Ethan's POV
Μας πήρε ο διευθυντής στο γραφείο του και μας έβαλε τιμωρία να έρθουμε το Σαββατοκύριακο να βάψουμε 3 τοίχους μαζι με τον Grayson.
Το καλυτερο Σαββατοκύριακο.
Εφόσον πήγαμε στην νοσοκόμα να μας περιποιηθεί τις πληγές, πήγαμε για μαθημα. Στο μαθημα αυτο έτυχε να ειναι και η Chris. Με κοίταξε διακριτικά 2 φορες αλλα ήταν αδιάφορη.
Μπράβο Ethan τα χάλασες ολα.
_______
Christina's POV
Σε όλο το μαθημα δεν έδωσα τοσο σημασία στον Ethan. Αντιθέτως σκεφτόμουν συνεχως τον Grayson.
Κατι δεν παει καλα μαζί του. Οταν μου συστήθηκε χθες μου ειπε το επιθετό του. Και ειναι Dolan.Δεν γινεται αυτο αφού ο Ethan δεν ειχε ποτε κάποιον αδερφό. Ίσως ειναι συγγενείς αλλα ειναι ολόιδιοι.
Ίσως θα πρεπε να σταματήσω να είμαι τόσο καχύποπτη με ολα και να δω τι θα κανω με τον Ethan.
Μολις χτύπησε το κουδούνι και βγήκα από την τάξη, με ακολούθησε ο Ethan στον διάδρομο. Εγω πάλι πήγα στις γυναικίες τουαλέτες γιατι δεν ήθελα να του μιλήσω, αλλα για κακή μου τύχη με Περιμενε αλλη έκπληξη.
H Meredith..
"Λοιπόν, για να σου ξεκαθαρίσω τα πράγματα, εφόσον μου έκλεψες το αγόρι, μην περιμένεις να ειναι ολα εύκολα και Ωραια απο εδω και πέρα κατάλαβες;" ωχ τρομαξα τωρα.
"Χμμμ" ειπα και εκείνη έφυγε απο τις τουαλέτες. Συχαινομαι τα δράματα ugh!
___
Το απόγευμα καθως ειμουν στο δωμάτιο μου και εκανα μπανιο άκουσα εναν θόρυβο στο δωμάτιο μου αλλα δεν έδωσα σημασία.
Οταν πηγα στο δωμάτιο μου, ειδα ξαπλωμένο στο κρεβάτι τον Grayson
"WHAT THE FUCK, ΠΩΣ ΜΠΗΚΕΣ?"
"Απο το παράθυρο ;) " μου ειπε και έκλεισε το ματι.
"Βγες τωρα εξω δεν εχω την ορεξη κανενός πραγματικα. ΦΥΓΕ" προσπαθούσε να με πλησιάσει.
"Θα αρχίζω να φωνάζω αν δεν φύγεις.." του ειπα και ηταν έτοιμος να μου προτείνει κατι..
"Λοιπόν θα σε αφήσω να αλλάξεις αλλα πρεπει να συζητήσουμε κάποια πράγματα που δεν εχω πει σε κανεναν.." ειπε απόλυτα σοβαρός.
Ανυσηχησα και συμφώνησα. Αφού άλλαξα και βούρτσισα τα μαλλιά μου καθίσαμε στο δωμάτιο και άρχισε να μου μιλάει.
"Ίσως αναρωτιέσαι γιατι μοιάζουμε πολυ με τον Ethan, πολυ μας ρωτάνε. Ειναι επειδή ειμαστε δυδιμα αδέρφια.."
"ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΣ" ειπα και γελαγα αφού ειναι αδιανόητο αυτο.
"Σοβαρά σου μιλαω. Το όνομα μου ειναι Grayson Morgan, αλλα ειμαι κανονικα ο Grayson Dolan, γιος του Sean και της Lisa. Όπως σου ειπα ποτε δεν εχω μιλήσει σε κανεναν για αυτο εκτός απο τους θετούς μου γονείς. Ολα ξεκίνησαν απο ενα ατύχημα που είχα και επειδή έχασα πολυ αίμα έπρεπε να δώσουν οι γονείς μου. Το γενετικό υλικό δεν ηταν συμβατό με το δικό μου και οι γιατροί επιβεβαίωσαν οτι δεν ειμαι το παιδί των θετών γονιών μου. Απο εκείνη την μερα μέχρι που έγινα καλά πήγαμε στο μαιευτήριο που είχα γεννηθεί. Ψάξαμε ολα τα αρχεία την ημέρα που γεννήθηκα και ανακαλύψαμε οτι το πραγματικό παιδί των θετών γονιών μου ειχε πεθανει και ετσι μας χώρισαν εμενα και τον Ethan κατα την γέννα ώστε να καλυφθεί το κενό του πεθαμένου μωρού, λέγοντας στην Lisa οτι πέθανε ενα παιδί κατα την γεννά. Εχει γίνει καταγγελία και περιμένουμε εδω και καιρο για το δικαστήριο, αλλα για να γινει αυτο πρεπει να ενημερωθούν και οι δυο οικογένειες.. Δεν ξερω πως θα το πω στον Ethan και στους δικούς του, δηλαδή δικούς μου. Απο την στιγμή που τον ειδα και έμαθα που μενει, κάθε φορα που τον έβλεπα, ένιωθα την σύνδεση και καταλαβα οτι ειναι ενας μοναδικός άνθρωπος για μένα. Παρόλο που εγινε αυτο σημερα.." ειπε και γέλασε.
Τον ακουγα όλη την ωρα με μεγάλη προσοχή και είχα σοκαριστεί. Wow! Ειναι απίστευτο. Δεν μπορω να περιγράψω το πως νιωθω.
"Θελω να συμμετάσχεις και εσυ σε αυτο ομως.."
"Τι εννοείς;" σοκαρίστηκα..
"Να του πουμε την αληθεια..,"
___
AYE KAINOYRIO KEFALAIO!
Vote and comment! Θα γίνουν πολλα στο επόμενο😏❤