Christina's POV
Χθες ηταν μια απο τις καλύτερες μερες μου εδω στο New Jersey. Ο Ethan ηταν πολυ καλος μαζί μου αν και δεν είπαμε πολλα.
Σήμερα, θα παμε να συναντήσουμε εναν συνεργάτη του πατέρα μου απο την επειχηρηση του και μας κάλεσε για δείπνο. Είχα φορέσει ενα φλοραλ φόρεμα με τις πλατφόρμες μου. Τα μαλλιά μου τα εκανα κυματιστες μπούκλες και εκανα ενα ελαφρύ μακιγιάζ. Είμασταν έτοιμοι να παμε και η διαδρομή δεν ηταν μακρινή.
Ηταν ενα πολυτελές σπιτι, μεγάλο σαν το δικό μας και με πιο μεγάλη αυλή. Ο πατέρας μου χτύπησε την πόρτα και μια πολυ γλυκιά κυρία μας άνοιξε.
"Καλώς ήρθατε, ειμαι η Λιζα, περάστε.," μας ειπε με ενα θερμό χαμόγελο και περάσαμε μεσα. Ηταν πολυ καλη και μας ειπε να καθίσουμε στο σαλόνι μέχρι να σερβιριστούν τα πιάτα στην τραπεζαρία.
Μας συστήθηκε και ο συνεργατης του πατέρα μου και ηταν πολυ ευγενικός. Αργότερα ήρθε και η κυρία Λιζα και μας ειπε να παμε προς την τραπεζαρία.
"Καλή μου, μπορείς να μου κανεις μια χάρη;" μου ειπε με ενα χαμόγελο η Κυρια Λιζα.
"Ναι, πείτε μου"
"Μπορείς να πας επάνω να φωνάξεις τον γιο μου; Το δωμάτιο ειναι πάνω, δεύτερη πόρτα αριστερά "
"Ενταξει, κανενα πρόβλημα "
"Σε ευχαριστω πολυ" ειπε παλι και κατευθύνθηκα πάνω..
Κατευθύνθηκα στο δωμάτιο και χτύπησα την πόρτα. Ακούστηκε μια βαθιά αλλα οικία φωνή...
"Μαμά θα έρθω μετα.." Ειπε και προσπάθησα να μιλήσω χωρις να ανοίξω την πόρτα.
"Εμ, δεν ειμαι η μητέρα σου αλλα μου ειπε να έρθεις κατω" ειπα βιαστικά..
Ξαφνικά ανοίγει η πόρτα.
Fuck.
Ηταν ο Ethan, ημίγυμνος με τα ανακατεμένα μαλλιά του και με κοίταζε έκπληκτος.
"Χριστίνα;" Ειπε και γουρλωσε τα κάστανο πράσινα μάτια του.
"Γεια.." Ειπα με ενα άβολο χαμόγελο.
"Τι κανεις εδω" με κοίταγε απο πάνω μέχρι κατω.
"Εχω έρθει με τους γονείς μου για δείπνο επειδή μας κάλεσε ενας συνεργάτης του πατέρα μου, φαντάζομαι οτι ειναι ο πατέρας σου.." Ειπα παλι άβολα. Δεν περίμενα να τον δω με Τιποτα. Νόμιζα ο γιος τους ειναι τουλάχιστον μικρότερος.
"Αα. Ενταξει δώσε μου ενα λεπτο." Ειπε και έκλεισε την πόρτα του δωματίου του. Μετα απο λιγο άνοιξε και ειχε φορέσει μια μαύρη μπλούζα και το μαύρο τζιν που ήδη φορούσε.
"Παμε κατω.." Ειπε και προχώρησα μπροστα του στον διάδρομο και στα σκαλιά.
Φτάσαμε στην τραπεζαρία και μύριζε τελεια. Ολα τα φαγητά ηταν σερβιρισμένα σε πιατέλες και όλοι είχαν καθίσει γύρω απο το τραπέζι.
Ο Ethan συστήθηκε με τους γονείς μου και κάθησε απέναντι μου. Οι γονείς μου σε όλη την διάρκεια του φαγητού συζητούσαν για την επειχηρηση και αλλα "ενδιαφέροντα" θέματα. Μετα το επιδόρπιο, που ηταν απο τα καλύτερα που είχα φάει, ο Ethan ήρθε κοντά μου και έφερε το πρόσωπο του κοντά στο αυτί μου.. Παλι καλα δεν μας κοίταζε κανένας τους.
"Άρχισα να βαριεμαι, αν θες μπορούμε να παμε πάνω. Δεν νομιζω οτι θα ήθελες να ακούς αυτα που λενε" ειπε με ενα μικρό χαμόγελο καθως ψυθίρισε στο αυτί μου.
Σηκώθηκα απο το τραπέζι και ακολούθησα τον Ethan πάνω στο δωμάτιο. Δεν μας ειχε προσέξει κανεις οτι απουσιάζαμε απο το τραπέζι.
Άνοιξε ο Ethan την πόρτα του δωματίου του και μπήκαμε μεσα...
_____
HEY EVERYONE! Ελπιζω να σας αρεσε το παρτ! Αν και ειναι Gray Imagine, μέχρι τωρα εμφανίζεται ο Ethan. But don't worry! Θα ακολουθήσουν και αλλα!😇😈💜
VOTE & COMMENT❤️