Dalam kereta ...Jung Na hanya mendiamkan diri ...
Seung Cheol : Jung Na ah ( pegang tangan Jung Na )
Jung Na : Ermmm...( pandang muka Seung Cheol )
Seung Cheol : Kenapa awak diam je ?
Jung Na : Saya takut 😓
Seung Cheol : Saya takkan ape2 kan awak ...but saya ada syarat ..
Jung Na : Syarat apa ?
Seung Cheol : Nanti kat rumah saya bagitau ...
Jung Na : Nae ...but saya ada soalan untuk awak ..
Seung Cheol : Tanyalah ..
Jung Na : Kenapa awak baik sangat dengan saya ? Sedangkan awak baru kenal saya ..
Seung Cheol :Entah ...😪 mungkin awak dah curi hati saya kot ..
Jung Na : Ape yang menarik sangat dengan saya ?
Seung Cheol : Rahsia ..
Jung Na : 😕 banyak betul rahsia ..
Seung Cheol : Nanti awak tahulah ...
Jung Na : yelah tuu (pandang tempat lain )
👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
Tiba di satu rumah yang besar ..
Jung Na : Seung Cheol ...ni rumah siape ? ( keluar dari kereta )
Seung Cheol : Rumah kitelah ...dah jom masuk ..nanti saya tolong awak angkat beg ..( terus tarik tangan Jung Na )
Jung Na melangkah masuk ke rumah Seung Cheol ..Jung Na terpegun melihat kecantikkan seni bina dan hiasan rumah Seung Cheol ..Tiba2 Jung Na merasakan satu pelukkan yang hangat dari belakang ..
Seung Cheol : Jung Na ..
Jung Na : Ape awak buat ?!
Seung Cheol : Ermm ..jap ..saya tolong awak angkat beg ..mesti awak penatkan ...awak naik atas ..pilih bilik mana yang awak suka ..btw jangan pula masuk bilik saya ..nanti saya makan awak ..😏
Jung Na : errrr😨 byuntae betul budak ni ..
Seung Cheol meleraikan pelukan ...Jung Na masih terkejut dengan tindakan Seung Cheol ..
' Sorry Jung Na ..aku peluk kau tadi ..aku belum ready nak sentuh kau ...aku nak kau sendiri yang ready untuk semua ni ..aku nak kau jatuh cinta kat aku ..and ...aku nak kau relakan badan kau untuk aku ..bukan paksaan ..' kata Seung Cheol dalam hati ...
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻
Seung Cheol : Jung Na....(panggil Jung Na )
Jung Na : Yeee ....( turun dari tangga )
Masa tu Jung Na pakai singlet putih dan seluar pendek paras paha je ..
'Aduhhhh ...kenapelah kau pakai macam ni ..kau dah buat nafsu aku naik ...Seung cheolll!!!! Dont touch her !!! Kawal nafsu kau ..fuhhhh🙏 ...' bisik Seung Cheol dalam hati
Jung Na : Seung Cheol ....( kibarkan tangan depan Seung Cheol )
Seung Cheol : What ?! ( terkejut )
Jung Na : Hishhh. ..awak ni kenape ?! Tadi awak yang panggil saya ..sekarang ni awak termenung pula ..( geram )
Seung Cheol : Sorry sebab peluk kau tadi ..
Jung Na : Tak pe ...but why awak peluk saya ?
Seung Cheol : Errrr...sebab ...saya rindu chagi saya ..( tipu )😅
Jung Na : Mana chagi awak ?
Seung Cheol : emmmm ...mati ( tipu lagi )
Jung Na : Ouhhh sorry ..
Seung Cheol : Tak pe ...
' bukan betul pon ...hehehe ' bicara Seung Cheol dalam hati
Jung Na : Seung Cheol ...kenape awak ni handsome sangat ..😌
Seung Cheol : Erkkk entah ( terkejut dengan soalan Jung Na )
Jung Na : Mesti awak ni player kan ..
Seung Cheol : Untuk pengetahuan awak ...awak orang pertama yang curi hati saya ...( pegang tangan Jung Na )
Jung Na : chagi awak tu ???
Seung Cheol : Dia tu dah game over 😅 ...now ...saya nak mulakan hidup baru dengan awak ...
Jung Na : Maksud awak ?
Seung Cheol : Kita couple ...awak chagi saya ..saya oppa awak .. ( selitkan rambut Jung Na di sisi telinga )
Jung Na : Emmmm ....but ...
Seung Cheol : Kalau awak tak sudi tak ape ..saya tak paksa pon ..but i only want u know ..I Love U Jeon Jung Na ..
Jung Na : Bukan macam tu ...saya pun suka awak ..tapi ..boleh percaya ke cinta awak tu ? Saya cuma takut awak tinggalkan saya ..
Seung Cheol : Awak nak saya buktikan yang saya takkan tinggalkan awak ?
Jung Na : How ?
Seung Cheol : Tolong ambik pisau tu ..
Jung Na : Awak nak buat ape ?!
Seung Cheol : Ambik je ....
Jung Na : Nahh ..
Seung Cheol lukakan tangannya ..banyak darah yang keluar ..Jung Na hampir pengsan lihat darah yang mengalir begitu banyak ...
Seung Cheol : Jeon Jung Na ...saya bersumpah dengan darah ni ...bahawa saya takkan tinggalkan awak ..saya akan jaga awak ...takkan pernah lukai hati awak ...
Jung Na : Seung Cheol ahh ( peluk Seung Cheol) i love u Seung Cheol
Seung Cheol balas pelukkan Jung Na ...sambil menekan darah yang keluar dari pergelangan tangannya ..
Seung Cheol : Chagi ...boleh tak ubatkan luka Oppa ni ..
Jung Na : Siapa suruh lukakan diri sendiri ..
Seung Cheol : Dah chagi nak bukti ...
Jung Na : Baiklah Seung Cheol ..😕
Seung Cheol : Terima oppa tak ?
Jung Na : Ermm ..ye ..
Seung Cheol : Thanks Chagi ( kiss bibir Jung Na )
Seung Cheol menarik Jung Na ke dalam pelukkannya ..Jung Na yang menikmati ciuman Seung Cheol dengan relanya membiarkan Seung Cheol memasukkan lidahnya ke dalam mulut Jung Na ...Seung Cheol mencium Jung Na dengan rakus sampai sisi bibir Jung Na ada luka sikit ..
Jung Na : Ouhh ...oppa ahh ..janganlah ganas sangat ..
Seung Cheol : Sorry Chagi 😅
Jung Na : Dahlah oppa ..Chagi nak naik atas dulu ..nak simpan baju chagi dalam almari ..
Seung Cheol : okay chagi ...oppa nak masak dulu ..😙
🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆🎆
Please voted 🎁
Enjoy u reading 🎈
Thank you 🎀
Please read my another story 😘
YOU ARE READING
I Will Wait U If I Can ( Byuntae ) 18+++
Short StoryCinta yang hancur tiada kata putus.. Banyak keraguan kisah dalam kebahagian ... Mampukah Jung Na mempertahankan cintanya? Bolehkah Seung cheol membetulkan segalanya? Adakah cinta gay Chanyeol dan Kris berkekalan? Sanggupkah jungkook meneruskan...