Panda busuk

3.8K 99 6
                                    

Jung Na merasakan sesuatu yang lembut menyapa bibirnya.. Dia terus mencelikkan matanya.. Dilihatnya wajah seung cheol yang tersenyum manis kepadanya ..

Seung Cheol : Morning chagi ..

Jung Na : HAh?! Dah pagi ker?  ( terkejut )

Seung cheol : Yelah.. Kenape? 

Jung Na : Lame nye Jung Na tidur..

Seung cheol : Kris bagi chagi ubat tidur semalam.. Katanye.. Chagi kurang tidur.. Mata pon bengkak.. Dah macam panda..

Jung Na : Ishh.. Panda cute okay..

Seung cheol : Cute tapi tak mandi.. busuk ( tutup hidung )

Jung Na : Yahh!!!  Oppa!!  ( baling bantal ke arah seung cheol )

Seung cheol : Hahahaha!! 

Jung Na : Ishh... Jahat betul oppa.. ( buat² merajok )

Seung cheol : Alololo.. Kiut betullah panda oppa ni.. ( cubit pipi Jung Na )

Jung Na : Ouhh.. Sakitlah pipi Jung Na..( usap pipi yang dicubit Seung cheol tadi )

Seung cheol : Sekarang ni chagi pergi mandi.. Lepas tu rehat okay? 

Jung Na : Tak naklah.. Jung Na nak kemas rumah oppa ..lagipun Jung Na dah biasa..

Seung Cheol : No! Rumah ni ada orang gaji.. So chagi duduk diam² je.. Lagipun nanti ada orang datang hias rumah ni..

Jung Na : Hias rumah??

Seung cheol : Kan malam nanti oppa ada buat parti..

Jung Na : Ooo..

Seung cheol : Dah.. Pergi mandi.. Oppa nak keluar jap..

Jung Na : Oppa nak pergi mana? 

Seung cheol : Adelah... Secret..

Jung Na : Okay.. 

Jung Na bangun menuju ke bilik mandi.. Telefon Seung cheol berbunyi  ..seung cheol mengeluarkan fonnya ..

?? : Hai love .. U rindu I tak? 

Seung cheol : Kau nak ape hah?! Tak cukup ke ape kau dah buat selama ni?! 

?? : I cintakan U.. I sanggup buat ape je untuk U.. I nak kita bersama macam dulu..

Seung cheol : kau simpan jelah cinta tu.. Aku tak nak kau kacau hidup aku lagi.. Lagipun kau yang tinggalkan aku dulu kan Lisa..

Lisa : Hey!! Aku tinggalkan kau se.. bab... 

Seung cheol : Sebab ape hah??!  Kau ade orang lain kan... Cukuplah.. Kau lupakan je cerita kite dulu..

Lisa : Sorrylh.. Aku takkan lupakan cerita kite.. Aku akan sambung cerita kite.. Bye..

Tut tut tut tut

Seung cheol keluar dari bilik Jung Na sambil mengusutkan rambutnya..

Tanpa dia sedar.. Jung Na mendengar segalanya.. Pelbagai soalan yang bermain didalam otaknya.. Siapa Lisa?  Ape hubungan Seung cheol dengan Lisa?  Adakah dia telah merampas seung cheol dari Lisa ?

Jung Na memeluk lututnya sambil dihujani air pancuran.. 

--------

Sorry late update..
Enjoy ur reading guys..

I Will Wait U If I Can ( Byuntae ) 18+++Where stories live. Discover now