4

331 10 1
                                    

Gdy otworzyłam w końcu te drzwi to ujrzałam Davida siedzącego na moim łóżku.Był oparty rękoma o brodę,ale gdy usłyszał że ktoś wszedł do pokoju podniósł na mnie wzrok.

-David?-zapytałam ze zaskoczeniem
-Angelika,wiesz muszę Ci coś powiedzieć.Bo wtedy mnie olałaś,a to bardzo ważne.
-Przepraszam,ale wiesz jak mi bardzo zależy na Miku,ale teraz już cię słucham co się stało-podeszłam do niego,kucnęłam i złapałam go za ręce.

Spojrzał na mnie i przez chwilę milcząc patrzeliśmy sobie w oczy.
-Nie już nic...
-No mów przecież widzę że Cię coś gryzie.
-No nic-uśmiechnął się
-Mów!
-No na prawdę nic.
-Ehh...jak mi nie powiesz to się obrażę.
-No uwierz mi nic.A teraz księżniczko muszę iść.
-Nie idź,zostań tu ze mną proszę.
-Mam u ciebie spać?
-Tak,nie chcę dziś zostać sama.
-Dobrze zostanę.To ja idę do drugiego pokoju.
-Nie,zostań u mnie w pokoju i połóż się ze mną.

#David
-Nie,zostań u mnie w pokoju i połóż się ze mną-powiedziała
Po czym złapała mnie za rękę i się położyła na łóżku nakrywając się pościelą.
Po czym usłyszałem
-No połóż się koło mnie.
Położyłem się koło niej i patrzyłem się w jej piękne brązowe oczy,po chwili ona mnie przytuliła.
-Kocham Cię David rzecz jasna jako przyjaciela,dziękuję że jesteś ze mną i przepraszam że Cię tak olałam to było głupie.
-Już spokojnie mała,wiem jak bardzo Ci zależy na Miku.
Pocałowałem ją w czoło.
Ona nawet nie wie jak mi bardzo na niej zależy...
Od jakiegoś dłuższego czasu czuje do niej coś więcej niż miłość przyjaciół,ja się w niej zakochałem.
I nikomu nie pozwole jej skrzywdzić...

#Angelika
Ciesze się bardzo że mam takiego kochanego przyjaciela,David jest cudowny a ja Go tak olałam,tak wiem to było bardzo głupie...
On by mi takiego czegoś nigdy nie zrobił to ja się tylko tak zachowałam jak świnia.

-David ja idę się wykompać
-Okey,będę czekał księżniczko-uśmiechnął się
Poszłam do łazienki wykompałam się i ubrałam się w świeżą i pachnącą piżame po czym wyszłam z łazienki.
Jak weszłam do mojego pokoju zauważyłam że David zasnął,więc po cichu położyłam się koło niego.
Przytuliłam się do niego po czym zasnęłam.

NiedostępnyWhere stories live. Discover now