2ο Κεφάλαιο

482 41 7
                                    

Christina's POV

2 εμβδομαδες μετα

Σε 3 τρεις μερες αρχίζουν τα σχολεία. Θυμάμαι οταν είχα πρώτομετακομισει στο Λονδίνο. Την Laura την γνώρισα την πρώτη μερα και απο τοτε γίναμε αχώριστες. Οταν είχα φύγει απο την Ελλαδα ειμουν 14 χρονών, αλλα είχα 2 κολλητές, την Αντριάνα και την Σοφία. Οσο θυμάμαι το τι εχω περάσει και τι έχουν γινει, τοσο το αίσθημα της νοσταλγίας εμφανίζεται.

Σήμερα το πρωι δεν πηγα κάπου, μονο στο σούπερ-μάρκετ με την μαμά μου. Το απόγευμα δεν ξερω αν θα βγω. H Meredith μου ειχε πει αν ειναι να παμε μια βολτα στην παραλια με κάποια αλλα παιδιά. Μου έστειλε μήνυμα παλι για να μου το υπενθιμησει. Είχαμε ανταλλάξει τηλέφωνα παρεπιπτόντως. Ίσως τελικά παω. Της στελνω μήνυμα για το τι ωρα θα πρεπει να βγούμε και για το που να βρεθούμε. Απάντησε αμέσως. Στις 8 το απόγευμα, στο μέρος που πρώτο γνωριστήκαμε.

Η ωρα είχα παει ήδη 7:30 και ειμουν σχεδόν έτοιμη. Είχα φορέσει ενα μαύρο crop top, ενα ψηλόμεσο σκισμένο τζιν σορτσάκι και Φόρεσα τα vans μου. Βάφτηκα πολυ ελαφρά. Ετσι εκανα την διαδρομή μου προς το σημείο συνάντησης. Μετα απο λίγα λεπτά ειδα εκει την Meredith και αρχίσαμε να πηγαίνουμε με το αμάξι της στην παραλια.

"Έφερες μαγιό;" Με ρώτησε οσο οδηγούσε, λογικα σε λιγο θα φτάναμε..

"Εμ οχι..δεν σκέφτηκα οτι έπρεπε να φέρω.." βασικά ίσως το σκέφτηκα αλλα προτίμησα να μην πάρω..

"Δεν πειραζει.." Ειπε και φτάσαμε  στην παραλια. Βγήκαμε απο το αμάξι και βρήκαμε μια παρέα παιδιών γύρω απο μια φώτα στην άμμο. Ειχε ήδη βραδιάσει αλλα μπορούσα να νιώσω το αλάτι της θάλασσας μαζί με τον αέρα στα πνευμονια μου.

Υπήρχαν 2 κοπέλες και 3 αγόρια.. Μου συστήθηκαν όλοι τους. Την μια μελαχρινή συμπαθητική κοπελα την λέγανε Kelly και την αλλη κοπελα με τα καστανόξανθα μαλλιά την λενε Paige ενώ τα αγόρια, τον εναν καστανομαλλι με όμορφο γραμμωμένο σώμα και τα όμορφα μπλε μάτια τον λέγανε George. Το άλλο αγόρι με τα κάστανα μάτια, οχι τοσο γραμμωμένο σώμα αλλα ηταν πολυ συμπαθητικός με το χαμόγελο του, τον λέγανε Mitchell.

Τέλος γνώρισα αλλο ενα αγόρι, ειχε μαύρα, περισσότερο μακριά μαλλιά με μια μοβ τούφα, δεν ηταν ημίγυμνος όπως οι φίλοι του αλλα μπορούσα να καταλάβω οτι και αυτος ειχε καλοσχηματισμένο σώμα. Τον ονόμαζαν Ethan. Μου θύμιζε πολυ το αγόρι που είχα γνωρίσει δυο εβδομάδες πριν, μαλλον μακρινε τα μαλλιά του. Αυτος θα ειναι. Δεν ξερω αν ειμαι χαρούμενη που ειναι εδω. Δεν είχαμε συστηθεί καν απλα συγκρούστηκαμε στον δρόμο. Τα μάτια του μια απόχρωση του πρασίνου που έλαμπαν περισσότερο κατω απο το φως του ηλίου εκείνη την μερα. Αυτος ειναι.

Καθήσα γύρω στην φωτιά με τα παιδιά και την Meredith. Έλεγαν ιστορίες απο το high school που πανε και γελαγα και εγω μαζί τους. Ο George με την Paige υπέθεσα οτι ειναι μαζί, διότι συνέχεια αγκαλιάζονταν και φιλιοντουσαν, οποτε λογικό να ειναι μαζί.

"Θα έρθεις στο δικό μας σχολείο, ετσι;" Ειπε ο Mitchell και μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα να συνηδητοποιησω οτι μιλούσε σε μενα..

"Εμ, ναι " απάντησα και όλοι με κοίταζαν εκτός απο τον Ethan.. Κοίταζε το κινητο του..

"Χαίρομαι" απάντησε ο Mitchell. Ειναι πολυ συμπαθητικός αλλα για κάποιο λογο το βλέμμα μου πήγαινε συνέχεια στον Ethan. Τον έβλεπα που και που που με κοίταζε και αυτος ή μπορεί να κοίταζε την Meredith διπλα μου...

Τα παιδιά αποφάσισαν να κολυμπήσουν τωρα την νύχτα στην παραλια. Εγω δεν είχα μαγιό οποτε έμεινα στην ακτή, και ούτε ο Ethan μπήκε. Είμασταν γύρω απο την φωτιά μόνοι.

Με πλησίασε. Τα μάτια του πάνω μου καθώς έβγαλα να δω το κινητο μου για τυχόν μηνύματα. Δεν ξερω τι θα μου πει αλλα ελπιζω να μην πω κατι ντροπιαστικό μπροστα του.

_____

Ελπιζω να σας αρεσε.❤️ Vote and Comment plz!
Spoiler alert: O Gray δεν θα εμφανιστεί προς το παρόν..😇

Lost • Grayson DolanWhere stories live. Discover now