Okuldan eve geldiğimde Rüzgar yoktu bende bu fırsatı kullanarak eski eve gittim. Yine ıssız bir sokaktı bu sokakta sanki güçsüzler vardı en azından ben hep öyle hissederdim. Sanki gittikçe insan azalmıştı neden bilmiyorum. Ve çok merak ediyorum da önceden mutlaka kaldırımda oturan insanlar olurdu. Eve geldiğimde yine kimseler yoktu. Arkadan dolanıp içeri girdim. Ama yine pek bişey bulamıyacagımdan eminim. Odama geçtim bom boş olan odama. Bu odama girince eski anılar geliyordu abimle annem babamla sevmeselerde beni ben yine minnettarım. Bir süre durduktan sonra evden çıktım hava birazcık kararmıştı. Kapıda bekleyen bir kadın vardı ve sanki ben bir kere daha görmüştüm. Beni görünce arkasına bakmadan yürümeye başladı hızla.
-Hey durun.
Dinlemiyordu beni daha da adımlarını hızlandırıyordu.
Hızla koşarak önüne geçtim.
-Sizde kimsiniz burada ne işiniz vardı.
-Kadın
Şey önünden geçiyordu dikkatimi çekti.
Bişeyler vardı sanki ama saklıyor gibi.
-Ben sizi görmüştüm sanki.
-Kadın
Yoo hayır ben ilk geldim buraya.
-Hayır görmüştüm.
-Kadın
Yanılıyorsunuz.
Diyip yanımdan ayrıldı. Kimdi ve ben gördüğümü çok iyi hatırlıyorum. Umursamayıp evin yolunu tuttum. Yorgundum ve Rüzgar umarım evde değildir belki kizabilirdi. Cebimden anahtarı çıkarıp kapıyı açtım ve sanırım Rüzgar yoktu buna sevinmiştim. Hızla üstümü değiştirip televizyonun başına geçtim. Bir saat oyalandıktan sonra ayaklanıp mutfağa geçtim dolaptan sürahiyi çıkarıp su doldurdum aniden başımın dönmesiyle bardak elimden düştü tezgahtan tutunmaya çalıştım fakat daha fazla durmayip popomun üstüme düştüm.
O sırada kapı sesi geldi. Rüzgardı bu galiba.
-Rüzgar
Sesimin geldiği yöne gelerek yanıma geldi.
-Rüzgar
Ne ne oldu sana
-Başım döndü yere düştüm. Burayı biraz batırdım ama.
-Rüzgar
Burayı düşünme sen.
Kucaklayıp beni arabaya götürdü.
-Nereye gidiyoruz
-Rüzgar
Hastaneye.
Çok geç kalmış olabiliriz aslında. Belki hastalığım ilerlemişti. Hastaneye geldiğimizde arabadan indim. Ve doktorun yanına doğru ilerledik.
-DR
Evet size şimdi bir seneki sunacağım. Ya tedavi olup ölmek için daha ileri bir zamana alırsınız. Ya da ameliyat olursunuz.
-Ameliyat olursam ölme şansımda var dimi.
-DR
-Rüzgar
Ama ölmeme şansında var.
Ölüceksem hemen öleyim yada hiç ölmemeyim.
-Ameliyat olmak istiyorum.
Rüzgar şaşırmış gibi baktı haklı ilk başlarda istemiyordum. Ama işte en doğru kararı verdiğimi düşünüyorum.
-DR
Peki sizi hangi gün ameliyat edeceğimizi kararlaştıralım.
-en yakın ne zmn edebilirsiniz
Defteri karıştırıp
-Dr
pazartesi günü en yakın diğer günler ameliyatlarım var.
- Tamam uyar.
Anlaşıp odadan çıktık. Rüzgar elimi sımsıkı tutmuştu.
-Bişeyler yapalım mı.
-Rüzgar
Olur ufaklık. Ne yapmak istersin.
-Rüzgar tatile gidelim mi. Ölüceksem de mutlu ölsem olmaz mı.
-Rüzgar
Şşş kimsenin öldügü yok. Nereye gitmek istersin ufaklık.
-Yani gidiyoruz.
Sevinç çığlıklarımı atarak Rüzgara sarıldım.
-Yaşasın yaşasın tatile gidiyoruz.
