Rozdział 1

1.4K 69 11
                                    

To był zwyczajny dzień w francuskim królestwie. W jednej z komnat pewna księżniczka szykowała się na wizyte u swojego ojca a miała ona na imię Marinette. Stała przed lustrem i szukała odpowiedniej sukni pomagała jej w tym najlepsza przyjaciółka Alya, która była jej dróżką.
- Nie wiem po co mój ojciec chce mnie widzieć... Zazwyczaj nie wzywa mnie tylko po to gdy ma ważną sprawę zapewne teraz też tak jest... Jak myślisz ta będzie dobra... - zapytała księżniczka, a jej służąca spieszyła z odpowiedzią...
- Tak pani, wyglądasz w niej pięknie... Marinette ufała swoje przyjaciółce i tym razem też jej posłuchała i ubrała piękną, czerwoną, koronkową sukienkę... Związała włosy w wysoki kok i zeszła na dół do sali tronowej, gdzie już czekali na nią jej rodzice Gabriel i Sabine. Marinette podeszła do tronów, dygneła i usiadła koło matki. Po chwili gdy sala zapełniła się dworzanami głos zabrał ojciec Marinette.
- Witam wszystkich przybyłych, zebraliśmy się dziś tu, aby ogłosić, że nasza obecna tu księżniczka, wychodzi za mąż.
Po czym podszedł do Marinette wziął ją za rękę i poprosił żeby wstała. Razem stanęli przed ludem i głos ponownie zabrał król.
- Każdy kto chce poślubić księżniczkę musi stawić się w zamku ale nie będzie to takie proste, bo do pokonania będzie miał dzikie pnącza które na moją prośbę wyczaruje nasz czarnoksiężnik. Córeczko chciała byś coś dodać???
W tym momencie Marinette nie wiedziała co ma robić, postanowiła uciec wybiegła z sali i skierowała się do swojej komnaty. Po sali poniusł się szmer rozmów i szeptów, wszyscy byli zaskoczeni reakcją księżniczki. Król był zły na córkę za jej zachowanie. Usiadł na tronie i pociwszała go królowa, że będzie dobrze, to była jej pierwsza reakcja, ale władca nie rozumiał tego nie wiedział o co, może chodzić jego córce, przecież on i jego żona chcą dla niej jak najlepiej, ale nie wie jakie zdanie ma jego córka.

☆☆☆

Hej, witam w mojej opowieści o miracullum, jest bardzo podobna do śpiącej królewny, tyle tylko że rodzicami Marinette są Gabriel i Sabine, a Adriena ojcem jest Tom. Gwiazdkujcie, komentujcie i do następnego... ♡♥♡

Miraculum: Śpiąca królewna~zakończone  ♥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz