Gruppikalli

319 38 3
                                    

"Sorry et ma sind segan ja seda meelde tuletan aga mis su mure oli?" Luke ohkas "Mu mure on see et ma läksin Arzayleaga tülli." sõnas Luke õnnetult. "Aga tülid on ju kõigis suhetes, mis selles nii hullu on?" "Aga äkki on see hull et ta pettis mind saad aru ta pettis mind fucking pettis!!!" seletas Luke juba kurjemalt. "Ja ma sain aru ma nüüd kurt ka pole, aga kui ta sind pettis, mis ma arvan et pole esimene kord, siis sa annad talle ju selle nii või naa andeks nii et miks kurvastada." "Kust sa tead et see polnud esimene kord?" küsis Luke hämmingus pilguga. "Sest äkki seda teab põhimõtteliselt iga fangirl!!!" "Nii et sa oled siis Arzi heiter?" küsis Luke pisut ülbelt mis mulle hirmu nahka tõi. "Kusjuures ma ei ole ta heiter. Mulle lihtsalt ei meeldi ta." "Ja miks?" "Aga vot see jääb minu teada ja kas sa nüüd liitud meiega all?" "Ma varsti tulen?" "No selge ma lähen alla" "Oota!" hüüatas ta kui ma ukse lingi alla vajutanud olin. Vaatasin talle otsa ja siis ta küsis seda mida ma poleks oodanud. "Kas sa millalgi minuga kahekesi jalutama ei taha minna?" "No eks vaatab kui sa sama jonnakalt käitud kui täna siis ma ei tule" "Aga kas sa kohe ei tahaks tulla?" "EI Luke see tunduks siis nii nagu ma oleks oodanud seda, et te lähte Arzayleaga tülli, mis tuletab mulle meelde, et te pole veel lahutanud." peale seda lauset astusin uksest välja ja panin ukse pauguga kinni. Trepist alla minnes kuulsin vaid Luke vandumist ja hüüdmist.

Alla jõudes nägin et Michey ja Ash magavd üksteise otsas diianil. See pani mind naerma sest Mickey magas Ashi peal ja kaisutas teda nagu kõige viimast kaisukaru mis maa peal alles on. Teise diivani peal aga istus Calum kes vaatas mulle vabandava ilmega otsa. Naeratasin talle ja panin teleka muusika kanali peale. "Oh jätta selle peale siit tuleb meie laul." kilkas Calum nagu väike laps. Vaatasin telekasse et teada saada mis laul sealt siis tuleb. Oh jass sealt tuli ''Girls talk boys''. Kui algas laul siis ma hakkasin täiest kõrist laulma ja tantsima. Kui ma olin jõudnud umbes 20 sekundit laulda ja tantsida olid Ash ja Michey üleval plus Luke oli samuti oma paksu perse alla vedanud. Alguses vaatasid kõik kolm mind kurjade nägudega aga nii kui nad aru said et nende laul käib, hakkasid nad samuti laulma ja tantsima. Kui laul oli läbi siis kõik olid üli väsinud. "Kuulge kas te jääte ööseks? Ja kus kuradi kohta te mu venna panite?" "Jah me jääme ööseks, muidugi kui sulle sobib " ütles ash kiljates. "Ja okei jääge jääge aga ikkagi kus mu vend on?" "Aa tema me sidusime kinni ja viisime keldrisse." "Mhm huvitav huvitav meie majal pole keldrit." "Haha Micheal sai rekti" naeris Calum. Mille peale Michael Calumile sülle istus ja teda kõdistma hakkas. "Kuulge te kaks tüüpi ma saan aru et te tahate näidate et Malum on tõesti olemas aga kas te peate seda minu elutoa diivanil tegema?!?" proovisin ma olla karm aga purskasin siiski naerma. "Ei no me võime sinu tuppa ka minna" proovis Cal pervokulmudega seda öelda. "Mhm hoiatan te näeksite igal pool ennast!" hoiatas Luke. "Ah õige jaa sa oled ju fänn. Äkki tahad autogrammi või pilti?" küsis Cal samal ajal juba enda telefoni välja otsimas. "Ei aitäh mulle juba Malumi laste saamise nägemisest aitab." peale seda hakkasid kõik peale Calumi naerma. "Nüüd said sina rekti Calum." uhkustas Michey. Samal ajal kui teised naersid tuli Calum kavala näoga minu poole. Ma ei jõudnud märgatagi kui käis klõpsatus. Jah Cal oli minust ja endast selfie teinud õnneks ei näinud ma seal pildil väga hull välja. Istusin diivanil Ashi ja Luke vahele sest Calumi ja Michaeli vahele ma ei ole nõus istuma. Ma ei kannataks seda välja kui nad üksteist kiusavad ÜLE MINU!!! Kui olin diivanile istunud käis mu telefonis mingi heli. Vaatasin oma telefoni ja nägin et Cal oli tweetinud. Vaatasin korra kahtlustavalt Calile otsa aga siiski vaatasin mis ta tegi. Ja nagu ma arvasin oli ta selle pildi üles pannud ja kirjutanud alla ''Minu parim sõbranna on maailma kõige vaimukam inimene''. Tohoh ma olen ta parim sõbranna. Vaatasin korra pilti ja siis Calumit. Seda tegevust tegin ma kuskil 10 korda ja siis jooksin Calumile sülle ja hakkasin teda kõditama. "Hei, Calum on minu mees." püüdis Michael kuri olla aga hakkas ikkagi naerma. Kuna ma olin omas mõtetes siis tegi Cal mingi liigutuse nii et ma olin diivani ja tema vahel kinni. Calum oli mu peal ja siis hüppas Michael ka veel Calumi peale. Ütleme nii et ma tundsin ennast kui pannkook. "Grupikalli!!!!" hüüdis Ash ja juba oli tunda kuidas raskus mu peal suuremaks muutb. No ja arvate et Luke jäi seda pealt vaatama. Unistada ju võib. "Hehe kõige noorem kõige peal, küll on ikka lõbus" uhkustas Luke. "KOIGE NOOREM ON SIIN ALL MUIDE!!!!!!" proovisin ma kuidagi seal sigade all karjuda. Kõik hakkasid naerma ja see torn hakkas mu peal hullu pööra värisema. "Ei aga tegelt posid mul siin all suht raske." ütles Calum. "Mhm ei tea mida mina siis tundma pean?!?" ütlesin ma vaikselt aga siiski olin ilmselt teistele kuuldav, sest nad hakkaksid itsitama. Ja siis käis üks kõva mürts ja mul oli palju kergem. Kõva mürts tekkis muidugi sellest et Calum kaotas oma tasakaalu ja nii nad kõik kukkusid. Nii kui nad kõik olid maas hakkasin ma naerma aga samas püüdsin õhku ahmida kuna seal all just lõpmatuseni õhku polnud.

"Kuulge ma otsin teile magamis asjad ja kus te magate?" "Mina ja Calum võime su venna toas magada." "Hoiatan seal pole küll nii suur voodi aga noh kui te soovite, ja Luke sina ja Ash saate külaliste toas magada." juhatasin nad kõik oma tubadesse ja läksin ise oma tuppa. Vahetasin enda riided oma venna särgi ja pokserite vastu. Peale riietumist ja hammaste pesemist läksin oma mõnusasse pehmesse voodisse. Kuna mul und ei tulnud mõtlesin ma 5sosoist. Mhm imelik ma tunnen neid vaid vähem kui 24 tundi aga nad on mulle lähedased. Järsku kuulsin koputust.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Okei seekord tegin 999 sõna. Päris täpne inimene olen peaks mainima.Ma tegelt ei tahtnud teile seda osa nii kiiresti teha aga noh kuna mul oli mega igav siis ma tegin selle valma ja siin see on.

Kuulus fangirlWhere stories live. Discover now