Can We over it ?

1K 31 0
                                    

Ting tong ting tong

Bunyi loceng tidak berhenti ditekan . Jung Na berlari ke arah pintu . Mungkin seung cheol dah balik fikir Jung Na . Kakinya rasa lemah bila melihat Nickhun dihadapannya

Nickhun : Hai

Jung Na : What are you doing here ?

Nickhun : Oppa nak bincang dengan Jung Na sekejap

Jung Na : Bincang apa ?

Nickhun : Can we over it ?

Jung Na : Kan kita dah berpisah . Apa yang Oppa nak over kan .

Nickhun : Actually Oppa tipu Jung Na . Oppa tak pernah daftarkan penceraian kita .

Jung Na : Then ?

Nickhun : Oppa nak kita bersama balik .

Jung Na : If Jung Na tak nak ?

Nickhun : Jung Na tak nak sebab cintakan Seung Cheol ?

Jung Na hanya mendiamkan diri . Bukan dia tak nak kembali kepada Nickhun cuma dia nak uji kesabaran Nickhun . Kalau ikutkan hati nak saja dia peluk lelaki di hadapannya itu .

Melihat Jung Na berdiam diri . Nickhun mula bersuara kembali .

Nickhun : Jung Na ... Oppa tahu Jung Na masih cintakan Oppa . How can Jung Na boleh move on dengan Oppa . Oppa tahu Jung Na pendam perasaan Jung Na . And you try fall in love with Seung cheol but you can't right ?

Jung Na : Who say i try fall in love with Seung cheol ? I never fall in love with seung cheol . Jung Na cuma anggap Seung cheol seperti penyelamat dari kena pukul dengan Jungkook . And you .. Mana Oppa pergi masa Jung Na susah ? Mana Oppa ? Oppa cuma busy dengan kerja . No time nak ambil tahu pasal your wife ! If lah Jung Na bersama dengan Oppa balik .. apa yang Jung Na dapat ? Harta ? Duit ? Rumah ? Kasih sayang seorang husband ? Hah ?!

Jung Na memukul dada Nickhun . Air matanya tidak dapat ditahan lagi . Dia tak nak benda yang sama berulang .

Nickhun : Okay.. Kalau tu yang Jung Na minta . Oppa akan tinggalkan kerja Oppa tu . Kita mulakan hidup baru .

Jung Na : Tak akan senang untuk Oppa tinggalkan kerja tu kan ?

Nickhun : Tak apa Jung Na . Oppa sanggup demi Jung Na . Family lagi penting dari kerja tu . Lagipun banyak kerja lain yang Oppa boleh buat kan ?

Jung Na : Buktikan dulu Oppa . Jung Na tak nak main cakap je .

Nickhun : Tapi oppa nak Jung Na ikut oppa .

Jung Na : Pergi mana ?

Nickhun : Jumpa Jungkook

Jung Na : Untuk apa ?

Nickhun : Minta restu . Dulukan kita kahwin lari .

Jung Na : Bukan Jung Na yang nak lari kay . Oppa yang tergedik nak kahwin dengan Jung Na . Jung Na just terpukau dengan ajakan Oppa

Nickhun tersengih dengan sindiran Jung Na . Jung Na banyak berubah . Mungkin dia dah semakin matang .

Jung Na : Oppa dah kenapa tersengih seorang . Apa yang lawak ? Ada nampak Jung Na buat lawak ker ?

Nickhun : Tak . Just rasa kat syurga . Jiwa Oppa dah tenang balik bila Jung Na terima Oppa . Thanks babe

Jung Na : Yelah welcome . Tunggu sini . Jung Na nak ambil beg kat atas

Nickhun : Jung Na nak pergi mana pula ?

Jung Na : Baliklah . Buat apa nak tinggal kat sini . Ini bukannya rumah Jung Na . Jung Na cuma menumpang rumah seung cheol .

I Will Wait U If I Can ( Byuntae ) 18+++Where stories live. Discover now