True story

2.8K 73 4
                                    

Jung Na bersiap siap di depan cermin.. Dia kelih Jung atan cantik memakai dress yang dibelikan oleh seung choi..

Seung cheol mengetuk pintu biliknya..

Seung cheol : Chagii?? 

Jung Na : Yee..

Seung cheol : Boleh oppa masuk?

Jung Na : Masuk jelah..

Seung cheol : Cantik betul chagi pakai dress ni..( peluk Jung Na dari belakang )
Jung Na : Oppa yang pilih kan.. 😊

Seung cheol : Chagi boleh tak pejamkan mata dulu..

Jung Na : Wae??  ( pandang seung cheol dengan blur )

Seung cheol : Pejam jelah.. ( usap pipi Jung Na )

Jung Na mengikut arahan Seung Cheol.. Seung cheol mengeluarkan kotak berwarna biru dari belakang bajunya.. Dibukanya kotak itu lalu mengalungkan rantai berlian yang bersinar di leher Jung Na.. Jung Na terkejut lalu membuka matanya..

Jung Na : Oppa.. Ape ni??  ( pegang rantai di lehernya )

Seung cheol : Untuk chagilah..

Jung Na : Oppa.. Jung Na tak minta pon rantai ni..

Seung cheol : Oppa nak chagi anggap ni tanda cinta dari oppa.. Okay ..😚

Jung Na : Oppa... Chagi cuma minta oppa bersama dengan chagi je.. Chagi tak nak oppa tinggalkan chagi.. Chagi tak ade family lagi.. Cukuplah Hyung jual chagi.. 😢

Seung cheol : Haii.. Jangan salahkan jungkook.. Kalau bukan jungkook jual chagi kat oppa.. Kita takkan bahagia macam ni.. Semuanya adalah takdir.. So.. Chagi kena berterima kasih dengan Jungkook..

Jung Na : Kenape oppa selalu pertahankan Jungkook.. Walaupun jungkook bersalah.. Oppa ade sorokkan ape² tak??  ( silangkan tangan )😠

Seung cheol : Chagi.. Oppa tak nak chagi menyesal satu hari nanti kalau salahkan hyung chagi.. Mana tau jungkook buat tu sebab dia nak tengok chagi bahagia ker.. 😔

Jung Na : Chagi cuba maafkan dia.. Tapi chagi tak nak dia buat kerja yang membahayakan..

Seung cheol : Enough.. Jangan rosakkan mood.. ( membelakangkan Jung Na )😒

Jung Na : Oppa.. Janganlah macam ni.. Chagi minta maaf.. ( peluk Seung cheol dari belakang )😢

Seung cheol : Chagi nak tau sesuatu tak? 😪

Jung Na : Ape??  ( lepaskan pelukan )

Seung cheol : Masa oppa berumur 16 tahun dulu.. Appa selalu marah² oppa sebab lembap sangat tapi bukan lembap macam pondan tu.. Cuma oppa ni senang kena buli dan tak pandai gaduh ..sebenarnya Appa adalah ketua gangster.. Semua orang takut dengan dia tapi dia dikelilingi ramai musuh..Suatu hari..Oppa ikut Appa pergi club.. Tapi oppa tunggu kat luar je.. Tiba² ade seorang lelaki ni kena pukul.. Oppa cuba nak selamatkan dia tapi disebabkan oppa ni lembik sangat.. Oppa pon kena pukul... Lepas tu.. Orang² Appa ternampak Oppa kena pukul.. Diorang tembak orang yang pukul kami.. Masa tu oppa tak berdaya lagi.. Cuma oppa dapat dengar suara Appa.. ( mengalir air mata)

Jung Na : Oppa..... ( pegang tangan seung cheol )

Seung cheol : Sedar² je oppa dah kat hospital.. Oppa pandang sekeliling.. Oppa ternampak bayangan omma.. Omma senyum kat oppa.. Tapi.. Lama kelamaan.. Omma hilang...oppa cuba bangun tapi tak dapat.. Barulah oppa sedar yang omma dah tak ada.. Omma dibunuh sebab selamatkan Oppa waktu kecil.. Musuh appa culik oppa waktu bayi.. Diorang nak bunuh oppa sebab tak nak Appa ada waris ..tapii...( termenung )

I Will Wait U If I Can ( Byuntae ) 18+++Where stories live. Discover now