14ο Κεφάλαιο

152 18 1
                                    

Grayson's POV

Αργότερα, καθώς ο Ethan μιλούσε στην Chris και απολογήθηκε, βλέπουμε μπροστά μας την Meredith, και ο Ethan της χαμογέλασε καθώς εκείνη κατευθυνόταν στο τραπεζι μας.

Και ίσως να μην περιμέναμε αυτο...


Christina's POV

Όταν είδα την Mere να φιλάει τον Ethan,  πάγωσα. 

Δεν ζήλεψα, αλλά δεν το περίμενα αυτό απο τον Ethan. Επίσης από ότι κατάλαβα και ο Gray δεν το περίμενε, αλλά φάνηκε ότι αδιαφόρησε.

"Heyyy Gray! " είπε καθώς κάθησε πάνω στα πόδια του Εth. Κλασσικά δεν μου έδωσε καν σημασία. Όχι ότι εγω θα της έδινα...

''Hi Mer '' είπε ο Gray αδιαφορώντας..

Δεν πέρασε πάρα πολύ ώρα και απλά ήθελα να φύγω. O Eth και η Mer φασωνόντουσαν συνέχεια και απλά είχα σπαστεί επειδή κανείς δεν μίλαγε και ο Gray ήταν στο κινητό του...

"Πάμε να φύγουμε;" είπα ψυθιριστά στον Gray, αλλά όχι τόσο ώστε να μην ακούει το ζευγαρακι που μας έσπασε τα νεύρα..

"Πάμε. Τα λέμε παιδιά.." είπε ο Gray.

''Byee!'' είπε η Mer, "Αα, επίσης ξέχασα να σας πω ότι έχω γενεθλια αυριο, και θα κάνω πάρτυ στο σπίτι μου, είστε καλεσμένοι, ναι και εσύ Christina..'' είπε χαμογελώντας πονηρά κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου.

''Thanks, αλλά δεν μπορώ" πρόλαβα να απαντήσω..

"Θα έρθουμε don't worry, see ya!'' είπε ο Gray και απλά με τράβηξε έξω απο το μαγαζί γρήγορα και μπήκαμε μέσα στο αμάξι.

"Εγώ δεν πάω στο πάρτυ αυτηνής, αν γουσταρεις πήγαινε εσύ, και να περάσεις καλά.." είπα νευριασμενη στον Gray καθώς οδηγουσε, και χαμογέλασε εκείνη την στιγμή..

"Μην κάνεις έτσι ένα πάρτυ είναι, και ούτως ή αλλιώς θα είσαι μαζί μου, και απλά δεν θέλω άλλα λόγια, θα έρθεις! " είπε με ένα χαμόγελο καθώς το δεξι χέρι του έτριβε το μπούτι μου και το αριστερό κρατούσε το τιμόνι.

Δεν μίλησα αλλά συλλογιζόμουν ότι αυτο το πάρτυ δεν θα είναι για καλό και το ξέρω πολύ καλά..

Αφού με σταμάτησε μπροστά από το σπίτι μου ο Gray, με κοίταξε και άρχισε να με φιλάει τρυφερά για αρκετή ώρα. Μετά κατέβηκα από το αμάξι του και μου είπε θα έρθει να με πάρει το πρωί. Στην συνέχεια μπήκα στο σπιτι μου..


Grayson's POV 


Δεν μπορώ να της το κάνω αυτό αύριο.. Θα τρελαθώ αν την χάσω...


________________

ΣΚΟΤΏΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΞΕΡΩ ΕΧΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΜΙΣΟ ΧΡΟΝΟ! Δεν έχω δικαιολογία απλά το είχα παρατήσει και σήμερα στις 11/02/2018 μου ήρθε η έμπνευση να ανεβασω! Ελπίζω να σας άρεσε και ποιος ξέρει..πόλλα πρόκειται να συμβουν στην συνέχεια! ;) 

Lost • Grayson DolanWhere stories live. Discover now