Hoofdstuk 2

191 7 0
                                    

Die nacht
Klaasje kan niet slapen. Ze zit de hele tijd met haar gedachten bij Hanne en de stalker. Ze staat op en wil even wat drinken. Beneden aangekomen ziet Klaasje Hanne's telefoon liggen. Ze kan het niet laten, zet haar glas water neer en grijpt naar de telefoon. Klaasje opent de chat van Hanne en de stalker.

'Wat heftig...', zegt Klaasje in zichzelf. Ze wil de telefoon uitdoen maar stuurt de stalker per ongeluk de letter F. Oepsss denkt Klaasje en ze drukt de telefoon snel uit. Terwijl ze weg wil lopen komt er een bericht binnen. Zenuwachtig loopt Klaasje terug.
(S= de stalker, H= Klaasje)
S: Nog wakker?😘

Klaasje wil er niet op reageren en drukt de telefoon weer uit.

S: Ik weet dat je daar bent, kom reageer eventjes dan kunnen we onze volgende afspraak plannen.

Klaasje weet niet wat ze moet doen...

S: Hanne toch, lieverd ik kom anders nu wel even bij je langs.

Shit! Denkt Klaasje, straks doet tie dat nog echt.

H: Ik ben niet thuis

'Wat dom ben ik!!!', Zegt Klaasje hardop.
S: Dat ben je wel😌
S: Ik wil morgen het geld!!! LATER NIET

Klaasje's handen trillen enorm, waarom heeft ze toch op Hanne haar mobiel gekeken. Wat zou ze nu reageren?.....

S: Komt er nog wat van BITCH! Ik zit al klaar om even langs te komen.
H: Eeh hallo doe ens ff normaal! Je houdt nu op met Hanne te stalken anders ga ik naar de politie en wel nu meteen!!

Oohnee! Ik kon het weer eens niet laten... Nu weet hij dat Hanne het aan iemand verteld heeft. Straks doen ze haar nog wat!!! Klaasje begint te huilen.

S: En wie ben jij? Heb ik er een nieuw vriendje of vriendinnetje bij? Wat is je naam❤️
H: Ik ben Klaasje en jij bent gestoord!!!!
H: BITCH
S: Dag Klaasje, wat leuk! Maar dat had je beter niet kunnen zeggen...
S: Ik kom nu gelijk wel even langs
H: Nee wacht!!!
H: Ik spreek morgen met je af
S: ALLEEN
H: Ja, alleen
S: Dat is heel slim van je, morgenvroeg 06.00 uur in het Gedenkbos.
H: Oké, waarom eigenlijk?
S: Ik wil je wat beter leren kennen, en een goede deal sluiten. Tot morgen!!!

1000 dingen vliegen door het hoofd van Klaasje, wat heeft ze gedaan!!!!!!! Ze gaat naar boven, neemt Hanne's telefoon mee, verstopt hem en probeert te slapen.

GestalktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu