5. Info?

97 6 1
                                    

***Willemijn***

Ik geef het op, het is onmogelijk verder komen.

Er is niets meer te onthullen... Maar telkens als ik dat denk komt er me weer iets te boven.

Nu weer, snel schrijf ik het op om het niet te vergeten.

"Zorg dat je in beide levens niet meer hier bent, laat je voor twee jaar verbannen en loop weg"

Nou dit helpt, ik weet niet eens wie het zei...

Dan maar slapen.

~~~woensdag morgen~~~

Men, is het vakantie moet ik me nog concentreren en inspannen maar dan op herinneringen.

Dufjes loop ik naar beneden en ga op de bank zitten, zet de TV aan.

~~~Na een uurtje~~~

BLIEB, BLIEB

Me IPad waar... Ligt ie... A founded. En ik accepteer het gesprek.

'Hey, hoi hoe gaat het? Al meer te weten gekomen?' Vraagt Evie nieuwsgierig.

'Nee, nou ja eigenlijk wel.' en ik vervolg 'blijkbaar ben ik weg gelopen van... weet ik veel waar. En leefde een soort dubbel leven... want ik heb ook gezorgd dat ik verbannen werd.'

'Gast...'

'Ehm, Evie ik ben nog steeds een meisje hoor'

'Um ja klopt, je haalt een herinnering te boven, ik bedenk me nu net ik ook.'

'Het moet nu niet gekker worden...' zucht ik.

Als of ze zich nog iets herinnerd zegt ze: 'Oh, ene... We hebben nog vandaag en morgen. Daarna ben ik twee weken onbereikbaar.'

'Men, gezellig hoor zo weinig mensen om me heen. Kun je niet iets op verzinnen? Als vorig jaar...'

'Zal kijken... Maar dat zegt niks dat weet je? Ligt aan of ik daar vriendinnen kan worden.' Zegt ze.

'Bye'

'Bye'

Afgelopen was het gesprek.

Nice, en zuchtend loop ik (met me ogen dicht) naar boven.

Ik doe me kamer.... 'Hey, ho wat de...' Zegt ik verbaast als ik niet bij me deur ben. Ik open me ogen en... whow niet zomaar whow....

'Ma... eh.. prinses' Hoor ik een ergens bekende stem zeggen.

'Wo ho, w w w waar b ben ik?' Stotter ik, wacht stotter ik? Ik stotter nooit.

----------------------------------------------------------------------------------------

Sorry, sorry en nogmaals sorry voor het lange wachten. En sorry dat het zo kort is. Ik liep/loop iets vast. Ik was weg en... daar had ik geen Wifi. Kom je thuis denk je Jippie Wifi... Ligt de Wifi er uit. Maar hier is ie dan een nieuw hoofdstuk.

Xxx Willemijntje013

P.S. Vote, Comment en geef Please tips.

Dubbel leven?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu