Duruyla kahvaltıyı toplayıp Benim hazırlanmamı beklediler. Odaya geçip siyah şort geçirip üstünede beyaz basit bir tişört giyindim. Saçımıda tarayıp aşağı indim ki kıvançın beni süzmesi biraz rahatsız etti bunu da Rüzgar farketti ki yanıma gelip.
-Rüzgar
-hadi gidelim.
Hepimiz çıktıktan sonra bir arabaya doluştuk. Hepimiz resmen üst üsteydi. Araba küçük olduğu için sığmıyorduk Rüzgar önde arda ise arabayı sürüyordu kıvançla birbirimize yapışmış bir durumdaydık. Bu durumdan o kadar rahatsızdım ki. Kıvançın taciz edici bakışları biraz korkutuyordu.
-Rüzgar
Arabayı durdur
-Arda
-Niye oğlum
-Rüzgar
Arda arabayı sağa çek.
Dedi bütün bakışlarımız onları döndü arda dediğini yapıp arabayı sağa çekti. Rüzgarın ne yapacağını merak edip arabadan inip arka kapının kapısını açtı.
-Rüzgar
İn lan burdan
-Kıvanç
Noluyor
Yakasından tutup onu dışarı çıkardı ve kenara çekti
-Rüzgar
Ada yakınlaştığını görürsem seni gebertirim şimdi git öne bin.
Konuştukların pek duymayıp Rüzgar yanıma geldi kıvanç ise öne geçti. En azından bu durum daha iyiydi. Alışveriş merkezine girdiğimizde Rüzgar elimi sıkı sıkı tutmuştu. Henüz ne yapacağımızı karar vermemiştik. Duru tabiki de bir mağazaya dalınca hepimize bir gülme geldi.
-Rüzgar
Sende gir hadi kıyafetlere bak.
-Hiç tadım yok.
Rüzgar anlamışçasına gülümsedi ve bir Buse kondurdu.
Duru masadan çıkınca sinemaya girmeye karar verdik. Ama hangi filmi seçeceğimizi karar veremedik. Herkesin zevki farklı olduğu için biraz zor olmuştu. Korku filmine girmiyecegimize emindim girersek erkenden ölürdüm. Filmin ismi delibaldı filmin kapağı ilgi çekiciydi. Biletlerimizi ve mısırlarımızı aldıktan sonra yerimize geçtik Rüzgarla biz sevgili koltuklarına oturduk gerçi hepsi sevgili koltuğuydu. Duru ve Mert beraber oturmuştu bu durumu biraz şaşırmıştım Aslında. Kıvanç ise tekti bu durum beni üzmüştü,neyse film başlayınca odaklanmıştık. Rüzgarla sımsıkı sarılmıştık. Rüzgar arada beni öpüyordu bense filme odaklanmıştım.
Benim gözlerimden yaşlar akıyordu . Duru ya baktığımda oda salya sümük ağlıyordu. Bu sıralar tek yaptığım şey ağlamaktı. Neyse film bittiğinde çıkışa doğru ilerlemiştik. Bir cafeye oturup içeceklerimizi sipariş ettik.
-Ee Mert senin sevgili yokmu.
-Mert
Duru ya bakarak
-yok benim sevgili niye hayırdır bir yerden kısmet mi çıktı.
-yok öyle sordum yakışıklı çocuksun sonuçta vardır diye düşündüm.
Duru ya baktığımda mutlu olmuştu. Kahvelerimizi yudumlarken
-Kıvanç
Hadi gençler ben gidiyorum.
-Mert
Hayırdır nereye
-Kıvanç
Açıl bir işim çıktı.
-Mert
Peki o zaman görüşürüz
Diyip ayrıldı. Hava karardıgını görünce.
-Rüzgar kalkalım mi.
-Rüzgar
Kalkalım da bir sorun mu var güzelim.
-Yoruldum da dinlenmek istiyorum.
-Rüzgar
Tamam. Hadi kalkalım gençler .
- Mert
Ee ama daha erken biraz daha eğlenelim.
Duru olayı anlamışçasına Mert'in koluna vurdu. Hesabı ödeyip kalktık. Mert ve Duruyu eve bırakıp bizde eve geçtik.
-Rüzgar
-Rüzgar
Efendim
- Sınavımda yaklaştı ben pek çalışamıyorum ne yapicaz.
-Rüzgar
Şimdi bunları düşünme bir şekilde halledicez.
-Peki. Uyuyalım mı.
-Rüzgar
Tamam sen çık ben geliyorum yanına.
Kafamı sallayıp yukarı çıktık. Aynadan kendime bakıyordum çökmüş gibi gözüküyordum. Rengim falan atmış göz altım morarmış şekildedi. Hasta olduğumu düşündükçe ağlamak istiyordum. Pijamalarımı giyinip yatağa girdim. 2 dk sonra Rüzgar yanıma gelip yattı. Sadece susuyorduk. Konuşcak bişey mi bulamıyorduk sanmıyorum. Sanki konuştukça aglıcak gibiydi. Pek zorlamadım. Zaten ikimiz de uykuya dalmıştık susarak.İyi okumalar.😊
Devamı gelecektir. Umarım beğenirsiniz begeni ve takiplerinizi bekliyorum teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asabi ögretmenim
أدب المراهقينMutluluğunu onu yanında bulan yaşamayı ondan öğrenen.. herşeyi onla mücadele eden bir küçük kız.