15. Contact

28 0 0
                                    

***Evie***

Nou, herinneringen hebben we genoeg. Mijn verleden herinner ik me weer. Maar dat betekend ook dat ik me oude vriendinnen weer herinner. Die ik al bijna 3 jaar niet meer gesproken heb, sommigen zijn uit er duisterrijk anderen uit het kleurenrijk. Eerst ga ik kijken hoe het met ze is, dan neem ik voorzichtig contact op. Ja, dat doe ik.

Samen met Willemijn en Bella heb ik een plan bedacht om die verdomde oorlog te stoppen. Oude vriendinnen verzamelen, contact met ze opnemen. Trainen trainen en nog eens trainen. Ondertussen vrede binnen het rijk zelf verkrijgen, er voor zorgen dat de mensen en burgers weer vertrouwen in kleur krijgen. Weer durven te vertrouwen dat kleur ook kan helpen, dat het niet alleen slecht is.

Eerst Ilse, die ken ik al het langst.

Momenteel hang ik rond haar school, ze heeft niet belachelijk veel vriendinnen. Maar zo te zien heeft ze 2 echt goede. Daar doet ze het meest mee, het zijn ook mijn vriendinnen. Maar ze weten niet dat ik ook kleur stuur, waarom ik ze het nooit verteld heb? Geen idee. Dat komt nog wel, geloof me.

Hoe neem ik nu contact op? Hmm, ik denk met onze eigen geheimtaal. A=1 en dan het eerste en laatste getal laten staan en die daar tussen in zet je van laag naar hoog. Dus 'contact' wordt '3 1 3 14 15 20 20'.

Ik schrijf een briefje met een vraag om te komen naar 'no bodies land'. Het strookje land tussen de twee grenzen van het kleuren- en duisterrijk.

Ik sluit af met 24 5, ontcijferd betekend dat X E, (groetjes Evie).

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hey,

Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Ik doe mijn best om zo vaak mogelijk te update maar helaas gaat het niet vaker. Te veel huiswerk.

Xxx Willemijntje013

P.S. Deze draag ik op aan Illyisreading.

VOTE COMENT

Dubbel leven?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu