Me oleme hea näidendi tiim

362 38 0
                                    

Ühesõnaga ma sattusin kuidagi ikka ujuma.(ujumisriietes ikka)poisid läksid ujuma ja kuna ma ei viitsinud siis päevitasin ma niisama seal kuldsel liival. Imelik oli see et selle ranna liivaterad olid kuidagi teistsugused. Agh ma peaksin endale kuskilt mõistuse ostma. Muidugi on siin teistsugused liivaterad kui sa oled hetkel Austraalias. Ma kuulsin naerukilkeid mis tulid aina lähemale. See oli kajakas ja neid oli lausa mittu. Uskuge või mitte aga neid kajakaid oli neli tükki. Haha ja nendel kajakatel olid musklid. Ühesõnaga jah loomulikult olid need kajakad 5sos. Täiega imelik on mõelda et ma olen oma lemmik bändiga koos ja ma isegi ei kilju no ma arvan et ma ei suudaks nii mittu tundi karjuda ka. Huvitav huvitav....
Ma olin nii oma mõtetes et ei tundnudki et keegi oli mind sülle võtnud ja ilmselgelt plaanis ta mind vette visata. Aga kuna ma olen kiire taibuga ja refleksiga siis tuli mul mõte.Ma ei tea kes mind kandis aga see tundus olevat Luke moodi kuigi see oli ka natuke nagu Ashton. Ah mida sa plärad tainapea ühesõnaga mu plaan oli selline et kes iganes see oli ta kukkub koos minuga vette.
Ja see keegi hakkas mind viskama aga mina hoidsin tast mega tugevasti kinni.Ja siis kui ta viskas mind kukkus ta koos minuga. Voeh kuidas ma naersin ikka. Haha nüüd olen mina nagu kajakas. Kuigi mitte ainuke ka teised naersid kõik peale Luke.
L: Oi sa kahetsed seda.
M: Ähvardused mind ei hirmuta.
L: No tule siia väike põrnikas.
Ta tuli mu juurde ja sai mu kuidagi endale sülle.
M: Appi!! Hädaabi kutsub mind võeti pantvangi!
A: Hädaabi saabub peagi. Michael tule mulle autojuhiks.
C: Ja mida ma teen?
A: Sa ole kanderaam.
M: Kuule Ashton ma olen pantvangis mitte ma ei ole vigastada saanud.
A: No kuule Igaksjuhuks. 
L: Appi ma lähen vangi!!!
M: Ja tohman sa lähed sinna pikaks pikaks ajaks.
A: Olete kinni peetud seoses alaealise tütarlapse ahistamises.
C: No nii hüppa sülle Isabella.
M: Teile olen kui Bella mu superman.
Mic: No kuulge hallo tulete ka või auto kütus läheb.
Peale seda naersime me kõik
M: Me oleme ikka hea näidendi tiim.
L: Oleme oleme.
C: Mul on mõtte.
M: Hakkab pihta.
C: Ee see on hea mõtte.
M,L,Mic,A: Niiiiiiiiii???
C: Ashton issi lähme lõbustusparki.
M: Jaaaaaa palun lähme lõbustusparki venna.
C: Aga su vend on kodus ju.
M: Voeh jah tuletagem meelde ma olen fangirl ehk siis te kõik olete mulle keegi.Ning  ma olen Ashtoni nimetanud enda vennaks
Mic: Kes mina olen?
M: Sina mu armas oled mu parim sõber.
C: Kes siis mina olen?
M: Oiei sa ei taha teada.
C: Palun ütle.
M: Okei okei sa oled mu kunagine crush ja praegune parim sõber, plus kaksik kloon.
L: Oota aga kes ma siis olen?
M: Sind nimetan ma kui enda boyfriendi.
L: Jeeeeeeeee!!!
M: Aga Luke ma ütlen sulle kurva uudise.
L: Ei ole võimalik sa petad mind jah.
M: Ei midagi palju hullemat....

Kuulus fangirlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora