Tuplapäivitys, koska olen päivittänyt niin hitaasti. Kiitos kärsivällisyydestä. Laaav juu❤️
Aika kului nopeasti ja pian olinkin Amerikassa, odottamassa kyytiä hotellille. Iso tilataksi pysähtyi eteeni ja hyppäsin sisään. Matka hotellille kesti noin puolituntia. Kerkesin matkalla katsoa vähän uutta ympäristöä ja sen tekemää ensivaikutelmaa.
"Olisimme perillä" kuski sanoo ja hyppään ulos autosta. Kuski antaa laukkuni ja lähden hotellin tiskille.
"Varaus nimellä Hart?" Kysyn ja mies alkaa näpytellä tietokoneen näppäimistöä.
"Valitettavasti täällä ei ole sellaista" mies sanoo. Katson häntä ja otan puhelimeni. Soitan Ashtonille. Hän on hyvä tällaisissa tilanteissa.
Pian Ashton on vieressäni putsaamassa sotkua.
"Anteeksi, mutta täältä ei löydy varausta nimellä Hart" mies sanoo varmaan kymmenen kerran.
"No saisimmeko huoneen?" Ashton kysyy rauhallisesti.
"Kaikki on varattuja. Olen pahoillani" mies jankuttaa. Minun tekisi mieli lyödä miestä paistinpannulla.
"Onko varausta nimellä Hemmings?" Kuulemme takanamme kysyttävän. Käännyimme Ashtonin kanssa ja katsoimme blondia.
"Löytyy. Haluaisitteko sen nyt?" Mies kysyy Lukelta.
"Se ei ole minulle yksin. Se on minulle ja tyttöystävälleni" Luke selittää ja ottaa avainkortin.
"Kiitos" mutisen virkailijalle ja menen Luken perään.
"Luke! Mitä ihmettä sä teit taas? Meillä meni varmaan tunti tossa! Ja sä olit vaihtanut varauksen nimeksi Hemmings!" Vauhkoan Lukelle.
Luke virnistää ja painaa hissin kutsu-painiketta. Astumme kaikki kolme hissiin ja menemme oikeaan kerrokseen. Oikeassa kerroksessa, Ashton lähtee omaan suuntaansa ja Luke johdattaa minua oikeaan suuntaan.
"Miksi sä vaihdoit varauksen nimeä?" Kysyn. Luke kääntyy ovella ja virnistää uudelleen minulle.
"Koska pian sunkin sukunimi on Hemmings" Luke sanoo normaalilla äänensävyllä ja avaa oven.
Jään sanattomaksi käytävään. Sanoiko Luke juuri tuon? Hän ei sanonut, vai sanoiko? En ole varma enään itsekkään. Kuulin varmaan väärin. Menen vihdoin hotellihuoneeseen ja pakko sanoa.
"Wow".
Huone oli vaalea ja mahtavasti sisustettu. Siellä oli vihreän eri sävyjä, jotka loivat huoneeseen rauhallisen tunnelman.
"Pidätkö?" Luke kysyy. Nyökkään ja menen istumaan sängylle.
"Vain parasta mun tytölle" Luke hymyilee ja suukottaa ohimoani. Siirryn ihan kiinni poikaystävääni ja laitan pääni, lepäämään pojan rintaa vasten. Kaikki on täydellistä ja ihanaa.
Pian tunnenkin valuvan uneen. Luultavasti pienen aikaeron takia.
"Hyvää yötä Sunshine" Luke kuiskaa.
"Hyvää, yötä" sanon välillä pitäen taukoja. Vasta nyt huomaan, kuinka väsynyt oikeasti olen. Käperryn vielä lähemmäksi Lukea ja tämän lämpöä, ja annan itseni nukahtaa. Turvalliseen paikkaan. Luken luokse.
YOU ARE READING
Sunshine 3 ; l.h (Finnish)
FanfictionKaikki oli vain unta. Kaikki mitä Elizalle oli tapahtunut, ne olivat vain unta. Vakavan auto-onnettomuuden jälkeen, Eliza herää sairaalasta. Tyttö on ollut koomassa 3 vuotta, ilman mitään tietoa maailman menosta. Tuntuu kuin kaikki olisi muuttunut...