Jung Na : Oppa...( buat suara mnja tpi tak ikhlas )😕
Seung Cheol : Yee chagiii ...
Jung Na : Oppa boleh tolong chagi ambik kan tuala kat ampaian tu ...please....😐
Seung Cheol ambik tuala Jung Na lalu berjalan menuju ke depan pintu bilik mandi ...Jung Na mengeluarkan tangan kanannya dari pintu ..tiba2 Seung Cheol menolak pintu bilik mandi sampai Jung Na terjatuh ...Seung Cheol menelan air liur melihat Jung Na yang hanya bogel di depannya ..Jung Na cuba menutup badannya menggunakan tangan ...
Seung Cheol tahan Jung Na kat dinding ...Seung Cheol terus menyerang bibir Jung Na dengan kasar ...Jung Na cuba menolak tapi apakah daya seorang perempuan .. Seung Cheol melepaskan ciuman...mereka berdua bernafas dengan laju ...
Jung Na : Seung Cheol !! APE AWAK DAH BUAT NI ?!! ( pukul dada seung cheol )
Seung Cheol : Chagiii ...janganlah takut ...oppa cuma nak chagi layan oppa je ...please ... ( usap rambut Jung Na )
Jung Na : Janganlah seung cheol !! Ape salah saye ?!!
Seung Cheol : Salah chagi ialah ...chagi dah naikkan nafsu oppa ...so ...oppa nak chagi relakan ...
Jung Na : Jung Na belum sedia lagilah seung cheol !! Tak cukup ke ape yang oppa dan jungkook buat kat Jung Na!! ..jual beli bagai ..ingat chagi ni pelacur ke ?!! Kenape seksa Jung Na !! Biarlah Jung Na layan Seung Cheol atas cinta ...bukan layan seung cheol ikut nafsu je ! Oppa kan dah janji tadi ..( nangis )
Seung Cheol mengundur ke belakang selepas mendengar kata2 Jung Na ...direnungnya mata Jung Na yang berlinangan air mata ...tiba2 perasaan bersalah dan menyesal menguasai seung cheol ...
Seung Cheol : Sorry Chagi ...Oppa tak patut buat macam ni ...oppa dah mungkir janji ...so ..rr...y ..
Seung Cheol terus keluar dari bilik Jung Na dengan perasaan bersalah dan menyesal ..
' kenape aku selalu kalah dengan kau Jung Na ?! Why ! Why ?!!!!! Ahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! ' Seung Cheol menjerit kuat dalam biliknya ...Semua barang di dalam bilik itu dibalingkan dan pecahkan ....habis berselerak ...
😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈
Jung Na yang baru bersiap terkejut mendengar suara Seung Cheol menjerit ...Jung Na dengan beraninya mendekati bilik Seung Cheol ..Dia terkejut dengan perubahan Seung Cheol yang tiba2 meroyan seperti kena rasuk ...
Jung Na memulaskan tombol pintu bilik Seung Cheol ... Baru sahaja melangkah masuk ...tiba2 ...
Pakkkk!!!!!!!
Jung Na : Auchhhh ( tahan darah kat dahi )
Seung Cheol : Chagi !! ( terus sambut tubuh Jung Na yang hampir terjatuh )
Jung Na : Op..paa ...sa..kit... ( lemah )
Seung Cheol : Chagii!! Miannnn ...oppa tak sngaja ...Ahhhhhh !!!!! ( jerit ) 😱
Jung Na : Opppaaa ....jangan jerit ...nanti chagi pekak ...( suara lemah )
Seung Cheol : Sorryyy ...chagi janganlah tnggalkan oppa ...( nangis )😭
Jung Na : Sakit ...( pegang dahi yang berdarah )
Seung Cheol : Opsss ...oppa tak sengaja ...sorry 😥
Jung Na : Takpe ...( usap pipi seung cheol )
Seung Cheol angkat Jung Na lalu baringkan Jung Na kat atas katil ..
Seung Cheol : Chagi ..tahan dahi tu ...oppa nak call Doktor ..
Jung Na mengganguk lemah ...
Seung Cheol keluarkan telefonnya ...lalu ditekan number Kris ..
☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔☔
Sorry slow update ...😭
Busy sikit .. PT3 is coming 😔
Sorry pendek ...😪
Enjoy ur reading 😘
YOU ARE READING
I Will Wait U If I Can ( Byuntae ) 18+++
Krótkie OpowiadaniaCinta yang hancur tiada kata putus.. Banyak keraguan kisah dalam kebahagian ... Mampukah Jung Na mempertahankan cintanya? Bolehkah Seung cheol membetulkan segalanya? Adakah cinta gay Chanyeol dan Kris berkekalan? Sanggupkah jungkook meneruskan...