tíz

253 34 0
                                    

TÍZ

Mindig fel -és le kapcsolja a lámpát, kinyitja, majd becsukja a szoba ajtót, és számol, amint megy.

- harminchat, harminchét, harmincnyolc, harminckilenc.. 

Kenzie már hozzászokott, és mostanra ez normálissá vált számára. Az ágyban feküdt, a takarók alatt, miközben Harry-re várt, hogy csatlakozzon hozzá. Együtt aludtak. De nem szexuális úton, hanem csak szerettek közel lenni egymáshoz.

Nem tudta biztosan, hogy melyik volt érdekesebb látvány. Harry reggelente, vagy Harry esténként. Volt neki egy eltervezett napirendje. Reggeli rutinja a következőket tartalmazza: beágyaz (és tökéletesen kell, hogy kinézzen. Nincs megengedett gyűrődés, ahogy mondani szokta), majd elmegy a fürdőbe (az első dolog, amit csinál az az, hogy megmossa a kezét, körülbelül öt percig. Aztán lezuhanyzik és használja a wc-t, majd megint megmossa a kezeit), utána pedig átöltözik (Kenzie észreveszi, hogy a fiúnak csak fekete és fehér pólói vannak), aztán megy és ellenőrzi a riasztót, öt percig állva előtte, azt fontolgatva, hogy valóban működik -e.

Este, Harry megbizonyosodik arról, hogy az összes ablak zárva van. Hogy a riasztó be van -e kapcsolva. Ellenőrzi, hogy az ajtó be van -e zárva és, hogy semmi sem ólálkodik a házban. S mind ezt a sok dolgot többször is végrehajtja. Számol, miközben ezeket a dolgokat csinálja, csak mert a betegsége, leginkább éjszaka élénkebb.

Mikor Harry befejezi az procedúrát, bebújik Kenzie mellé. Ez a legújabb része a napirendjének, és ez a kedvence is.

- Jó éjt, kedvesem, - suttogja, majd egy puszit ad a lány homlokára.

- Jó éjt, Harry, - közelebb hajol, majd megcsókolja a rózsaszín ajkait. Visszacsókol, lassan; szenvedélyesen.

*

Kenzie felébred, Harry karjai már nem ölelik körül. Nem volt sehol a szobában. Sietve kikelt az ágyból és látta Harry-t, ahogy a padlón ül, két szót ismételve, ami a "Bassza meg" volt, újra és újra és újra.

Beütötte a lábujját a fürdő ajtókeretébe, és amint egyszer elkezdte, nem tudta abbahagyni a szitkozódást. Mikor meglátja, nem hagyja abba a mocskos szavak ismétlését. Folytatja tovább, nem törődve Kenzie kérdéseivel. - Mit szeretnél, mit csináljak?

- Bassza meg. Bassza meg. Bassza meg. Bassza meg. Bassza meg.

- Harry, - könyörög neki. - Beszélj hozzám.

- kérlek, menj vissza aludni. Mindjárt megyek.

Sóhajtva, Kenzie hallgat rá, hogy elkerülje a veszekedést. Visszaalszik, miután a virágmintás párnát bámulta.

〰〰〰

még csak négy fejezet...

OCD - huWhere stories live. Discover now