négy

332 44 0
                                    

NÉGY

Becsukja az ajtót, majd újra kinyitja, aztán keresni kezd, hátha talál valamit a nyikorgásokban vagy a zugokban. Az ötvenedik alkalom után, újra kinyitja, hogy ellenőrizze, hogy le van -e oltva a villany, így meggyőződve arról, hogy nem pazarolja az energiát; nem egyszer, nem kétszer, hanem huszonötször. Harry ellenőrzi azt is, hogy be van -e kapcsolva a riasztó, így nem fog semmi rossz történni, míg távol van. Ezt harmincháromszor ellenőrzi.

Ma átmegy a folyosón. Meg akarja látogatni Kenzie-t, és Gemma megengedte neki - nem mintha lett volna más választása. Még egyszer megnézi a riasztót, a biztonság kedvéért, mielőtt elvonszolja magát az ajtóig. Háromszor csukja be az ajtót, mielőtt az egy kattanó hangot ad ki, ami azt jelzi, hogy Gemma bezárta. Hirtelen kényszert érez, hogy leálljon vele veszekedni, hogy nem úgy hangzott, mintha az ajtó megfelelően záródott volna, de azt mondja magának, hogy ez mind csak a fejében van. Az ajtó be van csukva és be is van zárva és csak túlreagálja. Az új gyógyszerek lehetővé teszik, hogy legyen egy második feltevése a cselekedeteiről. De Harry utálja a gyógyszereit.

Hét lépést tett, mire elérte a lány ajtaját. Négy lépést tett a jobb lábán és hármat a bal lábán. Páratlanul jött ki; újra kell kezdenie. Visszasétál a bejárati ajtajához és újrakezdi a mozdulatokat. Ötször sétál az ajtajától Kenzie ajtajáig, hogy párosan jöjjön ki.

Harry soha nem volt az az ember, aki megtette volna az első lépést az emberek felé. Senki sem tette meg vele, és ő ugyanígy tett, viszonozta a szívességet. De nagyon szeretett volna többet beszélgetni Kenzie-vel, még akkor is ha ez az utolsó alkalma. Idegesen, négyszer kopogtat az ajtaján. Egy perccel később megint négyszer kopogtat az ajtón, és még négyszer. Tizenkét kopogás volt, mire kinyitotta az ajtót.

Egy bokszer alsót visel egy bő pólóval. Harry megjegyezte, hogy milyen aranyosan nézett ki a szemüvegében a kócos lófarkával.

- H-Harry? Mit csinálsz itt? - lenézett az öltözetére és az arca pírba borult, - Éppen tanultam néhány órámra.

- Látni akartalak, - szélesen vigyorog.

- Oh, - mosolyog. Harry örökre arra a mosolyra akar gondolni, ami eléggé lehetséges volt a jelenlegi állapotában - és most egyáltalán nem bánja. - Mit szólnál hozzá, ha bejönnél és én meg átöltöznék?

Harry ellenkezni akar és azt mondani, hogy gyönyörű még akkor is ha egy gyűrött vagy vasalt ruhában van - de nem értené, hogy hova akar kilyukadni. Többet szeretne tudni Kenzie-ről, azt akarja, hogy érezze magát kényelmesen körülötte, akármit is visel, ha hagyná. - Persze, - mondja tiszteletteljesen.

Amíg átöltözik, Harry belép az egészen ismerős lakásba. Becsukja az ajtót, kinyitja, becsukja, kinyitja és vissza becsukja - Harry ezt ötször ismétli meg. Bezárja az ajtót, majd kizárja tizenötször miután érzi, hogy van valaki mögötte.

- Tudod, ha folytatod az ajtó nyitogatást, akkor sok látogatóm lesz.

〰〰〰

Visszatértem!!! 😉 Remélem tetszett!

OCD - huWhere stories live. Discover now