Üdv megint. Nem tudom mi van velem, de elfogott az írási láz, úgyhogy újra itt vagyok.
Most bemutatom nektek a családom és az állatainkat, akiket ti is imádni fogtok, úgy mint én.
~CSALÁD~
1. Adam Hale: Imádott apukám, akire külsőleg nem nagyon hasonlítok, viszont belsőleg annál inkább. Tőle örököltem csipkelődő, szarkasztikus természetemet. Apával közel állunk egymáshoz, bár sajnos ő sokat van távol a munkája miatt, többet mint Anya, mivel egy sikeres újságíró. Vagyis fogjuk rá.
2. Kate Hale: Az anyukám, akit imádok. Gyönyörű, sötét hajamat tőle örököltem. Születési neve Varga Kata, de amikor összeházasodtak Apával, akkor felvette az ő nevét, valamint "angolosította". Egy kisebb céget vezet, ami weboldalakat tervez és készít, és ami miatt néha utaznia kell, de az üzlet jól megy, ahogy ő szokta mondani.
3. Nate Hale: Az én drágalátos öcsikém. 2,5 évvel fiatalabb nálam, és imád horgászni. Most megy gimibe. Néha kicsit idegesítő, de azért jól megvagyunk. Kicsit határozatlan, de vicces. Mindig, mindenhol ő a mókamester. Focizik.
4. Holly Hale: A kamaszodó húgom. Mostanában kezdett kamaszodni, pedig még csak 11 éves. Imád rajzolni, és nagyon tehetséges is, szintúgy mint a zenében is. Zenei suliba jár és 5 éve zongorázik. Igazi művész lélek. Gyakran vitázunk, de nem vagyunk haragtartóak, úgyhogy sosem szoktunk igazán összeveszni.
~ÁLLATOK~
1. Lilly: Majdnem 4 éves szuka német juhászunk, aki kissé félénk, de nagyon ragaszkodó. Nagyon okos, viszont fél a lövésektől.
2. Tate: Másfél éves kan kutyánk, aki szintén német juhász. Nagyon játékos, nyitott, kedves mindenkivel. Nem egy nagy észkombájn, de azért nem is buta. Mindig fejjel megy a falnak, az átvitt értelemben.
3. Barry: Féléves kis törpenyuszim, akit a szülinapomra kaptam. Imádom, folyton bolondozik. Imád enni.
4. Venus: Imádott lovam, aki bár nem a sajátom, de csak én lovagolok rajta. Nehéz természetű, kevés embert enged magához közel rajtam kívül. Sajnos a szeme beteg, de csak meg kell műteni, semmi komolyabb. Okos, és velem egyidős.
Ennyi lett volna mostanra.
Livi out.
YOU ARE READING
TRISED I The reason I smile every day
FanfictionOlivia vagyok és teljesen átlagos. Attól eltekintve, hogy a Ethan és Grayson a szomszédom. Igen, azok az ikrek, akiknek Dolan a vezetékneve. Ez az életem.