Oh jumal hoia

262 37 10
                                    

Ootasin seal kappis päris tükk aega kuni Micheal tuli kööki. Ta tuli selle kappi juurde kus ma olin. Panin jahukotti valmis. Ja tadaaaa nii kui ta selle avas sai ta kohe ka sellega näkku. Mickey: „See on siis tänu jah." Bella: „Mille eest ma peaks sind tänama?" Michey: „Ah ei midagi." okei midagi kahtlast on toimumas. Nad varjavad mu eest midagi aga mida? Bella: „Kus teised on?" Michey: „Läksid kuhugi ja mina pidin sulle niikaua seltsi pakuma." Bella: „Oh jumal see ei tähenda head." Michey: "Ojaaa nüüd me hakkame barbie multikaid vaatama." Bella: "EI mitte ainult seda" Michey: "Ära vingu." noh jah eks ma pean siis temaga neid kuradi barbie multikaid vaatama. Mulle ei ole mitte kunagi barbied meeldinud ma olen alati olnud selline poisilik rohkem. Mulle meeldisid kunagi hullult autod kui kõik ülejäänud tüdrukud samal ajal oma barbidega mängisid. Aga mulle on tunne et mitte ainult tüdrukud vaid ka poisid mängisid barbidega. Või no vähemalt Micheal. Michey: "Nii millist osa me vaatame?" Bella: "Leidsid ka õige inimese kelle käest küsida." Michey: "Mis mõttes?" Bella: "Ma ei ole mitte ühtegi neist näinud." Michey: "MIDAAAAA?!? Sell juhul vaatame me kõik osad läbi ja alustame minu lemmikust. Ehk siis me alustame multikast "Printsess ja kerjustüdruk." " Bella: „Oh jumal hoia." ja uskuge või mitte ta panigi selle kuradi barbie plaadi käima. Nii kui tal see tehtud sai tõi ta köögist krõpsud ja potsatas minu kõrvale diivanile. Nii kui barbie seal laulma hakkas võtsin ma taskust oma telefoni ja kõrvaklapid. Tundus et Micheal oli filmi nii süvendunud et ta ei pannud mind tähelegi. Helistasin oma vennale.

M: Kuule kus sa olnud oled ja kus vanemad on???

V: Aaa ma läksin Gertrudiga tagasi koju ja vanemad läksid eile kuskile empsi sugulastele külla.

M: Miks sa tagasi läksid? Meil on Austraalias sugulasi?

V: Ma läksin tagasi sest Gertrudi ema jäi haigeks. Ju siis meil on sugulasi Austraalias aga tsau ma pean minema.

M: Tsau tsau.

Vaatasin Michey poole kes ikka süvendubult telekat vahtis. Jõudsin telefoni lahti teha kui juba kuulsin esikus kilkeid. Ilmselgelt jõudsid poisid tagasi. Miks nad üldse siin veel on? Aa tean küll sest ma ei taha üksinda kodus olla. Ash: „Tsau Bella pole ammu näinud." Bella: „Ma olen väga solvunud teie peale et te teaks." Michey: „Olge vait!!!" Cal: „Miks?" Michey: „Sest....

///////////////////
See ei olnud ilmselt kõige põnevam osa aga noh jah. See oli ka üle pikka aja üks lühemaid osi aga kuna kool on tulekul siis tulevadki osad aina harvemini ja lühikesemad. Aga ma tänan teid kuuni ja tagasi kuna mul on fucking üle 500 lugeja. Ma ei tea mida ma teie heaks teha saan kes te seda loete. Armastan.

Kuulus fangirlWhere stories live. Discover now