Jung Na duduk di sofa sambil baca majalah manakala Seung Cheol sedang sibuk memasak di dapur ..Seung Cheol lebih suka makan di rumah daripada makan di luar ..
Jung Na bangun lalu berjalan menuju ke dapur ..
Jung Na : Oppa ahh (panggil )
Seung Cheol : Ermmm ..( leka memasak )
Jung Na : Chagi peliklah ...
Seung Cheol : Wae ?
Jung Na : Kenape saya kena tinggal dengan awak ?! Oppa Jungkook tak mampu nak jaga saye ke ?? Tapi saya boleh tolong oppa jungkook cari duit ..kan banyak kerja kosong ..! ( suara agak tegas )
Seung Cheol : Jung..kook ..dah ..jual k.au kat a..ku (tergagap )
Jung Na : Sampai hati Oppa jual Jung Na kan !!! Ape salah Jung Na !!!
Jung Na terduduk melutut lemah sambil menangis ..Seung Cheol yang dari tadi leka memasak terus padamkan api gas ..
Seung Cheol : Jangan nangis depan aku please ..itu pun demi kebaikan awak ..( peluk Jung Na )
Jung Na : Kebaikan ape ?!! ( Pukul dada Seung Cheol )
Seung Cheol : Kau nak Jungkook pukul kau ke ?!! Dah kira baik aku bawa kau balik sini ! Sekurang kurangnya aku tak cederakan kau lagi ! ( cuba tahan kemarahan )
Jung Na : Semua lelaki sama je !! Pukul je pandai !! tapi pengecut ! ( genggam lengan Seung Cheol )
Seung cheol : Tak Jung Na ! Oppa kau sayang kau ! Cuma dia ...( terhenti )
Jung Na : Cuma dia ape ?!! I hate u all !!!! 😠
' Maafkan aku Jung Na ..kau tak boleh tahu perkara sebenar ..biar Jungkook saja yang berterus terang ..sorry chagi ..oppa terpaksa ...' Seung Cheol tundukkan kepala ..berasa menyesal ..sedih ..
Seung Cheol capai telefonnya lalu cari number Jungkook
Seung Cheol : Hello Jungkook ?
Jungkook : Yee ?
Seung Cheol : Aku nak kau terus terang je pasal semua perkara kat Jung Na ..dia marah sangat kat kau ..kenape kau sanggup jual dia kat aku ..aku paling benci bila dia panggil lelaki pengecut ..tapi sebab aku dah janji kat kau ..aku sabar je ..kau pon tahu kan ..panas baran aku macam mana ..
Jungkook : Macam aku cakap semalam ..kalau kau dah tak suka dia ..hantar balik kat aku ..aku boleh bayar balik duit kau ..
Seung Cheol : No !! Sebab aku dah jatuh cinta kat dia ..aku tak nak sesiapa pon sentuh dia ..kalau berani sentuh dia ..langkah mayat aku dulu ..
Jungkook : Seriously ?! Only one day ..boleh fall in love ..macam tak caye ..or kau nak lepaskan nafsu je ..
Seung Cheol : Aku belum sentuh dia lagi ..aku tak nak dia terluka ..
Jungkook : Aku harap sangat kau boleh jaga dia ..kalau dia tinggal dengan aku ..mungkin setiap hari aku pukul dia ..buat dia nangis ..aku tak mampu nak lihat dia sedih ..aku terlalu baran ..semua benda yang dia buat salah ..
Seung Cheol : Tapi tak semestinya aku boleh tahan kemarahan setiap waktu ...kadang2 ..aku pon akan naik tangan juga ..
Jungkook : I only can say ..Goodluck ..jaga Jung Na baik2 ..
Seung Cheol : Okaylah ..btw ingat esok datang ..
Jungkook : Nae ..ermm ..dahlah aku ada kerja ni ..kalau ada apa2 call aku ..
Seung Cheol : Okay kookie
Tut tut tut
🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃🎃
Seung Cheol berjalan menuju ke bilik Jung Na ..Seung Cheol buka sikit pintu bilik Jung Na ..Dia terdengar bunyi air dari bilik mandi ..
' Mandi rupanya ..mungkin dia nak sejukkan perasaan dia kot ..' Seung Cheol melangkah masuk ke dalam bilik Jung Na ..Dia duduk di sisi katil ..
Dalam bilik mandi ..
' Aigooo ..lupa nak bawa tuala ...' Jung Na memukul perlahan dahinya ..
Jung Na keluar dari bilik mandi dengan slamber tanpa mengenakan tuala ...that mean bogellah 😂 ....Baru saja Jung Na melangkah keluar ...tiba2 satu susuk tubuh sedang memerhatikan dia ..
Jung Na : Ahhhhhhh!!!!!!😨😨😨 ( jerit lalu terus masuk bilik mandi balik )
' Wooooo .... Perfectttttttt 😱😱..... Jung Na ahhhhhh ....top betul body kauu ...terangkat junior aku ...sorry Jung Na ...aku tak boleh tahan dengan nafsu aku sendiri ...btw i want u know ..i love u Jeon Jung Na ... I will marry u ..' bisik dalam hati sambil mulut ternganga
Seung Cheol : Jung Na ahh ...cantik body ...😏
Jung Na : Aishhhh!!! Byuntae ....!! Kenape awak masuk tak ketuk pintu ?!!!
Seung Cheol : Rumah oppa kan ...lagipun chagi yang bagi oppa tengok kan ...so ..tak bermakna oppa byuntae ..
Jung Na : Ekkk!!! Yelah2 ...Saya mengalah ...
Seung Cheol : 😜 hahaha
Jung Na : Seung Cheol ahh ( suara manja )
Seung Cheol : Aishhh ...kenape panggil Seung Cheol ..( suara merajuk )
Jung Na Pov
' Mengade-gade betul budak ni ...dahlah masuk bilik aku ...sakitkan hati betullah .!!!! '
End pov
🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚🌚
Boring bab ni 😪
Sorry late update 😭Enjoy ur reading guys 💕
Thank u voted my story guyss😘
YOU ARE READING
I Will Wait U If I Can ( Byuntae ) 18+++
Cerita PendekCinta yang hancur tiada kata putus.. Banyak keraguan kisah dalam kebahagian ... Mampukah Jung Na mempertahankan cintanya? Bolehkah Seung cheol membetulkan segalanya? Adakah cinta gay Chanyeol dan Kris berkekalan? Sanggupkah jungkook meneruskan...