Thänk juu❤️

717 55 22
                                    

Kiitos. Se on ainoa asia, mitä mä voin sanoa. Tätä on ollut ihana mahtavaa kirjoittaa! Aluksi, tällä oli vain se pari lukijaa. Ne aloitti tän koko jutun. En olisi koskaan uskonut, että näin moni lukisi mun kirjaa. Kiitos niille parille. Luultavasti ilman niitä, mä en olisi nyt kirjoittamassa yli tuhannelle lukijalle. Kiitos kaikille, jotka ovat lukeneet, votettaneet, kommentoineet. Te ootte saanut mun päivää paremmaksi ja rohkaisseet mua jatkamaan, jotain mitä mä rakastan. Mä rakastan kirjoittamista. Aina ajattelen niin, että kirjoitan itselleni, enkä kellekkään muulle. Mutta se on mieletöntä, että jotkut muutkin nauttivat mun kirjoittamista asioista. Se on vain niin uskomatonta.

Mä olen ollut ja tulen aina olemaan, se pieni tyttö, joka unelmoi isoja. En koskaan uskonut itseeni missään. Mutta nyt tiedän yhden asian. Mä voin kirjoittaa, mun asioita, ideoita ja tunteita. Mä voin muokata niitä tarinan muotoon, eikä mun tarvitse pitää kaikkea sisällä. Mun omista asioista, niistä muodostui myös tämä kirjasarja. Te myös teitte tämän mahdolliseksi.

TE lukijani, inspiroitte mua jatkamaan ja jatkamaan eteenpäin, ilman vastaväitteitä. Rakastan kirjoittaa ja se on ihanaa kirjoittaa muille asioita. Haluan vain sanoa KIITOS.

Sunshine kirjasarjassa on tullut iloisia, surullisia, hämmentäviä, kliseisiä ja hauskoja kohtia. Kaikki kuului tarinaan. Eliza ja Luke eivät tietenkään ole ohi, vaikka kirja olisikin. He jatkavat tarinaansa omassa maailmassaan. Mikään ei ole ohi. Tästä vasta kaikki alkaa. Multa tulee lisää kirjoja. Kaikki tämä oli vasta alkua.

Kiitos mahdollisuudesta, luoda jotain uutta. Rakastan teitä❤️🐧

Let the adventure begin.
-Ronja

Sunshine 3 ; l.h (Finnish)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang