Seung Cheol : Weiii ..cantik Dongsaeng kau ..kau pon satu ..tak pernah beritahu yang kau ada Dongsaeng yang seksi and body yang top ..😋
Jungkook : Dah kau tak tanye ..
Seung Cheol : Kalau aku nak beli dia ..macam mane ? ( senyum dengan penuh maksud )
Jungkook : Aku okay je..asalkan kau bayar ..
Seung Cheol : Are you kidding me ? 😨
Jungkook :Aku benci dia ...
Seung Cheol : Okay ..kau nak berapa ?
Jungkook : Murah je ...100 ribu ..
Seung Cheol : What the fuck ! Okay ..aku gandakan 1 juta ..how ?
Jungkook : Okay ...nanti kau bagi aku cek ..and now ..Dia Milik Kau ...
Seung Cheol : By the way ...dia tak ade boyfriend ke ?
Jungkook : Ade ...Byun Baek Hyun ..CEO Byun Holding ..
Seung Cheol : Woiii ...musuh ketat aku ..
Jungkook : Tapi dia orang dah break ..sebab aku suruh Jung Na putuskan hubungan dengan baekhyun ..aku tak suka budak tu ...
Seung Cheol : Lantak dialah ..janji aku dapat balak dia ..😏
Jung Na bawa sedulang air sirap ..lalu diletak di atas meja ruang tamu ..
Jung Na : Nahh ..( bagi air kat Seung Cheol )
Seung Cheol : Thank ( ambik air dari tangan Jung Na )
Jungkook : Jung Na ..kau kemas semua barang kau ..jangan satu pon tinggal ..
Jung Na : But why ?!
Jungkook : Kau ni banyak soalanlah ! Aku tampar kang ! ( angkat tangan )
Seung Cheol : Wohhhh ..relax bro ..( turunkan tangan Jungkook )
Jungkook : Yang kau berdiri kat sini kenape !! Pergi kemaskan barang kau !!
Seung Cheol : Jung Na ..awak kemaskan barang awak cepat ..
Jung Na : Nae ..( terus masuk bilik )
Seung Cheol : Kau kenape tak suka tengok dia ?
Jungkook : Actually aku tak benci ..tapi aku paksa diri sendiri benci dia ..sebab aku bukan hyung yang baik ..kau tahukan ape kerja aku and my problem now ..
Seung Cheol : Jung Na tu nampak macam nerd but body top10 ..
Jungkook : Aku nak kau jaga dia ...aku harap kau tak sejahat macam aku ..kau sabar layan dia ..kalau kau tak nak dia lagi ..kau boleh hantar dia balik ..and aku boleh pulangkan balik duit kau ..
Seung Cheol : Nae kookie ..but aku takkan buang dia ..mana tahu ..future wife ..
Jungkook : Seung Cheol ..nanti kau terus bawa dia blah ..aku tak sanggup nak dengar dia merayu ..kau tahukan aku panas baran ..
Seung Cheol : Baiklah Kookie
Beberapa minit kemudian ..Jung Na mengangkat beberapa beg turun dari tangga rumah Jungkook ..
Jung Na : Oppa.. Jung Na nak pergi mana ni ?
Jungkook : Kau ikut Seung Cheol ..
Jung Na : Mwo ?!
Seung Cheol : Jom ...
Seung Cheol menarik tangan Jung Na lalu keluar dari rumah Jungkook ..Jung Na cuba melepaskan diri tapi apakah daya seorang perempuan ..Jungkook hanya mendiamkan diri ..
✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴✴
Thank You 😘
Enjoy u reading 💜
Please Voted 😭
I will voted u story 😢
YOU ARE READING
I Will Wait U If I Can ( Byuntae ) 18+++
Historia CortaCinta yang hancur tiada kata putus.. Banyak keraguan kisah dalam kebahagian ... Mampukah Jung Na mempertahankan cintanya? Bolehkah Seung cheol membetulkan segalanya? Adakah cinta gay Chanyeol dan Kris berkekalan? Sanggupkah jungkook meneruskan...