Hoofdstuk 5

165 9 0
                                    

Klaasje wordt langzaam wakker. Ze hoort stemmen in de verte maar kan er niet op reageren. Ook bewegen lukt niet. Klaasje heeft gelijk door dat ze vastgebonden is. Ze heeft het heel koud want ze ligt op een koude kille vloer in een bijna helemaal donkere ruimte. Er komen voetstappen richting Klaasje. Ze kan steeds beter zien. Uiteindelijk weet ze zeker dat ze ontvoerd is door de stalker van Hanne. 'Hallo', zegt ze dan. 'Hallo, zegt de persoon terug'. Waar.....ww.....aar ben ik?', vraagt Klaasje voorzichtig. 'Op een plek waar je niet snel weg zult komen', zegt een andere stem. 'Waarom ben ik hier?', vraagt Klaasje. 'Daarom'. De dikste van de twee onherkenbare personen tilt Klaasje op en legt haar op een belichte plek neer. De andere persoon pakt een telefoon en maakt een foto van Klaasje. 'Waarom maken jullie een foto van me?', vraagt Klaasje bang. Er wordt niet op gereageerd. Voor dat ze het weet krijgt Klaasje een harde vuist in haar gezicht. 'AUUWWW!', doe eens normaal!!!!! De dikke man slaat Klaasje net zo lang tot dat ze een bloedend oor en neus heeft. Er wordt weer een foto gemaakt. Klaasje wordt weer opgetild en wordt op de vloer gegooid. Reageren doet ze al niet meer, ze is knock out.

GestalktWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu