecik je ..

Seung Cheol : Tak pe ..

Jungkook : Sekarang ni kau jawab soalan aku ..

Seung Cheol : Okay ..esok aku ada buat parti kejayaan syarikat aku kat rumah ..so aku nak kau datang ..

Jungkook : Kalau aku free aku datang..

Jung Na keluar dari bilik lalu menuju ke dapur ..Tiba2 Jungkook memanggil Jung Na ..

Jungkook : Jung Na ( suara agak kasar )

Jung Na : Ye Oppa ?

Jungkook : Buatkan air untuk kawan aku ..

Jung Na : Nae ( terus masuk ke dapur )

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

Please voted
Enjoy you reading
Thank You 💜

I Will Wait U If I Can ( Byuntae ) 18+++Where stories live. Discover now