2000 lugeja eri
Meie plaan oli et me mängime et me oleme tülis. Geniaalne idee eks ole. Läksime siis kahekesi mossis nägudega autosse. Michey: "Nii solvunud selle pärast et me teile pisut hiljem järgi tulime?" "Ei asi pole selles lihtsalt üks jobu otsustas mind solvata." hoidsin enda naeru lihtsalt kinni kuna kõik vaatasid Lukele otsa nagu mida sa jälle korraldad. Luke läks asjaga kaasa ning pööritas lihtsalt silmi. Terve auto tee oli vaikus kui välja arvata Calumi ning Michey lollitamine. Ei no seda oli kohe arvata et need kaks ei suuda kohe kindlasti kunagi vait olla. Minu juurde jõudes nägin ma oma venn aautot. Mõtlesin hetke mida ta siin teeb kuid kohe tuli ka meelde mis mõned päevad tagasi juhtus. Jooksin autost välja ning mind ei huvitanud mis mu teepeal ees oli. "Vennnna!!!" kallistasime päris pikka aega. Tuppa minnes rääkisime pisut kuid nii kui me elutoa diivanile istusime läks asi tõisemaks.
Luke pov:
Poisid jäidki seda uskuma sest nagu realselt lihtsalt karjusid mu peale. Ash: "Meie näeme vaeva et teid kokku viia ja siis sa lihtsalt lähed ja solvad teda. Ma ei saa aru mis sul viimasel ajal viga on aga midagi toredat se kindlasti pole. Nii et plaun kas sa teeks meile kõigile teene ning unustaks Bella." "Ma ei suuda teda lihtsalt niisama unustada." Ash: "Aga vot siis hakka käituma nii et sa saaks temaga koos olla. Sest praeguse käitumisega ei jõua sa kaugele." Michey: MIne lihtsalt vabanda ta ees ja ära enam kunagi talle nii tee. See pole ju nii raske." Kuna ma ei teadnud kas ma võin meie pisikese vembu välja rääkida ei hakkanud ma ka seda tegema. Saatsin küll Bellale sõnumi et poisid karjuvad mu peale aga ta pole vastanud. Võibolla elas ta sellesse vempu liiga sisse. Õnneks jõudsime me ka koju sest ma poleks mitte ühtegi minutit seal autos rohkem vastu pidanud. Vähemalt nüüd on mul algõppe tehtud et Bellale ma mingit sitta kokku keerata ei tohi. Mitte et ma seda nüüd hullult teha tahaks. Koju jõudes jooksin ma ruttu ülesse oma tuppa. Nii kui uks mu taga sulges plahvatasin ma naerma. Voeh jah tahaks poiste nägu näha kui ma ütlen et me pole tülis. Suht ma arvan et nende näos vajuvad põrandale ja võibolla veel allapoole ka. Pani käima spotifist Nirvana playlisti. Nagu paljudel muusiutel hakkavad nad iseenesest antud pilli mida ta oskab kaas mänima. Nii ka mina näen välja nagu viimane idioot, hüppan siin voodist alla ja mängin õhukitarri. Suht tavakas või. Vaadates kella mäkan et peaks magama minema aga nii kui ma selle peale mõtlen käib mu telefonis heli. MUidugi ma vaatan kes või mis see oli. Näinud kes see oli hakkab mu süda tasahaaval tuksuma ning naeratus kerkib näole. Muidugi on see Bella. Tüdruk vaid neris mu sõnumi peale kuigi ega see ong suht naljakas. Või olen ma lihtsalt nii armunud et ei märka mis on õige ja mis vale. Soovin veel Bellale head ööd ning juba ma paotangi oma silmalaud kinni. Kuid ikkka ma näen unes Bellat.
Bella pov:
Tohoh Luke soovis mulle head ööd aga ega ma ebaviisakas pole muidugi ma vastasin samaga. Kuigi homne kohting tekitas mulle ärevust sain ma ikka kuidagi modi magada. Mõelda vaid selle nädalaga võib nii plaju muutuda.
*****************************
No jälle mina siin. Ühesõnaga ma ei suuda uskuda te 2000 lugejat tuligi kokku. Ma tegelt tahtsin selle osa pikema teha aga noh jah læks seekord nii. Ma lähen homme võibolla delfiini showle ning ma olen mega elevil. Kuna ma armastan Delfiine. Kas keegi teist armastab veel delfiine? _Armastan