-Rüzgar
İstersen bizimkileri de çağıralım.
-Süper fikir.
O kadar çok mutluydum ki.
-ee o zaman sen Ardayı çağır ben de Duruyu bir yerde buluşup konuşalım.
Onaylayıp Ardaya mesaj attı. Bende aynı şekilde Duru ya. Rüzgarla bir kafeye geçip Duruyla Ardayı beklemeye başladık. Ben ise nereye gitsek diye düşünüyordum. Çok konuşuyordum farkındayım ama umrumda değildi. Rüzgar ise bana bakıyordu sadece. Bir süre sonra geldiklerinde ben mutlulukla Duru ya sarıldım.
-Duru
Hayırdır çok mutlusun. Evleniyormusunuz.
-Ne evlenmesi Duru 😂😂 Tatile gidiyoruz Tatile.
-Duru
Ne güzel işte gidin mis gibi dinlenirsiniz.
-Ya Duru hep beraber sen ben Rüzgar Arda.
-Duru
Nasıl yani hep beraber mi.
-Evet evet.
-Duru
EE ama okul var
-of Duru tatile gidiyoruz senin en çok sevdiğin şey tatil varya o işte.
Çığlık atarak bana sarıldı. Hepsi Şükür dercesine bakıyordu.
-Arda
Oğlum tatil bana göre değil ya.
Durunun yüzü düşmüştü.
-Rüzgar
Ya ne olucak hep beraber gel işte.
Rüzgar Ardanın kulağını eğilerek bişeyler dedi Duruyla anlamaya çalışarak birbirimize baktık.
-Arda
Tamam geliyor.
-Duru
EE şimdi nereye gidiyoruz.
- Benim için farketmez deniz olsun havuz olsun yeter.
-Arda
İzmir, Antalya,Alanya
-Rüzgar
Bodrum
- Bodruma gidelim.
-Duru
Evet Bodruma gidelim orası şimdi çok güzeldir. Hem sakindir de herkes çalışıyor okuyor.
-Rüzgar
Tamam o zaman Bodruma gidiyoruz. Gece 2 gibi çıkarız hazırlayın valizlerinizi ben hallederim uçak biletlerini, otelleri.
Herkesle görüşüp ayrıldık. Hızla arabaya binip evin yolunu tuttuk.
Eve varıp içeri geçtik Rüzgar hızla koltuğa attım kendini.
-Ee hadi ama hazırlan.
-Rüzgar
Benim hazırlanmam en fazla yarım saat.
Haklı erkekten ne beklersin.
-Peki
Diyip direk yukarı çıktım. Dolaptan valizi çıkarıp açtım henüz ne alacağımı kararlaştırmadım. O sırada Duru arayıp telefonu hoparlörünü açtım ve yatağa attım.
-Duru
Ada Ben ne alacağımı kararlaştıramadım.
-Aslında ben de.
-Duru
En mantıklısı 2 tane etek koyalım.
-Olur.
Diyip dolaptan en sevdiğim 2 eteği aldım.
- 1 tane de tulum alsak
-Duru
Uzun mu kısa mı.
-Ben kısa almak istiyorum.
-Duru
Tamam sen kısa al bende boy friend uzun tutumumu alayım.
2 saat konuşarak valizimizi tamamladık. Yanıma sırt çantası alarak içine şarj aleti fotoğraf makinesi ilaç gibisinden doldurdum. Ve sıra şimdi üstüme ne giyeceğim kalmıştı. Dolabı açıp bir kaç şey karıştırdım ve şort etek giyip üstüne crop tarzı tişört giyindim. Valizimle beraber aşağa indim. Rüzgar koltuğa yayılmış Valizide yanındaydı.
Şaşırdım mi hayır.
-Rüzgar
1 saat kaldı çıkalım mı bizimkileri yoldan alırız.
-Tamam
Diyip Rüzgar valizleri arabaya koyup bindi.
-O zaman başlasın tatil.
Diye bağırdım...Umarım beğenmişsinizdir. Beğenmeyi ve yorum yapmayın unutmayınız.
İyi okumalar..😋😚😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asabi ögretmenim
Novela JuvenilMutluluğunu onu yanında bulan yaşamayı ondan öğrenen.. herşeyi onla mücadele eden bir küçük kız.