Get Back Please

743 16 0
                                    

Pagi itu sangat memalukan bagi Lisa . Dia lupa yang semalam dia tidur dalam pelukan Seung cheol . Tapi dia juga rindukan lelaki itu sehingga dia terlena di dalam pelukan Seung Cheol .

Lisa yang sedang termenung di pondok ditegur oleh Seung Cheol .

Seung cheol : Ehemmm...

Lisa : Ohh ... Sorry .. Tak perasan you ada kat belakang . You belum balik lagi ker ?

Seung cheol : Kenapa ? You halau i ker atau you tak suka i kat sini .

Lisa :Bukanlah ... You mesti busy . Takkan you nak abaikan kerja you kan..

Seung cheol : Tak ada benda yang lebih penting dari you dan Yoo Chan bagi I . Now I nak tebus balik kesalahan I dulu .

Lisa : I berbaik dengan you demi Yoo chan . I nak dia rasa kasih sayang seorang Appa juga . Cukuplah orang selama ini hina I dengan Yoo chan .

Seung cheol :Bagitahu I siapa yang hina anak I . I nak hentak jer kepala dia kat mangkuk tandas . Mulut puaka betul .

Lisa : Tak payahlah berlagak hero kat sini . Benda dah berlaku nak buat macam mana . I ni cuma dapat bersabar jer dengan mulut orang .

Seung cheol : Mian Lisa . I tak ada niat pun nak malukan you . Ni semua sebab kebodohan I dulu . But please girl terima I balik . Demi anak kita please.. ?

Lisa : Bagi I waktu fikirkan ...

Seung cheol : Okay .. I tunggu..

Yoo chan berlari kearah Lisa dengan keriangan . Mukanya yang comot dengan coklat . Yoo chan memang hantu coklat . Macam seung cheol juga . Kalau tak bagi merajuk pula . Bapa borek anak rintik katakan .

Yoo chan : Mamaa...

Lisa : Yer syg ..

Yoo chan : Uncle ni siapa ? Kenapa semalam Mama panggil dia Papa ?

Lisa terus memandang Seung cheol . Tapi seung cheol hanya mengangguk agar Lisa memberitahu hal yang sebenar .

Lisa : Sebab uncle ni ialah Papa Yoo chan .

Yoo Chan : Tapi Appa Jungkook macam mana ?

Seung cheol : Jungkook ??

Lisa : Tu kawan Papa Yoo Chan ..

Seung cheol : Yoo chan kenal Jungkook ker ?

Lisa : Sejak pindah ke sini ... Jungkook selalu lawat I dan Yoo chan . Yoo chan pun dah anggap Jungkook sebagai Appa dia . Tak salahkan ?

Seung cheol : Jangan dia ngorat you sudah . Lisa only mine and my crazy love . Ingat tu..

Lisa : Baik you balik .. You tu masih demam lagi .. Lagipun rumah ni kan banyak nyamuk ... Tak pasal pasal you kena demam denggi ..

Seung cheol : Kalau i tak nak balik ?

Lisa : Tu bukan masalah I . I malas nak layan you ni . Lebih baik I tanam jagung kat belakang rumah ..

Seung cheol : I nak ikut ??

Lisa : Apa kata you main dengan Yoo chan .. I nak you rapat dengan Yoo chan sebelum dia pilih Jungkook sebagai Appa kesayangan dia ..

Telinga seung cheol sudah panas . Tak mungkin dia nak biarkan orang lain jadi ayah kepada anaknya .

Seung cheol : Boleh I bawa Yoo Chan keluar kejap ?

Lisa : Hurmmm... Jangan lewat sangat balik .. Anak you tu masih menyusu lagi ..

Seung cheol : Patutlah gigi macam tulang ikan ..

I Will Wait U If I Can ( Byuntae ) 18+++Where stories live. Discover now