Vaieldes jõudes poiste koduni läksime me uksest sisse ning kõik poisid vaatasid meid. Olime Lukega kokku leppinud et ütleme seda koos. „Me oleme suhtes." Ash: „Oota aga alles te olite tülis ju." Luke: „Me ei olnud tülis lihtsalt ma ei tahtnud et keegi sellest ennem teada saaks kui Bella." Michey, Cal: „Hõissa pulmad!!!" Ash: „Oota, te nagu päriselt olete koos? Ma ei saa mitte sittagi aru." „Ja me oleme päriselt koos. Just tulime oma datilt." Cal, Michey: „Oo deem. Buke is real! Buke is real! Buke is real!" ja nad hüppasid seal diivanitel nagu mingid kängurud. Või no nende endi arust tegid nad ju õnnetantsu. Aga see ei näinud just selle moodi välja...
Mõne kuu pärast
Me oleme Lukega nüüd õnnelik paar. Ei mitte et me oleks abielus seda kohe kindlasti mitte. Me oleme lihtsalt käinud küllaltki kaua ning kui ma õigesti mäletan siis kaheksa kuud. Ütleks nii et meie suhtes on olnud nii tõuse kui ka mõõne. Kuid meie suhtest on täielikult puudu igavus. Me pole seda üksteisega koos olles mitte kunagi tundnud. Praegult olen ma Luke kaisus kus tunnen ma ennast kui maailma kõige soojemas ning turvalisemas kasukas. Ma ei tea miks on see maailm loodud nii et poistega on alati turvaline koos olla kuid tüdrukutega sul ei tekki seda turvatunnet isegi kui nad annavad poisi mõõdu välja. Või siis see et poiste juures on alati soojem. Nagu mida fucki. Nüüd ma siis tean kui ma peaks kunagi Antarktikasse minema võtan ma sitakanti poisse kaasa. Hehe ma näen välja nagu fuckgirl siis ju. Luke: "Bella, mis sa arvaks sellest kui me kokku koliks." jah just nimelt ma otsustasin elama jääda Austraaliasse. "Mhm sellele võiks täitsa mõelda." Luke: "Mõtelda vaid siis ma saaks igapäev sind suudlusega äratada, ja siis sulle kohvi ning hommikusöök teha et see sulle voodisse tuua. Ja õhtul saaks ma sind kaisutada diivanil kui me telekat vaatame." "Esiteks Luke ma arvan et kuna sina oled mul selline unematti siis hoopis mina olen see kes esimesena üles ärkab. Teiseks sa ei oska süüa teha ja kolmandaks miks kuradi pärast sa selline romantik oled?" peale seda lauset lõid Luke põsed õhetama. Mina vaid naersin seal kõrval nagu viimane idioot aga mis teha see ma juba olen. "Ei tegelt võiks kortereid vaatama hakkata." Luke: "Oled sa väga loll või? Me ostame maja sest mõtle kui meil lapsed tulevad." "Kuule kui igav sul olnud on?" Luke: "No ikka korralikult igav sest ma mõtlesin juba igasugu poisi nimesid ka välja." "Luke see on sinust küll väga armas aga ma lihtsalt mainin ära et tüdruk võib ka tulla mitte poiss." Luke: "Niaa aga kellele ma siis kitarri õpetama hakkan." "Oota kas sa praegu alahindad tüdrukuid või???" Luke: "Ei lihtsalt ma tahan et meil oleks kaks last üks poiss kes mängib kitarri ja on naiste murdja. Ja tüdruk kes on modell ning poiste murdja." "Kuule Luke ma küll ei taha et meil tulevikus siin majas mingi läbikäigu hoov on ja pealegi ma ei oota veel last seega me ei pea sellele mõtlema." Luke: "Aga võiksid." "Kallis ma tahan küll kunagi emaks saada aga mitte praegu, ma ei taha veel nii noorelt emaks saada." Luke: "Aga mõtle kui lahe ema sa siis oleks." "Kas sa praegu üritad väita et vanemad emad ei oel lahedad." Luke: "Ei lihtsalt vanusega muutuvad inimesed igavamaks." "Oo deem sa just tunnistasid et sa oled igavam inimene kui mina." Luke: "Mkm meie puhul on erand." "Nii et me oleme siis ainulaadsed." Luke: "Just täpselt." ning siis ma ronisin kaksikharkki Luke kõhule ja suudlesin teda pikalt. Luke lõpetas peagi suudluse ning hakkas mu kaelale maasikat tegema. Asi läks iga minutiga aina intiimsemaks. Luke: "Me polegi seda veel siin diivanil teinud." itsitasin vaid pisut selle peale. Kuid kaua itsitmiseks aega ei olnud kuna Luke lükkas mu pikali. Luke tiris oma särgi seljast ning peagi vedeles ka minu särk seal tolmusel maapinnal. Luke suudles mind igalt poolt kust vähegi võimalik oli ja muidugi minul oli kerge töö ma lihtsalt nautisin seda hetke mis meile antud on. Just siis kui Luke oli mu teksapüksid jalast saanud otsustasim ma teamle head tunnet teha. Põõrasin meid teistpidi kuigi seal kitsal diivanil oli see suhteliselt võimatu. Suudeldes Luke kaela sasin ma ka samal ajal ta blondidi juukseid. Tema huuli järjekordselt suudeldes käisid mul kooraks külma värinad läbi kui puudutasin ta huule rõngast.(ma tean et Lukel enam ammu pole huulerõngast aga mis siis) Külm metall mis õrnalt mu huuli paitas tõi minus ka erutust. Sikutasin ta teksasi alla mis tundus juba suhteliselt võmatu. Kurat peavad tal need nii skinnyd olema. Pikka sikutamisega sain ma need ta jalast. Seejärel läksin tagasi ta näo juurde ning me suudlesime veel. Nüüd tiris tema mu püksid ära mis tulid tema arust "kogematta" koos mu stringidega ära. Aga ega ma tegin talle tagasi ja võsin ta bokserid jalast. Ning siis käis plõks ja mu rinnahoidjad vedelesid maas. (Edasi mõelge oma fantaasiaga kuna ma ei taha teie lapsepõlve ära rikkuda) Peale toimuvat lebasime üksteise kõrval ja vaatasime teineteist rahul oleva pilguga. See oli minu jaoks ilmselgelt üks parimaid vahekordi mida ma läbi elanud olen. Võibolla sellepärast et me ei kasutanud kaitsevahendit aga no mina võtan nii või naa pille. Läksin Lukele lähemale ning puudutasin õrnalt ta huuli, muidugi tegin ma seda tema õrritamiseks. Luke: "Mh meelega teed seda jah?" naeratasin vaid talle ning panin endale tekki ümber. Luke: "Kuhu sa lähed?" "Pessu ja siis teen meile süüa." Luke: "Ma loodan et ülejäänud päeva oled sa paljalt sest riiete panemist sa ei maininud." "Esiteks ma ei pane riideid erinevalt sinust ma riietun. Teiseks kui perv sa 1-10 oled?" Luke: "Mhm ma pakun 2.5" jooksin ülesse ja samal ajal veel hüüdsin et ma pakun 205. Läksin vannituppa ning peaaegu lendasin sooja duši alla. Panin vee tööle ja tundsin kuidas higi minust eemaldub. Peale pesu läksin ma nii igaks juhuks rätikus oma tuppa. Tõmbasin endale jalga stringid mis mõne jaoks näevad välja pigem nagu niit mis varjab ainult esiotsa aga mind ei huvita. Peale selle panin endale veel selga calvin kleini rinnahoidjad. Kuna on suhteliselt hilis õhtu siis otsustasin ma riietuseks panna vaid siidise hommikumantli. Jalutasin kikivarvul alla ja juba nägin ma kätekõverdusi tegevat Luke elutoas. Läksin põhimõtteliselt ta seljataha. "Kas sa arvad et sa ei olnud minu jaoks liiga hea?" Luke: "Fuck Bella ma ehmatasin. Ära mitte kunagi enam nii tee." kükitasin ta kõrva juurde ja sosistasin sinna "Kindel et sa ei taha et ma sind ehmataks?" Luke: "Mis sa meelega teed nii et ma muutuks janulikuks sinu suudluste suhtes või?" "Seda ka aga enamasti 2:0 minu kasuks!!!" Luke: "Ma luban et ma teen sulle tagasi." läksin talle nii lähedale kui võimalik, Luke pani juba silmad kinni. "Mina nii kindel ei oleks." ütlesin ma talle suu sisse. Luke: "No mida Bella tõsiselt pead sa nii õel olema?" "Haha jaa sest nüüd on juba 3:0 minu kasuks."
Tegin meile söögiks spagette sest ma tõesti ei viitsinud süüa teha. Ning muidugi sõime me spagette ühest taldrikust kuna tema jaoks poleks see muidu ju romantiline olnud. Aga no meie "romantika" lõppes sellega et mõlema näod olid ketsupit täis. Naersime vaid üksteise peale. Lõpetades laua koristamise hakkasin ma üles jooksma kuid kurat ta sai mu kätte. Luke vedas mind süles magamistuppa. Toas võtsin oma hommikumantli seljast ja läksin sooja tekki alla. Peagi tuli ka Luke sinna. "Luke mine pessu sa haised." teesklesin ma nina kinni hoides. Luke: "Kuidas printsess soovib." Nii kui Luke oli pessu läinud võtsin ma kätte oma telefoni kus oli mul ikka sitakanti teateid. Ma polnud jõudnud oma teateid õieti lugema hakati kui Luke tagasi tuli. Panin telefoni laadija otsa tagasi ning surusin oma pea patja. Luke: "Head ööd printsess." "Head ööd prints." peale seda lauset ronisin Lukele kaissu ja uinusin.
__________________________________________
Igatahes ma loodan et te ei igatsenud mind. Päris kurb on mõelda et see on põhimõtteliselt viimane osa aga ei elab üle. Jep jälle pean ma teie ees vabandama et ma seda osa niikaua saladuses hoidsin aga mis teha. Kui keegi arvab et ma oleks võinud nende vahekorra välja sõnastada siis kommenteerige "päike". Üks asi veel et kui te imestate miks ma teile ei vasta kommentaarides või midagi sellist siis ma mainin ära et ma lähen homme või no tegelikult kella järgi juba täna metsa. Seega pole mul seal netti ja isegi kui on pole mul aega telefoni kätte võtta.-Armastan