Kurat kuidas ma vihkan neid paparatsosi. Luke: "Pane endale mu kampsun näo ette!" Luke andis mulle oma hallika kampsuni mille ma kohe näo ette panin. Ainuke asi mida ma hetkel loodan on see et minu nägu ei jäänud kuskile. Tegelikult peaks ka oma sõbrannadele 5sosist rääkima. Ah jätan selle mingiks muuks päevaks. Luke: "Okei ma tulen sinuga sinu juurde." "Jeeeeeee!!!" Luke: "Aga me ei tohi praegu sinu juurde minna sest siis nad jäävadki siin käima ja ma ei taha et sa ennast halvasti tunneks." "Luke miks sa hoolid minust?" Luke: "Sest Isabella ma armusin sinusse esimesest silmapilgust." "Tähendab et fännidel on siiski võimalust et te armute nendesse?" Luke: "No minu südant ei võida enam keegi." "Haha mis sa kavatsed elulõpuni üksinda jääda või?" Luke: "Ei ma kavatsen elulõpuni sinuga olla Isabella." "Luke peata auto." Luke peatas auto ja ma vaatasin talle otsa. Vaatasin ta imeilusaid siniseid silmi. Hüppasin talle sülle ja lihtsalt armatsesin temaga. Meie suudlus oli ahnem kui kunagi varem. Kui Luke telefon helisema hakkas ja ta meie suudluse lõpetas tundsin, kuidas ma juba igatsen neid maitsvaid piparmündiseid huuli. Läksin ta sülest kõrval istmele tagasi. Ma ei tahtnud küll pealt kuulata Luke kõne aga tundus nagu ta räägiks Ashiga. Nii kui ma olin seda arvanud lõpetas Luke kõne. Luke: "Nii mul on uudiseid. Ühesõnaga su nägu ei jäänud pildile ja poisid on sinu juures." "Oh väga tore et poisid seal on. Lähme minu juurde?" Luke: "Ma ei tea ikka." "Mida sa vingud sa kas tuled või ma annan sulle.." Luke: "Musi." "Ei kategooriliselt vale ma annan sulle peksa kui sa veel vingud." Luke: "Karma tüdruk jah. Mulle meeldivad karmid tüdrukud." "Sell juhul ma ei ole karm." Luke: "Aiaaa sa tegid mu südamesse suure haava." "Õppi laps see on ego mitte süda. Jäta meelde selline kolme täheline sõna mis koosneb kahest täishäälikust ja ühest kaashäälikust." Luke: "Kuule sa võid Calumile eesti keelt õpetada. Teda visati koolist välja mite mind. Õpi laps mina olen tubli õpilane." "Kui sina oled tubli olen mina Obama isiklikult." Luke: "Tere Obama. Kuidas läheb kah?" "Ja tere tere Putin. Ausalt öeldes sitasti läheb sest üks persevest on otsustanud minuga vaielda." Luke: "Selline sõnavara on presidendile häbematu." "Kes sa oled mulle? Mu ema?" Luke: "Ei tea kes siis veel kui su ema." "Su ema naljad on läbi." Luke: "Ah ma ei viitsi enam." "Juhuuuuu mina võitsin," lasin autoakna alla "kuulsite kõik ma tegin Luke Hemmingsile rektimisel ära." Luke vaid itsitas selle peale nagu teismeline plika.Minu juurde jõudes oli õue tühi. Ja vau isegi poisid tulid meile ukse peale. Ash: „No tere tuvikesed." „Sa ikka alati pead eksju norima." Ash: „Ma ei nori. Te ikka teate et ma maailma kõige parem paaripanija." „No keda sa paari oled pannud siis?" Ash: „Kuna teie olete mu lemmik paar siis te olete ka esimesed." Michey: „Ei sa panid mind ja Calumit ka paari." Ash: „Aa ja teie ka." Cal: „SA UNUSTASID MEID ÄRA?!?"
/////////////////
Vabandan et see osa huvitavalt ei lõppenud ja et see üldse nii lühike oli. Aga mul lõppesid mõtted otsa seega jah. Ma ei saa teile lubada millal mu uus osa tuleb. Aga muidu ma just vaatasin palju sellel raamatul lugejaid on, ja ütleme ausalt ma pidin šhoki saama. Viimati kui ma vaatasin oli number umbes 600 aga nüüd on juba üle 900. See peab realselt mingi nali olema. Nii et teie kes te seda raamatut loete, ma tõesti tänan teid kuna tänu teile saan ma motivatsiooni uute osade kirjutamiseks. -Armastan.