32.Bölüm

9.9K 384 31
                                    

RÜZGAR

İşimi halledip eve geldim. Odaya girip üstüme birşeyler geçirip evden çıktım. Arabaya binip Ada'nın yanına gidiyordum. Arabada gözümü gezdirip cebime baktım.
-Aggggg sigarayı unuttuk.
Sırf bunun yüzüne eve dönmüyektim. Arabayı sağa çekip. Küçük market veya büfeye gibi biryere girdim. Sigaramı alıp.
-Paranın üstü kalsın.
Diyip çıktım.
-Burcu
Rüzgarr. Tesadüfün bu kadarı.
-Burcu nasılsın.
-Burcu
İyiyim. Sen buralarda takılırmıydın.
-İşim var dı.
-Burcu
Eğer müsaitsen kahve içelim mi.
-Başka işim var.
-Burcu
Hm tamam o zaman başka zaman.
-Aynen😬. Neyse ben gidiyim artık geç kaldım.
-Burcu
Tamam. Güle güle.
Arkama dönüp arabaya ilerlerken bir motosiklet Burcuyu çarpmıştı. Yanına koşup.
-Burcu iyimisin.
-Burcu
Ko-kolum acıyor.
Kolu acıyacak gibiydi. Kucağımı alıp arabaya bindirdim. Son gazla hastaneye yetiştirip tedavisini görmeye başladı. İki üç saat hastahanede kaldık.
-Burcu
Teşekkür ederim Rüzgar Hastahaneye getirdiğin.
Niyetin buydu zaten dedim içimden.😠
-Önemli değil. Arabaya bin seni evine götüreceğim.
Arabaya binip gaza bastım. Evine gelince ikimizde arabadan indik.
-Burcu
Gelsene bir şeyler içelim.
-Ben almıyım.
-Burcu
Belki bu karşılaşmamız bir tesadüf değilde başka bişeyse.
-O konular kapandı Burcu.
Diyip arabaya binip gazı bastım. Hava kararmıştı. Sinemanın önüne gelince bakınmaya başladım. Ada yoktu büyük ihtimalle eve gitmişti.
Eve geldiğimde koltukta yatmış bir biçimde çizgi film izliyordu. Çocuk daha bu. Beni görünce ayaklanıp yukarı çıkmaya başladı. Kolundan tutup.
-Gelemedim.
Sesizce yukarı çıkmaya devam etti.
-Sana birşey sordum burada.
-Ada
Her seferinde  bunu yapıyorsun. Beni yarı yolda bırakıyorsun.
-İşim çıktı.
-Ada
Arayabilirdin işim çıktı diye. En azından saatlerce beklemezdim.
-O işin arasında arayamadım.
-Ada
Sus Rüzgar Sus konuştukça batırıyorsun.
-Bak küçük kız benimle böyle konuşamazsın. Kelimelerine dikkat et
-Ada
Konuştum bile. Asıl sen benimle böyle konuşamazsın. Kimsin ya sen hep bağırıyorsun ,kızıyorsun.
- Sen benimsin.
Dedigim laftan o kadar emindim ki. Ada karşımda  ilk defa duymuş gibi bana şaşkınca bakıyordu.
-Evet sana aşığım ilgimi çekiyorSun yanında bir erkek olunca deliriyorum. Her hareketin çocuksu bunlar ilgimi çekmezdi. Ama sen farklısın Ada.yani herkez gibi süslü değilsin. Doğalsın. Evet bir çok kızla çıktım hiçbiri ilgimi çekmedi. Ama sen çekiyorsun. Hareketlerin sinir bozucu olabiliyor. Susmaya çalışıyorum ama kendime hakim olamıyorum. Sen hayatıma girince ben çok değiştim.
Adadan ses çıkmayınca omzuna dokundum.
-ordamısın.
ADA
- Ben de senle ilgili birşeyler hissediyorum aslında. Bana bağırınca üzülüyorum. Ama her daim yanımda oluyorsun. Ağladıgımda güldüğümde. Ama bugün beni üzmene rağmen bu sözlerin uçup gidiyor. Herşeye rağmen kızamıyorum.  Senden ayrılamıyorum. Hep yanımda olmanı istiyorum. Tek sen varsın hayatımda ne annem ne babam ne abim var. Tek sen. Sen olmasaydın ben belki şuan burda bile olmazdım. Sana minnettarım.
Rüzgar dudağıma yapışmasıyla bir oldu. Tabi ben saf gibi duruyordum.ne yapacağımı bilmiyordum. Elimle tişörtünü sıktığımı anlayınca bıraktı. Elimi tutup odama girdim. Aynı yatağa yattık yine bu benim pek hoşuma gitmiyordum.
-Rüzgar
Bir sorun mu var.
-var aslında.
-Rüzgar
Ney.
-Beraber yatmamız normal değil.
Üzüldüğünü belli etmeyip.
-Rüzgar
Peki senin için ayrı yatalım.
Yanagımı öpüp odadan çıktı. Güzel gün olmasada güzel gün dü.
-Ben ne diyorum ya.
Gözümü kapatıp Rüzgarla gelecekteki halimiz düşünmeye başladım.

Sabah Rüzgar'ın sesiyle gözümü araladım. Birde yanda alarmın çalması. Sinir bozucu. Yanımda duran alarmı bir yere fırlattım.
-Rüzgar
Bu kız harbiden ayı.
Bana ayı dediğini mi duymuştum. Yatağımdan kalkıp.
-Bana.
Diyip vurmaya başladım.
Tabi beni iki dakkada Pert etmişti.
-Yavaş kızız heralde.
-Rüzgar
Turp gibisin turp.
Koluma vurdu.
-Öküzleştin sen ha.
Parmağıyla kaşıma vurunca.
-Aghhhhhghh. Yavaş.
-Rüzgar
Kaşınma.
-Ben uykum var okula 10 dk sonra giderim.
-Rüzgar
Bugün okula gitmiyoruz. Kendimize tatil ilan edelim.
-Yupppi.
Diyip boynuna atladım. Ada yanagımı öptü.
-Rüzgar aşağa inmeye üşeniyorum beni götürürmüsün.
Diyip kollarımı açtım. Oda beni kucağına alıp aşağa indirecekken lavaboya götürdü. Elimi yüzümü bile o yıkadı. Her sabah böyle uyanmak. Müthiş gerçekten. Aşağa indiğimde güzel bir kahvaltı.
-Oha çok güzel gözüküyor.
-Rüzgar
Alışma sadece bir kerelik.
-Tamam.
Sadece kahvaltının tadını çıkaracaktım. Burnumun kanadıgını hissetim. Elimle burnuma dokundurarak elime kan geldi.
Rüzgarda bana bakıyordu.
Yanında duran peçeteyi alıp bana uzattı.
-Arada oluyor önemsiz. Alerji gibi birşey.
-Rüzgar
Hım tamam.
Kahvaltıma devam ettim tabiki.

Kısa olabilir anca bu kadar. Yeni bölüm gelicek. İyi okumalar.😊

Asabi ögretmenimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin